hakancnx Inlagd Maj 23, 2010 Dela Inlagd Maj 23, 2010 Bilder från Göteborgsvarvet Lördagen 22 Maj 2010 Start av en av de alla grupperna Man kunde också följa täten på stroskärmar Men målgången ville man ju se på plats... ...på Slottsskogsvallen Och så kom han, segraren Välförsett med ”Bajamajor” Mycket folk i Sltottsskogen Och mycket glass går det åt Gott att ta det lugnt efter ett långt lopp Väntar på pappa..? Och för några slutar det så här... /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Maj 24, 2010 Dela Inlagd Maj 24, 2010 Här är en thailändsk hammock hemma hos svärfar som provsitts av den lokale trädgårdsmästaren. Och här vill trädgårdsmästarens fru också vara med på en bild. (smile please) Sist en bild som visar att även svärfar har en ren skjorta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 24, 2010 Dela Inlagd Maj 24, 2010 Var också ute å skulle plåta varvet men ja komm ju billedes så det var avstägningar runt halva stan nåväl ett par bilder från Majorna och en av flera musikgrupper som fanns runt varvett När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 24, 2010 Dela Inlagd Maj 24, 2010 Nä det blev lite roligare sedan. barnfri och få gå på Mediamarkt tänkte baaaaaara köpa photoshop Elements 8 och ett polariseringsfilter men det va tur Damen inte va me för det blev en sony vaio också med full HD sen fick man ta striden när man komm hemm Så nu har man sony ericsson nalle sony kamera sony bavaria tv sony vaio data ps HP datan är inne på 4 året och hur länge håller domm? När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Maj 24, 2010 Dela Inlagd Maj 24, 2010 Nä det blev lite roligare sedan. barnfri och få gå på Mediamarkt tänkte baaaaaara köpa photoshop Elements 8 och ett polariseringsfilter men det va tur Damen inte va me för det blev en sony vaio också med full HD sen fick man ta striden när man komm hemm Så nu har man sony ericsson nalle sony kamera sony bavaria tv sony vaio data ps HP datan är inne på 4 året och hur länge håller domm? Aj aj aj Det kommer att ramla ner ved när hon upptäcker detta!! Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 24, 2010 Dela Inlagd Maj 24, 2010 Nä det blev lite roligare sedan. barnfri och få gå på Mediamarkt tänkte baaaaaara köpa photoshop Elements 8 och ett polariseringsfilter men det va tur Damen inte va me för det blev en sony vaio också med full HD sen fick man ta striden när man komm hemm Så nu har man sony ericsson nalle sony kamera sony bavaria tv sony vaio data ps HP datan är inne på 4 året och hur länge håller domm? Du får byta nick till "Sonny" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Maj 24, 2010 Dela Inlagd Maj 24, 2010 Du får byta nick till "Sonny" . för ericsson är redan tagit ... Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rydal4 Inlagd Maj 24, 2010 Dela Inlagd Maj 24, 2010 hej! slagna hjältar. barnen trötta efter "falangens" utflykter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Maj 24, 2010 Dela Inlagd Maj 24, 2010 Marknaden i CkokChai - Min thailändska favoritfrukt "Noi Na". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 24, 2010 Dela Inlagd Maj 24, 2010 Aj aj aj Det kommer att ramla ner ved när hon upptäcker detta!! Ja en får väll hitta nåt så balansen återställs När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 24, 2010 Dela Inlagd Maj 24, 2010 Du får byta nick till "Sonny" sony lillen 55 får ta det i beaktande När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Maj 24, 2010 Dela Inlagd Maj 24, 2010 (ändrad) Ja en får väll hitta nåt så balansen återställs Vad är hennes epostadress - hon måste få till sig tipset att köpa till sig själv för exakt minst samma summa som du gjorde slut på nyss. Smink, juveler eller en resa för 1 till nån grekisk ö. mvh Ändrades Maj 24, 2010 av GammalDansken Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 24, 2010 Dela Inlagd Maj 24, 2010 Guld funkar alltid på tjejerna Jag kommer ibland undan med "ny handväska" också ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Maj 24, 2010 Dela Inlagd Maj 24, 2010 Motorburen SiamNilsson på ett gräsligt humör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Maj 24, 2010 Dela Inlagd Maj 24, 2010 Vätskebalansen under semestern är säkerställd. Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 24, 2010 Dela Inlagd Maj 24, 2010 Motorburen SiamNilsson på ett gräsligt humör. Damen har änna vissa likheter med Magrod När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 24, 2010 Dela Inlagd Maj 24, 2010 Vad är hennes epostadress - hon måste få till sig tipset att köpa till sig själv för exakt minst samma summa som du gjorde slut på nyss. Smink, juveler eller en resa för 1 till nån grekisk ö. mvh Tur hon inte glor på Mpr När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 24, 2010 Dela Inlagd Maj 24, 2010 Guld funkar alltid på tjejerna Jag kommer ibland undan med "ny handväska" också ! Handväskor å skor har damen myyyycket gott om.så det kanske jag skulle köpa för det verkar poppulärt mvh snåle clirre När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Maj 24, 2010 Dela Inlagd Maj 24, 2010 Sotat tak efter flamberingen på hotell Blue Wave i Hua Hin 2001. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Maj 24, 2010 Dela Inlagd Maj 24, 2010 Tur hon inte glor på Mpr Ska jag be fru GD publicera tipset på ett thaispråkigt forum eller följer hon inte såna heller? mvh GD Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Maj 24, 2010 Dela Inlagd Maj 24, 2010 Handväskor å skor har damen myyyycket gott om.så det kanske jag skulle köpa för det verkar poppulärt mvh snåle clirre Handväskor och skor, spelar ingen roll hur mycket min dam har i garderoben. Hon "har ingenting" och måste naturligtvis bara köpa en/ett par till. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 24, 2010 Dela Inlagd Maj 24, 2010 Min kära hustru och min bära dator strängligen upptagen med varandra och igen av dem får man nyttja /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 24, 2010 Dela Inlagd Maj 24, 2010 Min kära hustru och min bära dator strängligen upptagen med varandra och igen av dem får man nyttja /enis sony dator där också Undrar om Kim har de också När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 25, 2010 Dela Inlagd Maj 25, 2010 Huga å lära sig elements 8 och windows 7 inte lätt för gammla stofiler å hänga med i utvecklingen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 25, 2010 Dela Inlagd Maj 25, 2010 Min kära hustru och min bära dator strängligen upptagen med varandra och igen av dem får man nyttja /enis Min käring kör me Blått puder När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu