Guest Siam-Nilsson Inlagd Juni 7, 2010 Dela Inlagd Juni 7, 2010 Det var fina bilder det Håkan. Bra jobbat av dig bakom linsen. SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 7, 2010 Dela Inlagd Juni 7, 2010 Håller med fina foton håkan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Juni 7, 2010 Dela Inlagd Juni 7, 2010 Några dalaelefanter utanför News Cafe Pattaya Vägen var vid fototillfället inte asfalterat därav allt damm i bilden Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juni 7, 2010 Dela Inlagd Juni 7, 2010 (ändrad) Några dalaelefanter utanför News Cafe Pattaya Vägen var vid fototillfället inte asfalterat därav allt damm i bilden Måste vara en ganska redig kamera om du drar den efter dig på vägen. (hjul på stativet?) Tur det inte var på en ö, då hade det kanske inte blivit nån bild alls. Ändrades Juni 7, 2010 av GammalDansken Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 7, 2010 Dela Inlagd Juni 7, 2010 En simpel himmel kan fixas i adobe element 8 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laplander Inlagd Juni 8, 2010 Dela Inlagd Juni 8, 2010 Här kommer några bilder på vårt andra hus här i det riktiga "GULA" Thailand. Nick Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 8, 2010 Dela Inlagd Juni 8, 2010 Nice,och till en kostnad av? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laplander Inlagd Juni 8, 2010 Dela Inlagd Juni 8, 2010 Tjena Måne kommer du ihåg när vi träffades i Krabi när vi var där med Kim? Kostnade var 1.1 miloner bath med mark och allt i Nakhon si thammarat. Hälsningar Nick med familj från heta Thailand. Nick Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 8, 2010 Dela Inlagd Juni 8, 2010 Då kör vi en spelmansbild från Isaan Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 8, 2010 Dela Inlagd Juni 8, 2010 Tjenare,jo nu kommer jag ihåg dig.1,1 milj. låter som ett helt ok pris så det är bara att gratulera Har du några bilder från insidan?Hälsa Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 8, 2010 Dela Inlagd Juni 8, 2010 Vi kör en från "playan" också då ...med husse själv badande.så nu är man inte anonym längre på MPR Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laplander Inlagd Juni 8, 2010 Dela Inlagd Juni 8, 2010 Jag har säkert i datorn någon stans men dom håller presis på att flytta ut från huset så vi flyttar inte in ännu. men kommer göra om lite men allt har mycket hög standard över thai style men det blir en pool till nästa år. Huset har 3 sovrum varav 2 är mycket stora går att dela till fler, stort vardagsrum ,2 toan med duch, stort kök som jag ska ändra lite i framtiden annars ok. Nick Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 8, 2010 Dela Inlagd Juni 8, 2010 Jag har säkert i datorn någon stans men dom håller presis på att flytta ut från huset så vi flyttar inte in ännu. men kommer göra om lite men allt har mycket hög standard över thai style men det blir en pool till nästa år. Huset har 3 sovrum varav 2 är mycket stora går att dela till fler, stort vardagsrum ,2 toan med duch, stort kök som jag ska ändra lite i framtiden annars ok. Är det här någon jävla chatt tråd eller... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 8, 2010 Dela Inlagd Juni 8, 2010 Schysst huvudbonad som denna dam bär tycker i alla fall jag. Bilden togs någonstans längs med Rachadamnern Rd i Khorat. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 8, 2010 Dela Inlagd Juni 8, 2010 Toumorduc,har du inte fått komma till idag eller? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laplander Inlagd Juni 8, 2010 Dela Inlagd Juni 8, 2010 Visa är tydligen griniga idag skickar väl någon ny bild från det riktiga Thailand. Nya bilen!trd_grade(1)(2).bmp Nick Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 8, 2010 Dela Inlagd Juni 8, 2010 (ändrad) Visa är tydligen griniga idag skickar väl någon ny bild från det riktiga Thailand. Nya bilen! Ta det inte så hårt.men det finns ju PM!!! Skiter ju liksom i dina affärer med andra forumdeltagare. Ps. offra din tid istället på att läsa in hur man lägger ut bilder..även om jag personligen har svårt att förstå hur man kan misslyckas....D.s. Ändrades Juni 8, 2010 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 8, 2010 Dela Inlagd Juni 8, 2010 Upp med hakan nu så kör vi några bilder ist. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laplander Inlagd Juni 8, 2010 Dela Inlagd Juni 8, 2010 Oj oj får väll skicka några till bilder från det riktiga Thailand för nästa vecka blir det å ta ny bilen 10mil till koh samui. Bilder från Lördagens grillning frugan å grabben b,l,a. Nick Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 8, 2010 Dela Inlagd Juni 8, 2010 (ändrad) Härligt där lappen!!!! Kör du förbi Samui glöm inte att hälsa Björe så gott.i Nioi bar/Samui... Får väl peta in en bil också då....från "det riktiga Thailand" Ändrades Juni 8, 2010 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laplander Inlagd Juni 8, 2010 Dela Inlagd Juni 8, 2010 OOOPS Jag måste tydligen lära mig lägga uppbilder rätt HE HE . Jag å grabben badar i poolen. Nick Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laplander Inlagd Juni 8, 2010 Dela Inlagd Juni 8, 2010 Ta det inte så hårt.men det finns ju PM!!! Skiter ju liksom i dina affärer med andra forumdeltagare. Ps. offra din tid istället på att läsa in hur man lägger ut bilder..även om jag personligen har svårt att förstå hur man kan misslyckas....D.s. Hej jag ärinte så duktig på datorer och använda Mpr skulle bli glad om du kunde hjälpa mig kunna lägga upp bilder bättre. Vänliga hälsningar Niclas Nutti med Fam . Nick Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 8, 2010 Dela Inlagd Juni 8, 2010 (ändrad) Hej jag ärinte så duktig på datorer och använda Mpr skulle bli glad om du kunde hjälpa mig kunna lägga upp bilder bättre. Vänliga hälsningar Niclas Nutti med Fam . Finns fina guider i ämnet här inne på MPR PS. härliga bilder du bjuder på iaf. Ändrades Juni 8, 2010 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 8, 2010 Dela Inlagd Juni 8, 2010 Finns fina guider i ämnet här inne på MPR PS. härliga bilder du bjuder på iaf. Å de gör du också Bada i smutsvatten å lera e de den nya grejen eller När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laplander Inlagd Juni 8, 2010 Dela Inlagd Juni 8, 2010 Tack ska kolla men det är lite segt på460 kb lina här, men nu är det sent och varmt ha det. Men här kommer en bild på frugan när vi badade i Nam tok karom Thungsong som jag sätter på mitt sätt vet ej om det är fel eller? Nick Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu