Kenneth4618 Inlagd Maj 30, 2010 Dela Inlagd Maj 30, 2010 Fina bilder med fart å fläkt Enis För mig blev dagens höjdpunkt efter välförättat värv i trädgården ett besök av barnbarnet nu 5 månader “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 30, 2010 Dela Inlagd Maj 30, 2010 Det leendet borde få t.o.m.GD att smälta Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 30, 2010 Dela Inlagd Maj 30, 2010 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 31, 2010 Dela Inlagd Maj 31, 2010 Dagens solnedgång över lamais Hisingen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 1, 2010 Dela Inlagd Juni 1, 2010 En solnedgång i går då blir det en soluppgång i dag När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 1, 2010 Dela Inlagd Juni 1, 2010 Snart är det Jul så det gäller .. .. att börja göda grisarna i tid. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juni 1, 2010 Dela Inlagd Juni 1, 2010 Snart är det Jul så det gäller .. .. att börja göda grisarna i tid. Borde dom inte få mera näringsriktig mat isåfall. Men kanske köttet blir delikatare med vegetarisk diet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juni 1, 2010 Dela Inlagd Juni 1, 2010 (ändrad) Det leendet borde få t.o.m.GD att smälta Mvh Måne Jag har varken fotat eller är med på nån bild här vad jag kan se så varför blandar du in mig ? Vad är det du försöker säga med den ironiskylten, egentligen? Att jag inte gillar andras barn, eller mina? Ändrades Juni 1, 2010 av GammalDansken Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juni 2, 2010 Dela Inlagd Juni 2, 2010 Jag har varken fotat eller är med på nån bild här vad jag kan se så varför blandar du in mig ? Vad är det du försöker säga med den ironiskylten, egentligen? Att jag inte gillar andras barn, eller mina? Jag blir lite osäker på om det är medvetet eller ej. Om det är det så är det ett strålande exempel på självdistans. Ditt svar blir ju faktiskt en bekräftelse på den framförda tesen. Utan ditt svar hade Månes inlägg sett lite plumpt och konstigt ut. Men i och med att du går in i tråden och besvarar ett försök till skämt med en inte helt avslappnad ton så blir situationen en annan. Men, antar att du visst har fotat men dock valt att inte lägga ut några bilder här. Om det nu är som så att du har lite foton liggandes så skulle det uppskattas om du ville dela med dig. ps Vad säger man? Mina barn och andras ungar är det inte så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 2, 2010 Dela Inlagd Juni 2, 2010 Dom 4 perioderna i livet När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juni 2, 2010 Dela Inlagd Juni 2, 2010 (ändrad) Jag blir lite osäker på om det är medvetet eller ej. Om det är det så är det ett strålande exempel på självdistans. Ditt svar blir ju faktiskt en bekräftelse på den framförda tesen. Utan ditt svar hade Månes inlägg sett lite plumpt och konstigt ut. Men i och med att du går in i tråden och besvarar ett försök till skämt med en inte helt avslappnad ton så blir situationen en annan. Men, antar att du visst har fotat men dock valt att inte lägga ut några bilder här. Om det nu är som så att du har lite foton liggandes så skulle det uppskattas om du ville dela med dig. ps Vad säger man? Mina barn och andras ungar är det inte så. Jag har lagt ut en och annan bild här - om det var i "dagens bild" eller i "dagens tjej" kommer jag inte i håg. Har väl inte mycket med saken att göra. Kan inte ens hitta en bild i tråden som Måne publicerad och om det skulle härska fototvång, framstår väl hans inlägg som ännu mera malplacerat. Ska han enbart göra sig lustig på andras bekostnad - kan han väl välja någon annan eller sig själv Att lägga ut en grinig "bild" av mig är väl egentligen det han gör - utan att fota och antagligen utan att veta. Om den bilden förstärks av min reaktion och ytterligare genom att tvingas försvara den för dig må vara hänt, men det är min prioritering och ett försök att få fram en version som varken har med kärlek eller hat till barn att göra. Det finns mycket att berätta om varje bild nedan, men det känns inte läge att göra det nu. Ändrades Juni 2, 2010 av GammalDansken Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 2, 2010 Dela Inlagd Juni 2, 2010 Jag har varken fotat eller är med på nån bild här vad jag kan se så varför blandar du in mig ? Vad är det du försöker säga med den ironiskylten, egentligen? Att jag inte gillar andras barn, eller mina? Tyckte mer att GD blev på tvären av den bilden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Juni 2, 2010 Dela Inlagd Juni 2, 2010 Ingett sagt om "diskussionen" i övrigt, men söta barn på bilderna GD. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 2, 2010 Dela Inlagd Juni 2, 2010 Se där GD,du har ju en glad sida oxå och willes svar gick ju hem hos dig oxå.En glad och positiv GD visste jag fanns bakom den tvära GD,Ha en bra dag Mvh Måne som har lagt ut bilder oxå(med sonens hjälp) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 2, 2010 Dela Inlagd Juni 2, 2010 Final i GD / GIF Olympiaden 2010 Samling (Pia konstaterade att 8 av 10 höll på med friidrott)och intåg på planen Genomgång av reglerna och Pia blev lite fundersam när i stort sett alla tjejer började stega fram sina inviduella startmärken. Ja.är hon inte lite spänd i kroppen Nu verkar hon ju flyga fram Avstamp Flaxiflaxi Blev tyvärr inte alls samma längd i hoppen denna dag... Men Pappa Enis är mycket nöjd endå...och Pia kom studsande som vanligt efteråt, inga ledsamheter där inte. Hon slutade 7:a med den blygsamma längden 3,15 m. /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 2, 2010 Dela Inlagd Juni 2, 2010 Fina foton Enis När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juni 3, 2010 Dela Inlagd Juni 3, 2010 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juni 3, 2010 Dela Inlagd Juni 3, 2010 En fin och tyst katt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juni 3, 2010 Dela Inlagd Juni 3, 2010 Kom och tänka på denna tiger jag motte for drygt två veckor sedan när jag såg Pias häftiga lejonman flyga fram over loparbanan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Juni 3, 2010 Dela Inlagd Juni 3, 2010 Vart ner till dammen som ligger mitt i stan för att titta till svanarna en stund. Här finns fem par varav ett har redan kläck sex grå dun bollar, men de höll sig undan denna gången. Fick se när det var vakt byte i det här boet. Det är det paret som har varit här längst och de är inte ett dugg blyga för människor. En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 3, 2010 Dela Inlagd Juni 3, 2010 Kom och tänka på denna tiger jag motte for drygt två veckor sedan när jag såg Pias häftiga lejonman flyga fram over loparbanan. Kissekatter är fina djur .. här är två stycken Norrköpingsbor... 2007 busade Pia och jag i snön med dessa /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 3, 2010 Dela Inlagd Juni 3, 2010 Vart ner till dammen som ligger mitt i stan för att titta till svanarna en stund. Här finns fem par varav ett har redan kläck sex grå dun bollar, men de höll sig undan denna gången. Fick se när det var vakt byte i det här boet. Det är det paret som har varit här längst och de är inte ett dugg blyga för människor. Dom bilderna får vi tacka för wille har fått så många plus så nu får du ett När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 3, 2010 Dela Inlagd Juni 3, 2010 Jag har lagt ut en och annan bild här - om det var i "dagens bild" eller i "dagens tjej" kommer jag inte i håg. Har väl inte mycket med saken att göra. Kan inte ens hitta en bild i tråden som Måne publicerad och om det skulle härska fototvång, framstår väl hans inlägg som ännu mera malplacerat. Ska han enbart göra sig lustig på andras bekostnad - kan han väl välja någon annan eller sig själv Att lägga ut en grinig "bild" av mig är väl egentligen det han gör - utan att fota och antagligen utan att veta. Om den bilden förstärks av min reaktion och ytterligare genom att tvingas försvara den för dig må vara hänt, men det är min prioritering och ett försök att få fram en version som varken har med kärlek eller hat till barn att göra. Det finns mycket att berätta om varje bild nedan, men det känns inte läge att göra det nu. Dom tackar vi för GD alltid roligt när alla bidrar med billder När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 3, 2010 Dela Inlagd Juni 3, 2010 Måne har visst lagt ut bilder här b.l.a på dagens humorbild.så det så.Bara du börjar leta GD jag vet ej när Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juni 3, 2010 Dela Inlagd Juni 3, 2010 Detta evinnerliga vårtnypande, Hur många känner igen sig. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu