Avregistrerad clion Inlagd Maj 1, 2010 Dela Inlagd Maj 1, 2010 Ett annat ämne så här i fylletider När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 årets första roddtur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 hehe.underbart CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Ett annat ämne så här i fylletider man får passa sej.... CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Ok då fotsätter jag på temat djur natur historia En bor ju i Älvängen sen 23år och har åkt förbi en del skyltar när jag ska till bostaden nu idag tog jag mig tid å kolla dom.En bor vist på ett ställe som är rikt på Historia ps använd zomen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 lite pics När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 lite mer pics När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Var gör du där uppe, e du ute och tar en gräspipa? (gammalt djungelordspråk från Älvdalen) Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Tänk om ja va Arne så jag kunde komma på nåt tjäckt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Maj 7, 2010 Dela Inlagd Maj 7, 2010 Jag såg dom varna för nattfrost hemma i gamla fina Sverige så man får väl bjuda på en bild från stranden som kanske värmer då //K I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bolton Inlagd Maj 7, 2010 Dela Inlagd Maj 7, 2010 varifrån är denn bilden? är du där nu Snart dags för TG961 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 7, 2010 Dela Inlagd Maj 7, 2010 Den värmde Kentan Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Maj 7, 2010 Dela Inlagd Maj 7, 2010 Enligt övervakningskameran vid sommarstugan utanför Hjo så ser det ut som att våren är på gång. Äntligen. Annat var det i Februari - Burrr! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Maj 7, 2010 Dela Inlagd Maj 7, 2010 varifrån är denn bilden? är du där nu Tjena Bolton bilden är från Clearwater Country Club Angeles City. Tyvärr är jag i Pattis nu ska tyvärr åka hem på söndag kväll Vi kanske ses på Arlanda på måndag när du ska åka ner annars får du får väl ta en sväng till änglarnas stad så du får uppleva något annat än smogen och regnet i Bangkok nästa vecka /(/K I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Maj 7, 2010 Dela Inlagd Maj 7, 2010 (ändrad) Varken regnigt eller kallt på Koh Chang just nu. Inte många turister heller bortsett från några enstaka tyskar så hotellrum går att få för halva priset. Ändrades Maj 7, 2010 av GammalDansken Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Isaan Butterfly Inlagd Maj 7, 2010 Dela Inlagd Maj 7, 2010 (ändrad) För ett år sedan planterade jag ett körsbärsträd utanför köksfönstret. Idag tog jag detta foto. Nu 4 m högt. Om man zoomar in ser man ett litet fågelbo uppe t.v. ca 5 cm stort. Strax därpå kom denna lilla fågel dit. Den är mörkblå och svart och 3-4 cm lång. Kan det vara en kollibri som byggt bo 2 m från mitt fönster? Ändrades Maj 7, 2010 av Bossej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Maj 7, 2010 Dela Inlagd Maj 7, 2010 Soi Buakao - Pattaya Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Maj 7, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Maj 7, 2010 För ett år sedan planterade jag ett körsbärsträd utanför köksfönstret. Idag tog jag detta foto. Nu 4 m högt. Strax därpå kom denna lilla fågel dit. Den är mörkblå och svart och 3-4 cm lång. Kan det vara en kollibri som byggt bo 2 m från mitt fönster? Nja, kollibrin finns nog bara på den amerikanska kontinenten... tror jag. Trevligt med ett körsbärsträd dock. Men funkar det verkligen på breddgraden/altituden som gäller i södra Isaan? Jag ser ju att det växer förstås, undrar mer om det kommer överleva i längden samt även ge bär? Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 7, 2010 Dela Inlagd Maj 7, 2010 ja den e för stor för å vara kolibri men nån halvsläkting kan det va När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 7, 2010 Dela Inlagd Maj 7, 2010 Soi Buakao - Pattaya äntligen en avatar som e bra När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Isaan Butterfly Inlagd Maj 8, 2010 Dela Inlagd Maj 8, 2010 Hej Kim och Clion Nu har jag fått veta från ett annat forum att den lilla fågeln heter Purple Sunbird, latin Nectarinia asiatika. Mera info finns på Goggle. Avseende körsbärsträdet, verkar det trivas väldigt bra, och har mycket blommor och bär redan efter ett år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Maj 8, 2010 Dela Inlagd Maj 8, 2010 Hur planterade du körsbärsträdet? Dvs hade du med en planta eller är det uppväxt från kärna? Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Isaan Butterfly Inlagd Maj 8, 2010 Dela Inlagd Maj 8, 2010 Hur planterade du körsbärsträdet? Dvs hade du med en planta eller är det uppväxt från kärna? Mvh BBJ Hej Big Boss Jag köpte en planta , ca 1 m hög. Nu efter ett år är den 4 m. Men det är inga bigaråer som jag hade hemma i Sverige. Små körsbör, men vi har massor nu, och fåglarna tycks gilla dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 8, 2010 Dela Inlagd Maj 8, 2010 En weekend i Wien. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 8, 2010 Dela Inlagd Maj 8, 2010 En weekend i Wien. forts /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu