Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild


Kim

Recommended Posts

Flera än jag som längtar till denna årstid? Bildtråd var det ju oxå!

post-4347-0-83903500-1421592275_thumb.jp

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

ja mycke surr på gnäll gubarna

post-5552-0-93683500-1421594112_thumb.jp

 

post-5552-0-26052400-1421594115_thumb.jp

 

Undrar när dom fixar nästa MPR fest ?

Ändrades av husse

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

ja mycke surr på gnäll gubarna

 

Va F*n gnäller du i ;-)

 

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske ska tillägga att personerna på bilderna inte har något med kommentaren, mer än att dom råkade befinna sig i gnällstan när korten togs

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske ska tillägga att personerna på bilderna inte har något med kommentaren, mer än att dom råkade befinna sig i gnällstan när korten togs

Uppsala?

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Uppsala?

Från tipspromenaden i Örebro

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Uppsala?

Pussgurka, känner du inte igen Örebros största pub ???

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Du menar Sveriges huvudstad?

Där, han den lille mannen uppfann klipp o klistra kvitton

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Pussgurka, känner du inte igen Örebros största pub :huh:

Du vet,jag får ju inte gå på såna ställen så jag har bara hört hur det är av kompisar  :nyam: Jag har ju fullt upp här hemma.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Där, han den lille mannen uppfann klipp o klistra kvitton

Aha,du menar han som bodde i det stora huset.Han brukade vara på samma gym som mig när det begav sig.Inte är han stor heller,höll på kliva över honom i duschen,en tvärhand hög men faktiskt trevlig liten smurf.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Hör väl till Danmark va?

Ligger ju ganska nära men som tur är för resterande Sverige så är det ju inte så!

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan på en av kommunen arrangerad gruppresa till CM, för de anställda idag.

Eftersom hon är Svensk(hon har åkt tunnelbana o buss) så har hon ingen mössa i kylan[emoji6]

e4f30e720179b48170ecc254ededd40a.jpg

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hör väl till Danmark va?

De flesta rappsnegrers våta dröm, men danskarna är inte särskilt imponerande av det.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

post-3352-0-73038800-1421645979.jpg

Många thailändare anser att det bringar tur att äga en katt med olikfärgade ögon. Själv tycker jag nog att de flesta katter är trevliga bekantskaper.

Livet är som en påse - tomt och innehållslöst tills man fyller det med något.

/Pastor Jansson

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag varmvatten till disk, tvätt och dusch.

Det kommunala är rätt kallt just nu.

 

Två tunnor med lock för 100bath styck som får stå i solen.

 

Enkel och fungerande lösning som är miljövänlig dessutom.

 

 

post-7697-0-27769300-1421649327_thumb.jp

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänk på efter att vattnet får stå o gona sig där i tunnorna så kanske de bildas en mindre främlingslegion i dem, så var försiktig.

Men det känner du säkert till.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänk på efter att vattnet får stå o gona sig där i tunnorna så kanske de bildas en mindre främlingslegion i dem, så var försiktig.

Men det känner du säkert till.

Sånt känner jag till.

 

Inte mer än någon enstaka dag, överskottet vattnas blommor med.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Timmy.

 

 

 

post-5702-0-09088300-1421655009_thumb.jp

 

post-5702-0-01398900-1421655024_thumb.jp

Efter veterinärsbesök med spruta i 'häcken' och stödbandage till det ohemula priset av 260 Thb.

Försvarade mig mot en folkilsken Ban Keow hynda, jodå han tog ner henne men fick ett bett i benet.

Hyndan har bitit både folk och fä tidigare men som Thai kan de inte göra sig av med henne då hon var en gåva. (Thai Hokus-pokus).

 

Den stackars Ban Keown sitter inlåst den mest hela tiden, nu var folket borta, bara gammkärringen hemma som öppnade grinde och satt sig på

trottoaren och kollade 'trafiken'. Hyndan drog iväg och terroriserade bygden. Jagade några fruntimmer som fick stänga in sig bakom husgrindar,

grävde upp och rullade sig i Taiwanesgrannens blomsterpool, jag lyckades jaga hem hyndan, hotade med Timmys koppel (inte slog, bara luftsvingar).

Kom lite senare förbi, då hade kärringfan öppnat grinden igen och hyndan rusade mot mig. Då komTimmy till undsättning.

 

 

Oscar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Timmy.

 

 

 

attachicon.gifDSCN3406.JPG

 

attachicon.gifDSCN3410.JPG

Efter veterinärsbesök med spruta i 'häcken' och stödbandage till det ohemula priset av 260 Thb.

Försvarade mig mot en folkilsken Ban Keow hynda, jodå han tog ner henne men fick ett bett i benet.

Hyndan har bitit både folk och fä tidigare men som Thai kan de inte göra sig av med henne då hon var en gåva. (Thai Hokus-pokus).

 

Den stackars Ban Keown sitter inlåst den mest hela tiden, nu var folket borta, bara gammkärringen hemma som öppnade grinde och satt sig på

trottoaren och kollade 'trafiken'. Hyndan drog iväg och terroriserade bygden. Jagade några fruntimmer som fick stänga in sig bakom husgrindar,

grävde upp och rullade sig i Taiwanesgrannens blomsterpool, jag lyckades jaga hem hyndan, hotade med Timmys koppel (inte slog, bara luftsvingar).

Kom lite senare förbi, då hade kärringfan öppnat grinden igen och hyndan rusade mot mig. Då komTimmy till undsättning.

 

 

Oscar.

Lite schäfer vah?  :good:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fiskafänget på familjefarmen i Chaiyaphum ska ju tillagas också.

 

post-7697-0-25480800-1421678642_thumb.jp

 

 

post-7697-0-14914800-1421678717_thumb.jp

 

 

post-7697-0-28287500-1421678775_thumb.jp

 

 

och ätas sig mätt på.

 

Allt är självhushåll.

Ris, massor av olika grönsker, ägg och frukter.

 

 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

De flesta rappsnegrers våta dröm, men danskarna är inte särskilt imponerande av det.[

Det har jag aldrig hört talas om, de flesta är nog nöjda som det är

Att vara Malmöbo helt enkelt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...