Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild


Kim

Recommended Posts

vi fick "ärva" lite te när dottern flyttade till skåne, jag tror inte jag överdriver om hon tog med sig halv flyttkartong te till stugan utanför Hässleholm..

post-6750-0-65520200-1411586833_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

vi fick "ärva" lite te när dottern flyttade till skåne, jag tror inte jag överdriver om hon tog med sig halv flyttkartong te till stugan utanför Hässleholm..

Välkommen te Skåne! :*

Link to comment
Dela på andra sajter

vi fick "ärva" lite te när dottern flyttade till skåne, jag tror inte jag överdriver om hon tog med sig halv flyttkartong te till stugan utanför Hässleholm..

 

 

Bara att sätta igång att baka scones, kärna smör, koka sylt och vispa grädde då.

 

Afternoon te hos Ellim, välkommna

 

 

 

/ENis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

No Comments

post-3713-0-84622800-1411622920_thumb.jp

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är höstdagjämningen passerad, första frosten är avklarad och jag har t o m fått leta fram isskrapan och skrapat bilrutorna. Snöflingor har dansat runt i luften och jaa. det börjar bli hög tid att dra iväg till Thailand. Som motvikt till alla thailändska tempel man lär få på näthinnan om någon vecka så publicerar jag den här bilden på den lilla kyrkan i Oslättfors i Gästrikland. Det är en populär sommarkyrka för bröllop, men man firar även julotta här.

 

post-3352-0-73957300-1411640140.jpg

 

Som synes en mulen dag och vädret blev inte bättre. Någon timme senare både regnade det och blåste kraftigt.

Livet är som en påse - tomt och innehållslöst tills man fyller det med något.

/Pastor Jansson

Link to comment
Dela på andra sajter

det var väl inte så konstigt, du gillar väl inte lamm har jag för mig... :crazy: 

Han gillar väl lammkött!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Han gillar väl lammkött!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:spiteful:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Såja, nu har man kopplat in sig, bara att njuta i 10h

uduquten.jpg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

No Comments

Bästa bilden ever.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bästa bilden ever.

 

Mest bilden om inte annat.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Först ett Hindutempel i Wembley, väl värt ett besök om man inte är obekväm i förorten. Tyvärr fick man inte ta bilder inomhus och ingången påminde om säkerhetskollen på flygplatser.

 

De andra bilderna är från ett Buddhisttempel i Wimbledon, där var det bara att kliva rakt in och bli bjuden på mat. I området som det ligger i kostar de billigaste husen över en miljon pund så där är nog mindre bus?

post-7918-0-58630400-1411667171_thumb.jp

post-7918-0-59584200-1411667217_thumb.jp

post-7918-0-50780700-1411667257_thumb.jp

post-7918-0-74665600-1411667289_thumb.jp

post-7918-0-55492200-1411667336_thumb.jp

post-7918-0-70172100-1411667382_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

vi fick "ärva" lite te när dottern flyttade till skåne, jag tror inte jag överdriver om hon tog med sig halv flyttkartong te till stugan utanför Hässleholm..

Té är bra för själen käre far! [emoji7] [emoji6]
Link to comment
Dela på andra sajter

En av favoritplatserna i London är Covent Garden där man kan lyssna på fantastiska musiker, kolla folk, shoppa samt att äta och dricka gott.

post-7918-0-26944800-1411668126_thumb.jp

post-7918-0-53279000-1411668157_thumb.jp

post-7918-0-38754400-1411668249_thumb.jp

post-7918-0-84908000-1411668424_thumb.jp

post-7918-0-98463800-1411668517_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Té är bra för själen käre far! [emoji7] [emoji6]

Utanför Hlm...då bor vi nästan grannar 8 km öster om  Hlm...Välkommen till Skåne ,, O Nästa gång gubben o gumman tittar ner så bjud dem på riktig skånsk mat, typ gåsamiddag , julbord , äggakaga osv osv,,, :good:

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag tog jag och Hubert (röda Volvon) en tur till Blomsterlandet och shoppade loss:) Nu är det äntligen lite höstfint härhemma! [emoji7]

f7f9208fef6218125cbffff6501fa82a.jpg

Ändrades av Krokodilegget
Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Bästa bilden ever.

Tack tänkte först lägga den i humor tråden men den är allvar :giggle:  Får revidera kontakten då det kommer meddelande varje dag  :give_heart:  :give_rose:  :heat: 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Utanför Hlm...då bor vi nästan grannar 8 km öster om  Hlm...Välkommen till Skåne ,, O Nästa gång gubben o gumman tittar ner så bjud dem på riktig skånsk mat, typ gåsamiddag , julbord , äggakaga osv osv,,, :good:

Tack så mycket! :) Nämen vad kul! Jag bor 7km nordöst om Hässleholm, i Stoby:)

Haha, ja det ska jag minsann göra;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...