Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

Kenneth4618

Ja ! det där känner man igen, det är ett jävla nypande i dessa, Varför vet jaag inte?????????????????????????

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

phitsanulok

inte jag heller men längre blir dom.

mvh walle

som så mkt annat om drar i dom :dance:

Dela på andra sajter

Sol, skugga, grönt.vackert i Svedala en kort tid!

3juni012.jpg

Vi har det iaf ganska bra!

Dela på andra sajter

IMG_8676.jpg

"Helan går, sjung hopp faderallan lej", eller :lol:

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Dela på andra sajter

På väg till Orchid Jazz Festival på Rajadamnern Rd i Khorat togs bl a denna bild.

IMG_7344.jpg

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

En tältstad byggs i Kungsträdgården, taget i Måndags så inte riktigt dagens bild.

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

En tältstad byggs i Kungsträdgården, taget i Måndags så inte riktigt dagens bild.

Har hyrorna gått upp så mycket??? biggrin.gif

Dela på andra sajter

Har hyrorna gått upp så mycket??? biggrin.gif

Antar att det är boende för alkoholister, när jag åker hem sitter folk och dricker öl i tälten. :huh:

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion
post-3713-127568960661_thumb.jpgPippi från slottskogenpost-3713-127568972377_thumb.jpgBlomma och geting från Botaniska trädgården attachment=46844:DSC01996.JPG]Orkide från Botaniska

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ett smakprov på dom otroligt granna orkideer som fanns i Botaniska trädgården tog nog ett tjugotal olika foton på olika orkideer

post-3713-127569023757_thumb.jpg

post-3713-127569031092_thumb.jpg

post-3713-12756903538_thumb.jpg

post-3713-127569043428_thumb.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Som avslutning på dan blev det ett besök på STTC ? tidsträning inför finalen i morgon

post-3713-127569078786_thumb.jpg

post-3713-127569088828_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Även carl philip Bernadotte rattade sin porche

post-3713-127569110365_thumb.jpg

post-3713-127569118939_thumb.jpg

post-3713-127569128404_thumb.jpg

post-3713-12756913584_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det gäller å ha den berred hela tiden :wacko:

Tar med clirre när han missa skönheten :fie: Fick den på pm från Wille fan va gammal en blev efter magoperationen alla speglar har åkt ut

men igår klippte ja mig och nu ser ja bara ut som 80 :good:

post-3713-1275730078_thumb.jpg

post-3713-127573009805_thumb.jpg

post-3713-127573011481_thumb.jpg

post-3713-127573013865_thumb.jpg

post-3713-12757301805_thumb.jpg

Dela på andra sajter

En samlorförare i Khorat tar igen sig en stund, förmodligen i väntan på nästa kund.

IMG_7636.jpg

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Idag blev det ett besök på "Bruksfestivalen" vid Gammelgården i Borlänge och

barn och damer fick testa några svenska delikatesser..bl a varm korv m bröd. :whistle:

5juni011.jpg

5juni013.jpg

5juni014.jpg

5juni015.jpg

5juni029.jpg

Vi har det iaf ganska bra!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...