Serath Inlagd Maj 27, 2010 Dela Inlagd Maj 27, 2010 Tar la en till verkar som en börjar lära sig men det är smartredigering va nu det menas med dom andra vill jag redigera fullständigt så i morgon får lappen följa med till en jobbkompis som får visa hur det går till i elements 8 Den bilden är suverän, får sug på stuga nu med en liten eka ut på morgonen och fiska. Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 27, 2010 Dela Inlagd Maj 27, 2010 Satan vad du utvecklas Clirre.. Ps. nu har vi Tullisar vi med... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Maj 27, 2010 Dela Inlagd Maj 27, 2010 Nu e det full fart i markerna Och såhär såg det ut när Clion fotade lite spindelväv //K I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 28, 2010 Dela Inlagd Maj 28, 2010 Satan vad du utvecklas Clirre.. Ps. nu har vi Tullisar vi med... /Enis Snyggt Enis När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 28, 2010 Dela Inlagd Maj 28, 2010 Khorat. En äldre dam som bl a sålde någon slags märklig svamp som skulle vara särskilt välgörande för huden. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 28, 2010 Dela Inlagd Maj 28, 2010 äppel päppel "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 28, 2010 Dela Inlagd Maj 28, 2010 Risveden 27/5 2010 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 28, 2010 Dela Inlagd Maj 28, 2010 En liknande gårdagens.körde 500meter fick stoppa drog iväg mot sjön komm väll 500 meter sen dök det upp ett nytt motiv.så där höll det på så det va en fin morgon När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 29, 2010 Dela Inlagd Maj 29, 2010 En bild 1.77 MB Huga När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Maj 29, 2010 Dela Inlagd Maj 29, 2010 Maitan`s pannbiffsmacka VÄRLDSKLASS!!! http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 29, 2010 Dela Inlagd Maj 29, 2010 Ja jag kommer i håg det När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Maj 29, 2010 Dela Inlagd Maj 29, 2010 (ändrad) Ja jag kommer i håg det Tror fan att du kommer ihåg det, du satt och drack sodavatten på träffen, inte mycket klirr där inte. Ändrades Maj 29, 2010 av Balut Power http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 29, 2010 Dela Inlagd Maj 29, 2010 Tror fan det att du kommer ihåg det, du satt och drack sodavatten på träffen, inte mycket klirr där inte. Måste du avslöja mej på forumet Nä nu e ryggsäcken laddad med kameran å två 7.5 mot Hammarkullen och hoppas en träffar dom andra stollarna När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 29, 2010 Dela Inlagd Maj 29, 2010 GD / GIF Olympiad för 32 året. hela helgen lång Årets tema "Våga orka bry sig" På programet idag stod Samling Inmarsch Snart färdigmarscherade och tävlingen kan börja Lokalblaskans frotrograf smattrade med kameran så man inte kunde koncentrera sig Ja ta i nu då. Tjejerna bara flög fram /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 29, 2010 Dela Inlagd Maj 29, 2010 (ändrad) Dagens tema SLUTA JOBBA nä du tänker jag inte göra ännu Ändrades Maj 29, 2010 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hong Inlagd Maj 29, 2010 Dela Inlagd Maj 29, 2010 Jättegott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Maj 29, 2010 Dela Inlagd Maj 29, 2010 Här är ett par bilder på svågern som är här i Sverige och hälsar på. Bilderna är tagna av frugan på en rastplats strax öster om Borås. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 30, 2010 Dela Inlagd Maj 30, 2010 Igår regn idag sol så man sätter folket i arbete medans man själv sitter i arbetsledarstolen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 30, 2010 Dela Inlagd Maj 30, 2010 Skönt att se husse önskar att jag hade det likadant Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 30, 2010 Dela Inlagd Maj 30, 2010 Igår regn idag sol så man sätter folket i arbete medans man själv sitter i arbetsledarstolen En femma för vad tjejen i bakgrunden tänker på !! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 30, 2010 Dela Inlagd Maj 30, 2010 Går han att äta? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Maj 30, 2010 Dela Inlagd Maj 30, 2010 Så här parkerar man numera i min hemby. Han som stannade och hjälpte fyllot ur bilen hann bara blinka så hade han stulit hans bil och åkt vidare Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Maj 30, 2010 Dela Inlagd Maj 30, 2010 Jag har alltid stört mig på människor som parkerar på snedden tvärs över de vita linjerna sådär! Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 30, 2010 Dela Inlagd Maj 30, 2010 Så var dag två på Gunder Hägg stadium avklarad, dag ett hittar ni här Uppvärming inför längdhoppet Pia var bäst i sin klass i längdhopp....inte ens killarna rådde på hennes 3,78 m Så det blir nog final på onsdag Sedan var det terränglöpning 600 m Dagen avslutades med stafett där Pia endast skulle vara åskådare men en av grabbarna lämnade walk over och pia ställde ju då naturligtvis upp för klassens skull. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hbgmaxie Inlagd Maj 30, 2010 Dela Inlagd Maj 30, 2010 Så var dag två på Gunder Hägg stadium avklarad, dag ett hittar ni här Uppvärming inför längdhoppet Pia var bäst i sin klass i längdhopp....inte ens killarna rådde på hennes 3,78 m Så det blir nog final på onsdag Sedan var det terränglöpning 600 m Dagen avslutades med stafett där Pia endast skulle vara åskådare men en av grabbarna lämnade walk over och pia ställde ju då naturligtvis upp för klassens skull. /Enis Om hon ska hjälpa till att förtära dom anrättningarna som brukar dyka upp på bild här så är det tur att hon gillar att sporta . mvh. Lars En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints) We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu