Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild


Kim

Recommended Posts

testar retrofiltret på telefonen med en selfie

 

attachicon.gifIMG_2851.jpg

 

Everlast ?? Passande för det är nog inte mycket slitage där iofs :)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Runkbås deluxe med extra allés. LED-belysning, eluttag, Elmosoft läder från Svenska Elmo Leather, stomme i vitbetsad ask av bästa kvalitet.

Den kan bli din för endast 75k ex moms, frakt och eventuella ÅF-påslag :wink:

 

attachicon.gifIMG_2844.jpg

Är bordet fällbart så att man inte riskerar skrapsår på lem och knogar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Runkbås deluxe med extra allés. LED-belysning, eluttag, Elmosoft läder från Svenska Elmo Leather, stomme i vitbetsad ask av bästa kvalitet.

Den kan bli din för endast 75k ex moms, frakt och eventuella ÅF-påslag :wink:

 

attachicon.gifIMG_2844.jpg

Är det den så kallade "Leijonburen" som stått modell för den dära?

post-4402-0-94487500-1422205977.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja återigen en bild från fibravintern.. Aya var med ut idag å hon måste nog ha knäppt 100 kort. Jag knäppte bara ett naturfoto...detta.

 

IMG_0945-2.jpg

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Från Lamai Beach idag.

post-3131-0-48285400-1422211962_thumb.jp

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Runkbås deluxe med extra allés. LED-belysning, eluttag, Elmosoft läder från Svenska Elmo Leather, stomme i vitbetsad ask av bästa kvalitet.

Den kan bli din för endast 75k ex moms, frakt och eventuella ÅF-påslag :wink:

 

attachicon.gifIMG_2844.jpg

 

 

 

Nån som kan upplysa om vad sjutton det är... Googlade lite men hittade inte ett smack... Tja, en massa om hundar utklädda till lejon osv men inte nåt om den skapelsen.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Poppen.

Snacka om kontraster? 

 

Visst är det. Vissa har det tydligen bra och den här gången var det jag. Nästa gång kanske det är ombytta roller.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

"Leijonburen" känner man nog till om man har en liten gunst av allmänbildning.. (o:

 

Du får läsa här...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10619347.ab

Lite före min tidningsläsartid. Men nu vet jag, funderade ett tag på SIBA gubben, men han satt väl i en större låda.

Sen hade jag nån aning om smuggling av människor osv. Men det var ju tokfel.

 

Tackar för upplysningen. Alltid lär jag mig nåt.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är detta för stol Mackan, tror att det är en sort av den lite finare modellen, men det vet du nog mer än mig om...

Notera även "rövsvettlapparna" som man skall använda för att inte besudla den fina stolen för mycket..

 

post-5045-0-10560500-1422219348_thumb.jp

 

post-5045-0-35227000-1422219356_thumb.jp

 

post-5045-0-57925300-1422219365_thumb.jp

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst är det. Vissa har det tydligen bra och den här gången var det jag. Nästa gång kanske det är ombytta roller.

 

Hmm ja jag sitter med svarte Peter som vanligt

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är detta för stol Mackan, tror att det är en sort av den lite finare modellen, men det vet du nog mer än mig om...

Notera även "rövsvettlapparna" som man skall använda för att inte besudla den fina stolen för mycket..

 

attachicon.gif2014-12-08 08.38.18.jpg

 

attachicon.gif2014-12-08 08.38.22.jpg

 

attachicon.gif2014-12-08 08.38.28.jpg

 

Har chefen äntligen gått med på att ge dig eget rum på kontoret?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm ja jag sitter med svarte Peter som vanligt

 

 

Så, så, så...nu ska vi inte överdriva här! Lite snö har väl ingen dött av? Finns säkert tusentals, miljontals, kanske miljardtals som har haft betydligt mindre

tur med fru Fortuna än du misstänker jag. För att visa att det förekommer kontraster även i Thailand och att livet inte bara är en enda lång sandstrand

som aldrig tar slut får du här ett gäng buffelrövar att titta på från Ubon Ratchathani. 

 

fd30f658-e68d-4406-8207-89321dc085b8_zps

Ändrades av edvardpop

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Har chefen äntligen gått med på att ge dig eget rum på kontoret?

 

 

Hehe precis mackan, äntligen har ledningen förstått mina "behov".

 

Jobbade på ett ställe för ett par år sedan, där hade vi en frustrerad ung man som inte förstod att datorskärmen speglade sig i fönstret bakom honom, han gick rätt och slätt under namnet "kontorsrunkarn"...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe precis mackan, äntligen har ledningen förstått mina "behov".

 

Jobbade på ett ställe för ett par år sedan, där hade vi en frustrerad ung man som inte förstod att datorskärmen speglade sig i fönstret bakom honom, han gick rätt och slätt under namnet "kontorsrunkarn"...

Skicka iväg han till Thailand så,,,,,,,,,,no more wank!  :good:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...