Avregistrerad clion Inlagd Maj 17, 2010 Dela Inlagd Maj 17, 2010 Clion... Bild nummer två verkar det som om hon har fått sin dos av Somtam, eller? Magrood 55555 pett mack mack När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 17, 2010 Dela Inlagd Maj 17, 2010 11 timmar???Jobbar hon halvtid??Rättning i ledet Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 17, 2010 Dela Inlagd Maj 17, 2010 11 timmar???Jobbar hon halvtid??Rättning i ledet snuskgubbe 55555 :dance: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 18, 2010 Dela Inlagd Maj 18, 2010 Action på byn just nu här i verkligheten Fullt pådrag med snutbilar från alla håll och personal och kunder på väg ut i från Nordea. Enligt en gube som kom ut precis är det en man på banken som påstår att han har en bomb på sig. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Maj 18, 2010 Dela Inlagd Maj 18, 2010 Enis! Här har du svaret http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7144388.ab Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 18, 2010 Dela Inlagd Maj 18, 2010 (ändrad) I dag var han inte så karsk Han inte äta upp isglassen förrän rullgardinen drogs ner Ändrades Maj 18, 2010 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 20, 2010 Dela Inlagd Maj 20, 2010 En liten tjej pa taget fran Bangkok till Saraburi "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Plätt Inlagd Maj 20, 2010 Dela Inlagd Maj 20, 2010 Ett besök vid tempel omr. Ang Thong Vara bara att springa över golvet varm så det brändes i fötterna Mvh.Plätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Maj 20, 2010 Dela Inlagd Maj 20, 2010 Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 20, 2010 Dela Inlagd Maj 20, 2010 Den blomstertid nu kommer.synd att jag har fått nån skit på spegeln När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Maj 20, 2010 Dela Inlagd Maj 20, 2010 (ändrad) Gött Ändrades Maj 20, 2010 av Knasen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 20, 2010 Dela Inlagd Maj 20, 2010 (ändrad) Den blomstertid nu kommer.synd att jag har fått nån skit på spegeln Kontrar ...ut i mörkret och fångade denna Ändrades Maj 20, 2010 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 20, 2010 Dela Inlagd Maj 20, 2010 Det va en salig blandning lypsyl snus sig 3 nallar penna räkning å en bira som står för nära tangenterna 555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Maj 20, 2010 Dela Inlagd Maj 20, 2010 Hehe Clirre, det var biran som var motivet, orkade inte städa hela "kontoret" innan jag tog kortet.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 20, 2010 Dela Inlagd Maj 20, 2010 Kontrar ...ut i mörkret och fångade denna Tack för tipset.Men har inte tulpanerna slått ut i Gävle När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd Maj 21, 2010 Dela Inlagd Maj 21, 2010 Slänger in en blomma jag också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Maj 21, 2010 Dela Inlagd Maj 21, 2010 Här kommer lite bilder på tjocka släkten och från vårt hus utanför Korat. Vi köpte loss det från frugans pappa i förra veckan. (summan hemlig) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Maj 21, 2010 Dela Inlagd Maj 21, 2010 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannef Inlagd Maj 21, 2010 Dela Inlagd Maj 21, 2010 Fina bilder! Det är inte utan man längtar dit men det är långt till Januari till nästa tripp /Janne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 21, 2010 Dela Inlagd Maj 21, 2010 Tack för tipset.Men har inte tulpanerna slått ut i Gävle Nääää men snart kan man skörda jordgubbar "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Maj 21, 2010 Dela Inlagd Maj 21, 2010 Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd Maj 22, 2010 Dela Inlagd Maj 22, 2010 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 23, 2010 Dela Inlagd Maj 23, 2010 (ändrad) "Tala om for den dar farangen att jag vill ha 20 baht for bilden" I alla fall tror jag att det var sa den yrvakne mannen i Saraburi sa till sina vanner. Ändrades Maj 23, 2010 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Maj 23, 2010 Dela Inlagd Maj 23, 2010 Jag lade ut den här bilden på bloggen idag och jag undrade vad det var för stolpar/rör som ligger nere vid Beach Rd? Inte helt obekante produktive Lars från det här forumet föreslog rör till Pattayas nya fjärrvärmenät. Ha ha, det tycker jag var roligt. (Jag tror det är stolpar till övervakningskameror som installeras). Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matte Inlagd Maj 23, 2010 Dela Inlagd Maj 23, 2010 Nej, det är dansstolpar i jätteformat för att tjejerna ska kunna komma ut i friska luften. När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar. Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu