Avregistrerad clion Inlagd April 24, 2010 Dela Inlagd April 24, 2010 var till slottskogen med joel för att titta på djuren När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 24, 2010 Dela Inlagd April 24, 2010 Tar några till När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd April 25, 2010 Dela Inlagd April 25, 2010 Fina bilder, clion :clapping: Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Feggeliano Inlagd April 26, 2010 Dela Inlagd April 26, 2010 (ändrad) Jag och familjen på Stens huvud, Skåne, Österlen Ändrades April 26, 2010 av Feggeliano Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd April 26, 2010 Dela Inlagd April 26, 2010 Träd vid golfbanan. Det heter inte : Hangnåjång Inte ens i närheten, kanske. Ev. på Thai. หางนกยุง (Om jag tolkat Ma's kråkfötter rätt) Vänligen : Upplys mig ! Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rebnel Inlagd April 26, 2010 Dela Inlagd April 26, 2010 Träd vid golfbanan. Det heter inte : Hangnåjång Inte ens i närheten, kanske. Ev. på Thai. หางนกยุง (Om jag tolkat Ma's kråkfötter rätt) Vänligen : Upplys mig ! Hej, Den kanske kallas för Thai bird tail mosquitoes Len Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag. # Len Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
buriram Inlagd April 26, 2010 Dela Inlagd April 26, 2010 Dum,i Nyoperad, Ingen fyllhund även om det ser ut så // anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ubon-robbe Inlagd April 26, 2010 Dela Inlagd April 26, 2010 Hej! Namnet på trädet på svenska borde enligt frugan bli Påfågelsvansträd! Mvh Robbe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd April 28, 2010 Dela Inlagd April 28, 2010 Inte vet jag hur man är skapt om man skulle missa det här budskapet. Går det att få till det tydligare, kan man undra? Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd April 28, 2010 Dela Inlagd April 28, 2010 Soppa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Maj 1, 2010 Dela Inlagd Maj 1, 2010 Här är det planterat 1472 penseer nu i veckan, enl det lokala Bladet.. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Maj 1, 2010 Dela Inlagd Maj 1, 2010 Mer vårblommor //K I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kim666 Inlagd Maj 1, 2010 Dela Inlagd Maj 1, 2010 picture från barry house i kaset sombun väldigt trevlig resort!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nickelback Inlagd Maj 1, 2010 Dela Inlagd Maj 1, 2010 Tjejen å min son Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nickelback Inlagd Maj 1, 2010 Dela Inlagd Maj 1, 2010 Här kommer ett till på blivande fru Bamse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 1, 2010 Dela Inlagd Maj 1, 2010 Woww... Lycka till Bamse... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 1, 2010 Dela Inlagd Maj 1, 2010 Får väl Gratulera & önska ett gött liv tillsammans Bamse! Sen Odin ett bra tips på att tillaga spädgris PM:a mig! Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 1, 2010 Dela Inlagd Maj 1, 2010 Dagens kortbyxa "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 1, 2010 Dela Inlagd Maj 1, 2010 Dagens kortbyxa Ere dina brallor EP.? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 1, 2010 Dela Inlagd Maj 1, 2010 Nej.Funderade faktiskt på att prova dem i ngn 1/10 sekund men ändrade mig i sista stund när ägaren till byxorna var på väg ut från duchen. Men betvivlar att så värst många farangbrudar på över 30 fått på sig dem. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 1, 2010 Dela Inlagd Maj 1, 2010 Ännu svårare är nog att få en farrangkärring över 30 att ens försöka. hehe Känns frågan : ``ser jag tjock ut i dom här´´ igen?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Maj 1, 2010 Dela Inlagd Maj 1, 2010 Ännu svårare är nog att få en farrangkärring över 30 att ens försöka. hehe Känns frågan : ``ser jag tjock ut i dom här´´ igen?? Är det inte det största problemet i sommarsverige att såpass många över 30 försöker utan att inse att det gick åt skogen ? Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peea Inlagd Maj 1, 2010 Dela Inlagd Maj 1, 2010 Är det inte det största problemet i sommarsverige att såpass många över 30 försöker utan att inse att det gick åt skogen ? Det gäller även thaitjejer/damer som varit i Sverige ett tag , de verkar bli ganska runda och trinda. I mitt tycke "överviktiga". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 1, 2010 Dela Inlagd Maj 1, 2010 Är det inte det största problemet i sommarsverige att såpass många över 30 försöker utan att inse att det gick åt skogen ? Haha ja man kan ju undra om dom har kollat i nån typ av Gröna lund-spegel innan dom gick ut... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 1, 2010 Dela Inlagd Maj 1, 2010 Jäkla gott lådvin När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu