Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild


Kim

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Fick ett riktigt oväntat besök idag..

         attachicon.gifBR5A8326.JPG

 

                  attachicon.gifBR5A8327.JPG

 

                              attachicon.gifBR5A8328.JPG

 

  FF

Älsklingen :thumbsup:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Va e nu detta en kulspruta eller video kamera Den var de konstigaste ja sett  :_russian:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Soi Post,Beach road.

Knasen har du fått ledigt :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Snyggt du får nog ta dig ett par stänkare innan du går ut och fotar :ahh:  :crazy:  :thumbsup:  :ironi: 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Du har gett mig så många karma så nu är det min tur å ge tillbaka .Vad har du för kamera ?

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag måste påstå att nu runt midsommar, är mystiken stor...knäppte ett par bilder igår, strax före midnatt...

 

post-7126-0-87043200-1402256879_thumb.jp

 

post-7126-0-16468700-1402256891_thumb.jp

 

Lite magisk är denna tid, när solen och månen dansar runt varandra, och ingen verkar få bestämma.

 

post-7126-0-59649000-1402256915_thumb.jp

 

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

post-5349-1402413827,68_thumb.jpg

Så e det bara

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

attachicon.gifP1000122.JPGSöndagens Måne

Sitter du å värmer dig vid spisen? :crazy:  Ute just nu 25+!  :thumbsup:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter du å värmer dig vid spisen? :crazy:  Ute just nu 25+!  :thumbsup:

Inspekterar värmeflödet  :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick ett par extra nattgäster..

                post-5021-0-05225700-1402416086_thumb.jp

 

      post-5021-0-56474500-1402416130_thumb.jp

 

post-5021-0-45227200-1402416161_thumb.jp

 

              post-5021-0-01195000-1402416185_thumb.jp

 

                                    post-5021-0-94187100-1402416214_thumb.jp

 

  FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Får väl bli denna bilden då...

Glömma kan man och de gör man också mellan varven, lite körigt i morse när man skulle parkera. Under dagen så saknar man något och det resulteras i att man leta igenom hela arbetsplatsen efter plånboken, no ingen sån där inte. Ringer en kollega som slänger ett getöga i bilen ifall den låg på sätet, no det gjorde den inte...

Efter att ha låst upp bilen och kollat mellan sätena där de inte heller låg så, var det en i gänget som samåker som hojta till...

Funderar på hur många som kanske skall kolla synen :), slugt att men var så fokoserad att man bara kolla in i bilen när man kom upp på parkeringen...

 

Hur som så efter en heldag på taket så fanns alla pengar kvar typ ett par tusen och alla kort, hur ofta har man en sån tur (hände i Götet)

 

Kan säga att man hade en del ågren när man tänkte på allt jobb med att spärra kort och fixa nya, bank bensin körkort och annat... Tur man slapp.

post-10815-0-54580500-1402419005_thumb.j

Ändrades av wix

Alltid på de svagas sida.

Link to comment
Dela på andra sajter

Här på landet finns inte så många motiv, i vart fall inte när man häckar på altanen... månen och ett flyg var kvällens underhållning

 

post-5632-0-47305100-1402434520_thumb.jp

 

post-5632-0-97889800-1402434565_thumb.jp

 

post-5632-0-57072900-1402434654_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Får väl bli denna bilden då...

Glömma kan man och de gör man också mellan varven, lite körigt i morse när man skulle parkera. Under dagen så saknar man något och det resulteras i att man leta igenom hela arbetsplatsen efter plånboken, no ingen sån där inte. Ringer en kollega som slänger ett getöga i bilen ifall den låg på sätet, no det gjorde den inte...

Efter att ha låst upp bilen och kollat mellan sätena där de inte heller låg så, var det en i gänget som samåker som hojta till...

Funderar på hur många som kanske skall kolla synen :), slugt att men var så fokoserad att man bara kolla in i bilen när man kom upp på parkeringen...

 

Hur som så efter en heldag på taket så fanns alla pengar kvar typ ett par tusen och alla kort, hur ofta har man en sån tur (hände i Götet)

 

Kan säga att man hade en del ågren när man tänkte på allt jobb med att spärra kort och fixa nya, bank bensin körkort och annat... Tur man slapp.

attachicon.gifDSCN0774x.jpg

 

Dags för en trisslott!

 

Idag var det skolavslutning. Fint med alla barn som sjunger så kyrktaket nästan lyfter.

Kul även med lärarna som körde en egen version av "Kära Bröder, kära kära bröder,,,,,"

 

Alltid skoj med folk som vågar bjuda lite på sig själv!

 

post-6637-0-81163600-1402490226_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...