Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

Kenneth4618

Fina bilder med fart å fläkt Enis great.gif

För mig blev dagens höjdpunkt efter välförättat värv i trädgården ett besök av barnbarnet nu 5 månader

post-3485-127524574057_thumb.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion
:crazy::crazy::crazy:

post-3713-127525544464_thumb.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Dagens solnedgång över lamais Hisingen :rolleyes:

post-3713-127533933134_thumb.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

En solnedgång i går då blir det en soluppgång i dag :crazy:

post-3713-127542156745_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Snart är det Jul så det gäller ..

post-3356-127542280284_thumb.jpg

.. att börja göda grisarna i tid.

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Snart är det Jul så det gäller ..

post-3356-127542280284_thumb.jpg

.. att börja göda grisarna i tid.

Borde dom inte få mera näringsriktig mat isåfall. Men kanske köttet blir delikatare med vegetarisk diet!smile.gif

Dela på andra sajter

GammalDansken

Det leendet borde få t.o.m.GD att smälta Untitled-1.gif Mvh Måne

Jag har varken fotat eller är med på nån bild här vad jag kan se så varför blandar du in mig ?

Vad är det du försöker säga med den ironiskylten, egentligen?

Att jag inte gillar andras barn, eller mina?

Ändrades av GammalDansken

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Dela på andra sajter

Guest wille

Jag har varken fotat eller är med på nån bild här vad jag kan se så varför blandar du in mig ?

Jag blir lite osäker på om det är medvetet eller ej. Om det är det så är det ett strålande exempel på självdistans.

Ditt svar blir ju faktiskt en bekräftelse på den framförda tesen. Utan ditt svar hade Månes inlägg sett lite plumpt och konstigt ut. Men i och med att du går in i tråden och besvarar ett försök till skämt med en inte helt avslappnad ton så blir situationen en annan.

Men,

antar att du visst har fotat men dock valt att inte lägga ut några bilder här. Om det nu är som så att du har lite foton liggandes så skulle det uppskattas om du ville dela med dig.

ps Vad säger man? Mina barn och andras ungar är det inte så.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Dom 4 perioderna i livet :whistle::crazy::crazy:

post-3713-127544819184_thumb.jpg

Dela på andra sajter

GammalDansken

Jag blir lite osäker på om det är medvetet eller ej. Om det är det så är det ett strålande exempel på självdistans.

Ditt svar blir ju faktiskt en bekräftelse på den framförda tesen. Utan ditt svar hade Månes inlägg sett lite plumpt och konstigt ut. Men i och med att du går in i tråden och besvarar ett försök till skämt med en inte helt avslappnad ton så blir situationen en annan.

Men,

antar att du visst har fotat men dock valt att inte lägga ut några bilder här. Om det nu är som så att du har lite foton liggandes så skulle det uppskattas om du ville dela med dig.

ps Vad säger man? Mina barn och andras ungar är det inte så.

Jag har lagt ut en och annan bild här - om det var i "dagens bild" eller i "dagens tjej" kommer jag inte i håg.

Har väl inte mycket med saken att göra. Kan inte ens hitta en bild i tråden som Måne publicerad

och om det skulle härska fototvång, framstår väl hans inlägg som ännu mera malplacerat.

Ska han enbart göra sig lustig på andras bekostnad - kan han väl välja någon annan eller sig själv

Att lägga ut en grinig "bild" av mig är väl egentligen det han gör - utan att fota och antagligen utan att veta.

Om den bilden förstärks av min reaktion och ytterligare genom att tvingas försvara den för dig

må vara hänt, men det är min prioritering och ett försök att få fram en version

som varken har med kärlek eller hat till barn att göra.

Det finns mycket att berätta om varje bild nedan, men det känns inte läge att göra det nu.

post-3917-127545808513_thumb.jpg

post-3917-127545811648_thumb.jpg

post-3917-127545812875_thumb.jpg

post-3917-127545813819_thumb.jpg

post-3917-127545815528_thumb.jpg

Ändrades av GammalDansken

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Tyckte mer att GD blev på tvären av den bilden cool.gif

Dela på andra sajter

Ingett sagt om "diskussionen" i övrigt, men söta barn på bilderna GD. great.gif

Mvh

BBJ

jap.gif

Nytt år - nya möjligheter!

Dela på andra sajter

Se där GD,du har ju en glad sida oxå och willes svar gick ju hem hos dig oxå.En glad och positiv GD visste jag fanns bakom den tvära GD,Ha en bra dag :friends: Mvh Måne som har lagt ut bilder oxå(med sonens hjälp) :great:

Måne

Dela på andra sajter

Final i GD / GIF Olympiaden 2010

post-3356-127550612785_thumb.jpg

Samling (Pia konstaterade att 8 av 10 höll på med friidrott)och intåg på planen

post-3356-127550617178_thumb.jpg

Genomgång av reglerna och Pia blev lite fundersam när i stort sett alla tjejer började stega fram sina inviduella startmärken.

post-3356-127550630414_thumb.jpg

Ja.är hon inte lite spänd i kroppen

post-3356-127550637308_thumb.jpg

Nu verkar hon ju flyga fram

post-3356-127550643042_thumb.jpg

Avstamp

post-3356-127550648177_thumb.jpg

Flaxiflaxi

post-3356-127550653111_thumb.jpg

Blev tyvärr inte alls samma längd i hoppen denna dag... Men Pappa Enis är mycket nöjd endå...och Pia kom studsande som vanligt efteråt, inga ledsamheter där inte. Hon slutade 7:a med den blygsamma längden 3,15 m.

/ENis

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Fina foton Enis :great:

Dela på andra sajter

Guest wille

Kom och tänka på denna tiger jag motte for drygt två veckor sedan när jag såg Pias häftiga lejonman flyga fram over loparbanan.

Dela på andra sajter

Vart ner till dammen som ligger mitt i stan för att titta till svanarna en stund. Här finns fem par varav ett har redan kläck sex grå dun bollar, men de höll sig undan denna gången. Fick se när det var vakt byte i det här boet. Det är det paret som har varit här längst och de är inte ett dugg blyga för människor.

post-6273-127558683385_thumb.jpg

post-6273-127558688311_thumb.jpg

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Dela på andra sajter

Kom och tänka på denna tiger jag motte for drygt två veckor sedan när jag såg Pias häftiga lejonman flyga fram over loparbanan.

Kissekatter är fina djur .. här är två stycken Norrköpingsbor...

post-3356-127558943003_thumb.jpg

post-3356-127558945916_thumb.jpg

post-3356-127558948012_thumb.jpg

2007 busade Pia och jag i snön med dessa :whistle:

/Enis

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Vart ner till dammen som ligger mitt i stan för att titta till svanarna en stund. Här finns fem par varav ett har redan kläck sex grå dun bollar, men de höll sig undan denna gången. Fick se när det var vakt byte i det här boet. Det är det paret som har varit här längst och de är inte ett dugg blyga för människor.

post-6273-127558683385_thumb.jpg

post-6273-127558688311_thumb.jpg

Dom bilderna får vi tacka för wille har fått så många plus så nu får du ett :great:

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jag har lagt ut en och annan bild här - om det var i "dagens bild" eller i "dagens tjej" kommer jag inte i håg.

Har väl inte mycket med saken att göra. Kan inte ens hitta en bild i tråden som Måne publicerad

och om det skulle härska fototvång, framstår väl hans inlägg som ännu mera malplacerat.

Ska han enbart göra sig lustig på andras bekostnad - kan han väl välja någon annan eller sig själv

Att lägga ut en grinig "bild" av mig är väl egentligen det han gör - utan att fota och antagligen utan att veta.

Om den bilden förstärks av min reaktion och ytterligare genom att tvingas försvara den för dig

må vara hänt, men det är min prioritering och ett försök att få fram en version

som varken har med kärlek eller hat till barn att göra.

Det finns mycket att berätta om varje bild nedan, men det känns inte läge att göra det nu.

post-3917-127545808513_thumb.jpg

post-3917-127545811648_thumb.jpg

post-3917-127545812875_thumb.jpg

post-3917-127545813819_thumb.jpg

post-3917-127545815528_thumb.jpg

Dom tackar vi för GD alltid roligt när alla bidrar med billder :drinks:

Dela på andra sajter

Måne har visst lagt ut bilder här b.l.a på dagens humorbild.så det så.Bara du börjar leta GD jag vet ej när :whistle:

Måne

Dela på andra sajter

phitsanulok

Detta evinnerliga vårtnypande,post-3315-127559560158_thumb.jpg

Hur många känner igen sig.

mvh walle

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...