Enis Inlagd April 20, 2010 Dela Inlagd April 20, 2010 6 år sen nu Vem är det frugan din står med på scen "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 20, 2010 Dela Inlagd April 20, 2010 min vålnad När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd April 20, 2010 Dela Inlagd April 20, 2010 Grattis till sex år Clion Vi "gifte" oss också 2004, fast i februari. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tisse Inlagd April 21, 2010 Dela Inlagd April 21, 2010 min dagens bild ,,bangla igår kväll,,, är kraftigt trött på öl nu mai tai Glöm dina problem,,, Imorgon kommer nya,, ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd April 21, 2010 Dela Inlagd April 21, 2010 Ett besök på Pattaya Floating Market i dag. Trevligt där på vardagar och minimalt med turister. Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 21, 2010 Dela Inlagd April 21, 2010 Club Blu "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 21, 2010 Dela Inlagd April 21, 2010 Lika som bär, eller? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 21, 2010 Dela Inlagd April 21, 2010 Jösses! så liten den blev, provar med en ny “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 21, 2010 Dela Inlagd April 21, 2010 Sitter och bläddrar bland gamla foton och då dyker det upp en del..........funderar på att lägga upp en tråd från 2002 och framåt för det som hände innan får bli en annan tråd april 2006 decmber 2009 fast med en annan kille “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 22, 2010 Dela Inlagd April 22, 2010 April April din dumma sill "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 22, 2010 Dela Inlagd April 22, 2010 fy tusan för gävle När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jerker Inlagd April 22, 2010 Dela Inlagd April 22, 2010 Skönt ta ett smoke sen kan hosta ... http://tomtensmandlar.tictail.com/Jerker เจสเปอร์ โรสัน Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd April 23, 2010 Dela Inlagd April 23, 2010 På senaste MC-turen följde jag bland annat Burma-gränsen norrut. Mötte de här "grabbarna" på skogen någonstans - undrar vart de var på väg? Jan L Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
silom Inlagd April 23, 2010 Dela Inlagd April 23, 2010 Hehe ja och om de kommit fram än? สีลม Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd April 23, 2010 Dela Inlagd April 23, 2010 Welcome to HairDesign Ltd, Isaan. Du skall känna dig välkommen till salongen. För det är just det vi vill skapa, en trivsam atmosfär där du skall känna dig välkommen. Du som kund skall känna att du är i goda händer, känna dig delaktig i arbetet med ditt hår och slutligen bli nöjd med resultatet. Så nöjd att du vill komma tillbaka igen och igen. Vi vill jobba med långsiktiga kundrelationer där du som kund känner att du står i centrum och att återbesök hos oss skall vara något du ser fram emot. (Texten delvis lånad från KalufsMakarnas hemsida). Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd April 23, 2010 Dela Inlagd April 23, 2010 kanchanaburi - båttur på river kwai 2008 Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mange2 Inlagd April 23, 2010 Dela Inlagd April 23, 2010 Hejsan! Testar att visa en bild på vår pojke, 3 veckor, och mamma... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 23, 2010 Dela Inlagd April 23, 2010 Hejsan! Testar att visa en bild på vår pojke, 3 veckor, och mamma... Vad små dom är! Grattis Mange! Kollade just på foton på mina när de var nyfödda, sött! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TomasHudik Inlagd April 23, 2010 Dela Inlagd April 23, 2010 Grattis Mange stolt far ska du vara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd April 23, 2010 Dela Inlagd April 23, 2010 grattis till ungen hopaps det går bra för er alltid Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd April 24, 2010 Dela Inlagd April 24, 2010 Var på Big C en sväng i dag och såg de här trötta tjejerna. Verkar vara tufft att jobba på KFC. Jan L Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 24, 2010 Dela Inlagd April 24, 2010 Var på Big C en sväng i dag och såg de här trötta tjejerna. Verkar vara tufft att jobba på KFC. Jan L Kanske är KFC's svar på Ronald McDonald. Han rör ju inte heller på sig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd April 24, 2010 Dela Inlagd April 24, 2010 Snön har smält och de första livstecknen kryper upp i ljuset och värmen. Faluån slingrar sig och verkar vara mättad. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd April 24, 2010 Dela Inlagd April 24, 2010 Dagens får bli fråm badmintontävlingar i örebro under dagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd April 24, 2010 Dela Inlagd April 24, 2010 Även svartån flyter på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu