Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild


Kim

Recommended Posts

Min lillebror som är på besök i obygden beter sig som en riktig turist.

attachicon.gifbror.JPG

 

Gillade han tröjorna?

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Han har inte använt de än.

 

Nu får du jaga ut honom på bygden och filma reaktionerna! :good:

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Riktigt, riktigt fina bilder. :good:

Tack så mycket...

 

Tackar. Det snöade på annandagsnatten och sedan blev det riktigt kallt ett par dagar så all snön låg kvar på grenarna och då blir det oerhört vackert, även om det nog inte kom mer än 7-8 cm vitt. Några dagar räcker dock som sagt för min del. Dottern gillade det dock skarpt, även om hon var lika glad idag då hon fick återse sina klasskompisar.

 

Nu ska jag dock hastigt, och i mitt tycke mindre lustigt, åka till Sverige igen i övermorgon, lyckligtvis dock bara för 3 dagar. Efter att lämnat av en hög kineser på Arlanda på lördag eftermiddag får jag sedan en kväll i Stockholm för mig själv innan jag vänder åter. Jag får väl sätta mig i hotellobbyn på Birger Jarl och ta några öl för att sedan somna in framför Bingolotto med en påse Estrella Sourcream på magen.

post-10486-0-90802300-1421067340_thumb.j

post-10486-0-08210300-1421067343_thumb.j

post-10486-0-84225500-1421067344.jpg

post-10486-0-48422500-1421067347_thumb.j

post-10486-0-43373700-1421067349_thumb.j

post-10486-0-11560100-1421067375_thumb.j

post-10486-0-48278700-1421067503_thumb.j

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Tackar. Det snöade på annandagsnatten och sedan blev det riktigt kallt ett par dagar så all snön låg kvar på grenarna och då blir det oerhört vackert, även om det nog inte kom mer än 7-8 cm vitt. Några dagar räcker dock som sagt för min del. Dottern gillade det dock skarpt, även om hon var lika glad idag då hon fick återse sina klasskompisar.

Nu ska jag dock hastigt, och i mitt tycke mindre lustigt, åka till Sverige igen i övermorgon, lyckligtvis dock bara för 3 dagar. Efter att lämnat av en hög kineser på Arlanda på lördag eftermiddag får jag sedan en kväll i Stockholm för mig själv innan jag vänder åter. Jag får väl sätta mig i hotellobbyn på Birger Jarl och ta några öl för att sedan somna in framför Bingolotto med en påse Estrella Sourcream på magen.

När du ändå är i Sverige och äter chips... - Kan du ta dig en sväng till Umeå och överräcka den tomma chipspåsen?

Januari är en fattig månad serru'

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar. Det snöade på annandagsnatten och sedan blev det riktigt kallt ett par dagar så all snön låg kvar på grenarna och då blir det oerhört vackert, även om det nog inte kom mer än 7-8 cm vitt. Några dagar räcker dock som sagt för min del. Dottern gillade det dock skarpt, även om hon var lika glad idag då hon fick återse sina klasskompisar.

 

Nu ska jag dock hastigt, och i mitt tycke mindre lustigt, åka till Sverige igen i övermorgon, lyckligtvis dock bara för 3 dagar. Efter att lämnat av en hög kineser på Arlanda på lördag eftermiddag får jag sedan en kväll i Stockholm för mig själv innan jag vänder åter. Jag får väl sätta mig i hotellobbyn på Birger Jarl och ta några öl för att sedan somna in framför Bingolotto med en påse Estrella Sourcream på magen.

 

fantastiskt vackra vinterbilder!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar. Det snöade på annandagsnatten och sedan blev det riktigt kallt ett par dagar så all snön låg kvar på grenarna och då blir det oerhört vackert, även om det nog inte kom mer än 7-8 cm vitt. Några dagar räcker dock som sagt för min del. Dottern gillade det dock skarpt, även om hon var lika glad idag då hon fick återse sina klasskompisar.

 

Nu ska jag dock hastigt, och i mitt tycke mindre lustigt, åka till Sverige igen i övermorgon, lyckligtvis dock bara för 3 dagar. Efter att lämnat av en hög kineser på Arlanda på lördag eftermiddag får jag sedan en kväll i Stockholm för mig själv innan jag vänder åter. Jag får väl sätta mig i hotellobbyn på Birger Jarl och ta några öl för att sedan somna in framför Bingolotto med en påse Estrella Sourcream på magen.

Du kan ju ta dig en promenad till sue ellen Tulegatan 17 och träffa lite White trash folk

Link to comment
Dela på andra sajter

Min lillebror som är på besök i obygden beter sig som en riktig turist.

attachicon.gifbror.JPG

 

Fan lillebror gör mig nästan lite nervös, ligger han inte i solen och läser bok så är han på "gymmet".

post-3132-0-07156600-1421134908.jpg

post-3132-0-66396300-1421134959.jpg

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu får du jaga ut honom på bygden och filma reaktionerna! :good:

 

Idag har han använt tröjan, dock inga kvinnliga närmanden än.

post-3132-0-22870000-1421135279.jpg

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag har han använt tröjan, dock inga kvinnliga närmanden än.

attachicon.gif006.JPG

Öhhh, du får snart öppna en gen tråd med "brossan"!  :haha:  :good:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag har han använt tröjan, dock inga kvinnliga närmanden än.

attachicon.gif006.JPG

 

Vet han vad det står?

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Parasollkillen

Ett kvällsdopp i havet vid solnedgången är alltid en trevlig upplevelse.. :wink:

 

Ha en fortsatt trevlig dag!

 

/Parasollkillen

post-5860-0-87713900-1421145793_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

När du ändå är i Sverige och äter chips... - Kan du ta dig en sväng till Umeå och överräcka den tomma chipspåsen?

Januari är en fattig månad serru'

 

Kommer du ned till Stockholm ska jag köpa dig en påse och eventuellt kan du få vara med på Bingolotten också, om du lovar att kryssa för rätt nummer om jag slaggar in.

 

 

Om du kommer förbi hotellet och hämtar upp mig så hänger jag på, White Trash och Sue Ellen låter coolt. Kommer dessutom Andrejs med en chipspåse på huvudet så blir det nog en lördagskväll att minnas, fan vet om jag inte till och med skippar Bingolotto. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske läge för att White trasha lite på söndag om inte annat, eller rättare sagt mina planer går åt helvete...

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer du ned till Stockholm ska jag köpa dig en påse och eventuellt kan du få vara med på Bingolotten också, om du lovar att kryssa för rätt nummer om jag slaggar in.

Om du kommer förbi hotellet och hämtar upp mig så hänger jag på, White Trash och Sue Ellen låter coolt. Kommer dessutom Andrejs med en chipspåse på huvudet så blir det nog en lördagskväll att minnas, fan vet om jag inte till och med skippar Bingolotto.

Jag hämtar upp dig 1700 [emoji1] på lördag
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hämtar upp dig 1700 [emoji1] på lördag

Jag lämnar av en hel hög kineser på Arlanda klockan 17 men typ klockan 19 funkar. Kallar jag dig Mr Wang så kan vi ta en bit mat också :)

Ändrades av Atom
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lämnar av en hel hög kineser på Arlanda klockan 17 men typ klockan 19 funkar. Kallar jag dig Mr Wang så kan vi ta en bit mat också :)

Ok [emoji1]
Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer du ned till Stockholm ska jag köpa dig en påse och eventuellt kan du få vara med på Bingolotten också, om du lovar att kryssa för rätt nummer om jag slaggar in.

 

 

Om du kommer förbi hotellet och hämtar upp mig så hänger jag på, White Trash och Sue Ellen låter coolt. Kommer dessutom Andrejs med en chipspåse på huvudet så blir det nog en lördagskväll att minnas, fan vet om jag inte till och med skippar Bingolotto. 

Du kommer att bli djupt besviken,Bingolotto är på söndagar har jag för mig  :haha:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Gav mig själv nyårslöftet att röra på mig lite mer.

 

Börjar med att ta en riktig tjockis på promenix.

 

post-6637-0-23036900-1421227095_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...