Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild


Kim

Recommended Posts

Smakade biran bra?

 

 

 

Biran smakade förträffligt,män den var dyr ! 60 battingar,det jalp ite å seja att man var kiniao falang...5555.Copy sig 25- 60 battingar för en limpa inne på "affärerna" kostade limpan 550.1 liter Absolut och Famus Whiskey kostade 400.

 

Skit jobbiga säljare som förföljer en,men Mae sai är kanon för visa run,ingen väntan -trevliga immigration folk och inträde till Myanmar kostar 10 us dollar

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Så hem och packa sakerna i Chiengmai   och så flyg till Phuket så kommer On och hämtar vid flyget.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fixat blomsterprakt på jobbet så att 50 tyskar och schweizare kommer att känna sig välkomna till firman imorgon

 

post-11217-0-90518700-1409855999_thumb.j

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Morgon vid Instöbron mot Marstrand

post-3713-0-71828600-1409888612_thumb.jp

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

säj vad ni vill..visst är det fantastiskt vackert!

Är det du eller Pinn som ficksar blomstern??

Fint är det ju

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Lagom rabatt :wink:

 

attachicon.gifIMG_1897.jpg

Låter som Thailand, special price just for you åsså får du betala 2000kr eller 10.000B i alla fall.

 

Men är du nöjd så skall jag inte klaga. Jag hade nog fått 2000 för bilen min om jag nu sålde den. :wink:

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Dtbkk, Måste gå på Bajens matcher då dom FYLLER nya Söderstadion till skillnad mot dom tappra få från skansen.

 

 

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter som Thailand, special price just for you åsså får du betala 2000kr eller 10.000B i alla fall.

 

Men är du nöjd så skall jag inte klaga. Jag hade nog fått 2000 för bilen min om jag nu sålde den. :wink:

Förstår inte riktigt vad du menar men om du är nöjd med din bil så behåll den...

Link to comment
Dela på andra sajter

Förstår inte riktigt vad du menar men om du är nöjd med din bil så behåll den...

 

Omformulerar, jag ser att du fick betala 2000kr i alla fall. Och det skulle jag inte kostat på min kärra,

Och jag gillar den - men har inte råd att ha den i trafik. Får väl vänta tills den faller under 30års strecket eller vad det nu är för veteranare.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Omformulerar, jag ser att du fick betala 2000kr i alla fall. Och det skulle jag inte kostat på min kärra,

Och jag gillar den - men har inte råd att ha den i trafik. Får väl vänta tills den faller under 30års strecket eller vad det nu är för veteranare.

Ok, 2k anser jag min bil vara värd att kosta på även om den inte är någon dyrgrip. 

Hade jag haft en före / efterbild så kanske du hade varit hållit med mig, det var lite som ett bröstlyft för min stackars misskötta C30

Link to comment
Dela på andra sajter

Dtbkk, Måste gå på Bajens matcher då dom FYLLER nya Söderstadion till skillnad mot dom tappra få från skansen.

 

 

C;D

Nu håller jag på Djurgårn sen barnsben, så denna match passade väl in i Besökarens visit till Sthlm. Hon tyckte det varknonkul att gå på fotboll med så mycket folk. Det var fin inramning med kanonväder också. 25 000 åskådare är ju väldigt bra för Allsvenskan nuförtiden. Denna gång mycket folk dels för att Malmö kvalficerat sig för CL, vilket är bra för svensk fotboll som jag ser det. De var dock bleka denna gång. Den nya stadion är ju en annan anledning, oavsett vad man kallar den.

 

Jag är mycket impad att Hammarby lyckades att få så mycket folk förra hemmamatchen (och andra matcher). Jag hoppas de går upp så vi får bra konkurrens i Sthlm, vilket jag hoppas ska gynna fotbollen här på kort och lång sikt. Oavsett vad man kallar den nya Arenan så ska den bli jobbig för motståndarna att komma till den.

 

Nu måste publiken sköta sig runt om i landet så allt fler kan gå utan att bli skrämda. Avarter skämmer ut sig, och tyvärr fick en person sätta livet till. Jag hoppas och tror på en positiv utveckling.

 

Full fart framåt!

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.
 
Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland undrar man hur en del fick sitt körkort. Satt och kollade in denna när han skulle fickparkera och höll på i 10 minuter för att få plats i denna "minimala" plats [emoji54]

9913fc88d6c5b47793e0a26c3958c112.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu kan man köpa hembrännt på bolaget [emoji6]

38f070be1582a0b7694f8c582c962ec0.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej papi, kan du söpa den Forrden till mig, frågade frugan när vi åkte uppåt mot Sigtuna för ett tag sedan! Är det en Fiesta, frågar hon sedan?  :haha:

post-4347-0-98780000-1410009547_thumb.jp

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

GODIS.

 

 

post-5702-0-44749700-1410012039_thumb.jp

 

Det kom hem en Norsk norrman fra Nordnorge som varit till Kiruna för att köpa 'presenter'.

 

 

 

Oscar.

Link to comment
Dela på andra sajter

I dag var sonen med i Sjöstadens knatte lopp drygt 500 små knattar alla blev vinnare och fick medalj  :wink:

post-3557-0-87242500-1410013215_thumb.jp

post-3557-0-68254800-1410013223_thumb.jp

post-3557-0-63480500-1410013230_thumb.jp

post-3557-0-86772000-1410013238_thumb.jp

post-3557-0-48017900-1410013244_thumb.jp

post-3557-0-00492400-1410013251_thumb.jp

post-3557-0-16386800-1410013257_thumb.jp

 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller...

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...