Kenneth4618 Inlagd Maj 8, 2010 Dela Inlagd Maj 8, 2010 (ändrad) Kul med bilder från Österrike ett av mina favoritländer har varit ca 15 gånger Har planer på att bila runt med frugan nästa år. Sachertarte mmmmmmmmmm affelstrudel mit vanillesauce mmmmmmmmm Ändrades Maj 8, 2010 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 8, 2010 Dela Inlagd Maj 8, 2010 Kul med bilder från Österrike ett av mina favoritländer har varit ca 15 gånger Har planer på att bila runt med frugan nästa år. Sachertarte mmmmmmmmmm affelstrudel mit vanillesauce mmmmmmmmm APFELSTRUDEL MVH Messerschmitter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 8, 2010 Dela Inlagd Maj 8, 2010 Förlåt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Maj 8, 2010 Dela Inlagd Maj 8, 2010 APFELSTRUDEL MVH Messerschmitter Och jag som trodde det hette SAUERKRAUT. M.Schmidt Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 8, 2010 Dela Inlagd Maj 8, 2010 Trevligt mamma med små wekendresor va i paris med damen för 5 år sedan uppskattat mitt bidrag får bli vitsipp skogen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 8, 2010 Dela Inlagd Maj 8, 2010 kan ju vara bra om bilderna hänger med När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 9, 2010 Dela Inlagd Maj 9, 2010 Dansavslutning "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 9, 2010 Dela Inlagd Maj 9, 2010 :dance: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Maj 9, 2010 Dela Inlagd Maj 9, 2010 Dalarna 9 maj. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 12, 2010 Dela Inlagd Maj 12, 2010 Ja men ha en trevlig helg då gossar och banditer SAchkaul faun fajblor pEnis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 12, 2010 Dela Inlagd Maj 12, 2010 (ändrad) snyggt Enis det blir ett plus men va e det för skit du dricker Ändrades Maj 12, 2010 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 13, 2010 Dela Inlagd Maj 13, 2010 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 13, 2010 Dela Inlagd Maj 13, 2010 :great: där va inte pia ? gammal När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 13, 2010 Dela Inlagd Maj 13, 2010 :great: där va inte pia ? gammal 2003 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 13, 2010 Dela Inlagd Maj 13, 2010 (ändrad) Göteborgsmaffian omarama lamai krögarn hakoncnx kongo siamkap bibben chang drivern Ändrades Maj 13, 2010 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 13, 2010 Dela Inlagd Maj 13, 2010 Pias första möte med Thailand. Landade i phisanalook. efter en liten stund lade bilen av och vi blev sående i 40 graders värme... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 14, 2010 Dela Inlagd Maj 14, 2010 Nu är det tulpantider det måste firas När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 15, 2010 Dela Inlagd Maj 15, 2010 Äntligen.. uteväder "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 16, 2010 Dela Inlagd Maj 16, 2010 Dagen tjejer är födda med bara några veckors skillnad, men den ena får kraftfoder “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 16, 2010 Dela Inlagd Maj 16, 2010 Tar en dagens ko också “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magrood Inlagd Maj 17, 2010 Dela Inlagd Maj 17, 2010 Stora läppar har jag alltid haft. Men "stor käft" verkar tillkomma vid senare tiden. Undrar om lillen också har fått det av mig. Se här, mamma! Titta, det gick! Vi tar en till. Det funkar så bra. Vi testar med två, mamma! Kramar från knasiga mamma och storkäftade son. "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 17, 2010 Dela Inlagd Maj 17, 2010 Nja tycker nog han liknar svarten mer När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magrood Inlagd Maj 17, 2010 Dela Inlagd Maj 17, 2010 Nja tycker nog han liknar svarten mer Vilken tur att han inte liknar brevbäraren mer. Magrood "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 17, 2010 Dela Inlagd Maj 17, 2010 Hemma efter en arbetsdag.Damen äter sommtamm lätt irriterad måste du plåta nu (trött efter 11 timmars städjobb) Barnen vill ha mat ja så är det hos oss När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magrood Inlagd Maj 17, 2010 Dela Inlagd Maj 17, 2010 Clion... Bild nummer två verkar det som om hon har fått sin dos av Somtam, eller? Magrood "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu