lk2 Inlagd November 13, 2014 Dela Inlagd November 13, 2014 (ändrad) Dagens tjej, eller dam kanske man ändå ska säga. En mogen sådan, Hovmästarinna som såg till att jag trivdes på min "Lunchrast" i dag. Här ett par ljusare bilder. Nu råkade bilden komma i fel tråd, vad gör jag? Den skulle ju varit i Dagens Tjej. Det kanske inte gör något och "om" kanske någon mod kan flytta den så att jag inte förstör Dagens Bild tråden. Ändrades November 13, 2014 av lill_kurre "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd November 13, 2014 Dela Inlagd November 13, 2014 (ändrad) Dagens tjej, eller dam kanske man ändå ska säga. En mogen sådan, Hovmästarinna som såg till att jag trivdes på min "Lunchrast" i dag. DSCN4550.JPG Här ett par ljusare bilder. DSCN4551.JPG DSCN4552.JPG Nu råkade bilden komma i fel tråd, vad gör jag? Den skulle ju varit i Dagens Tjej. Det kanske inte gör något och "om" kanske någon mod kan flytta den så att jag inte förstör Dagens Bild tråden. Funkar ju bra i vilket som... Vi läser och kikar ju ändå på allt du fotat. Min hotellskötare... lata rackare är dom, ska gå ner och låna hängmattan senare idag tror jag. Inzoomat lite, men kommer inte upp i maitans klass. Han verkar ha nåt jäkla teleskop. Ändrades November 13, 2014 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 13, 2014 Dela Inlagd November 13, 2014 Dagens tjej, eller dam kanske man ändå ska säga. En mogen sådan, Hovmästarinna som såg till att jag trivdes på min "Lunchrast" i dag. DSCN4550.JPG Här ett par ljusare bilder. DSCN4551.JPG DSCN4552.JPG Nu råkade bilden komma i fel tråd, vad gör jag? Den skulle ju varit i Dagens Tjej. Det kanske inte gör något och "om" kanske någon mod kan flytta den så att jag inte förstör Dagens Bild tråden. Inte förstör man dagens bildtråden med bilder på damer, snarare förgyller den! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd November 13, 2014 Dela Inlagd November 13, 2014 När jag ändå är inne i "Mästerfotografernas" tråd och kladdar kan jag förmedla några bilder från Pattaya Beach i dag ( på min lunchrast) , rakt nedanför Pattaya Klang. Lite grumligt i strandkanten, fattar inte att de inte dushar och tvättar fötterna före de går i plurret. Kanske dammig sand? För övrigt tyckte jag det såg riktigt inbjudande ut, om folk bara hade vett att sitta under parasoll. Själv har jag inte legat i solen sedan december 1976, och kommer aldrig mera att utsätta mig för denna galenskap. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd November 13, 2014 Dela Inlagd November 13, 2014 Ehh, fick flytta på mig inatt. Lite skottlossning, men ingen som siktade på mig i alla fall. Kambodja 2014 001.JPG Kambodja 2014 002.JPG Finns ju dock ett skäl till att stanna kvar ett tag. Groda fanns på menyn.. Kambodja 2014 004.JPG Tror det var groda i alla fall, kan ju ha varit nåt annat åxå. Råtta kanske... Smakade gott i alla fall. Men, tänkte på att vägen upp till lyxhotellet... ser lite grusig ut. Soi grusgång här åxå... Kambodja 2014 010.JPG Tja, och så är det nån jäkla djungel utanför... Kanske skall spara en krona eller två på att plocka lite kokosnötter själv till middag. Kambodja 2014 006.JPG Vetefan om jag skall upp för trädet, eller kanske hoppa från balkongen. Kambodja 2014 011.JPG 555, förutom att flytta på mig mitt i natten när dom börjar slåss så är jag ganska nöjd med livet som stekare. Men lite skottlossning är ju åxå nåt jag inte råkat ut för tidigare, dock dog det [tror jag, gick inte och kollade] en kille i den uppgörelsen. Ingen jag kände eller nån annan heller tydligen, men lite trist i alla fall. Tog av förklarliga skäl inga bilder på det. Plötsligt känns Thailand så mycket tryggare. Kanske jag skall åka med all inclusive på charter nästa gång. Har lite hjärtat i halsgropen ännu.. Inte alls roligt när det börjar smälla av vapen utanför dörren. Stanna du kvar där du är! Med en hyrelsevärdinna som draperar sig så vackert i en sarong finns det inen anledning att flytta sig! skottlossning är det ju varje dag i Pattis, random or not. du har säkert mycket större chans att överleva i byn än i Pattis. Du får fixa en ansiktsbild oxå. Om du åker till SC och riskerar pannbenet är väl upp till dig, men gratisboende i ett nytt land är aldrig fel, såg nog tjockleken på boken! Glöm föralldel int bort att csn vill att du ska producera lite oxå!hehe Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Min goa hund Emma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Hen,vildkatt i Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Parasollkillen Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 (ändrad) Tja, fisk eller kyckling.. det är lugnt, man kör båda här! Ändrades November 14, 2014 av Parasollkillen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenne Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Min nya Mc utanför konsulatet i Chiang Mai Lennart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Det var International Day på dotterns skola i veckan. Barn från 68 länder och 19 av dem svenskar, bara två med två svenska föräldrar dock. I dotterns klass är de 22 barn representerande 24 länder så det var ganska många som hade svårt att välja nationalitet. Dotterns Sverigedräkt har hängt med i 5 år nu men det är nog ingen som förstår att den är typ 20 cm för kort men nästa år får det nog bli en Zlatantröja som alla andra svensk/thailändska, svensk/kinesiska, svensk/kanadensiska, svensk/ryska och svensk/norska barn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 (ändrad) Senaste sundae'n på Swensen. [emoji1] Ändrades November 14, 2014 av ragson mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Senaste sundae'n på Swensen. [emoji1] Var den god och luktade parfym? /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 3D-utskrivna kroppar på dessa guror, från Subcontractor Elmia Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik IX Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 några bilder från svampskogen! Fint hus du har, och med en lagom pool också. Grattis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wally Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Kvälls bilder Mölndals kråka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Fint hus du har, och med en lagom pool också. Grattis. Ahh, nej inte vårt hus utan en "kommersiell" pool i byn, 30bth per bad Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Ahh, nej inte vårt hus utan en "kommersiell" pool i byn, 30bth per bad Shit va billigt i våran kommersiella pool kostar det 70bth pr dag Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Shit va billigt i våran kommersiella pool kostar det 70bth pr dag Det var dyrt, för barnen? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Det var dyrt, för barnen? jepp för alla, mina kompisar /grannar som åker dit ofta så kostar det en slant grannfrun med barn en annan vid bordet läsandet nåt intressant Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Nässjö station, byte till tåg emot Jönköping. Tetra pak. Gjuteriet Huskvarna. Hade vi när jag var liten. ak4 (Anna Karin) slutade tillverkas 1970, själv trodde man det var state of the art när man gjorde lumpen 1980. Gyttorps röda när katten själv får välja. Har vart en del snack om dessa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Hej Bilder på hundarna, vad de växer. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Nam Sai Sattahip, inga ryssar bara Thai och ölkapsyler. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Nyss hemkommen efter att hämtat upp dottern från ett barnkalas. Jag måste säga att jag föredrar den "västerländska" varianten där födelsedagsbarnet bjuder sina bästa kompisar och det firas hemma än den thailändska överklassens variant där halva skolan bjuds in till en vräkig föreställning där barnen bara blir åskådare när föräldrarna ska visa upp sin rikedom och generositet. En intressant kvartet barn, åtminstone ut genetisk synpunkt; en amerikanska/colombianska, en brittisk/kazakhstanska, en svenska/thailändska och en spanjorska/egyptiska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 En härlig hylla... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 En härlig hylla... Blir man inte lite knepig efter en sån blandning Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu