Enis Inlagd April 7, 2010 Dela Inlagd April 7, 2010 Dagens bilder får bli i från 2007 Pingislover guidade oss runt i Pattaya, föreslog mat på Flaggan. Det var off season och Söndagsstängt men Sten och Deang öppnade för oss. Det kallar jag service det. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd April 8, 2010 Dela Inlagd April 8, 2010 Nyhetsbild på MPR, Drottning Silvia besöker skola för döv/blinda i Pattaya i dag. Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 8, 2010 Dela Inlagd April 8, 2010 Nyhetsbild på MPR, Drottning Silvia besöker skola för döv/blinda i Pattaya i dag. Dessutom klädd i kungens nya färg rosa vilket kanske till och med är genomtänkt Svenska och thailändska kungaparen har tydligen när kontakt sedan länge. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd April 8, 2010 Dela Inlagd April 8, 2010 Idag hade jag det något tvivelaktiga nöjet att summera fru Changs dagskassor för mars. Skattemyndigheterna kräver numera att det ska finnas kassaregister och att rapport ska tas ut varje dag och sparas. Håhåjaja... Jag ser dock till min lättnad att fru Chang ej ägnar sig åt "happy ending". Men ser att kassaleverantören missat lite i programmeringen. Det ska väl vara ett "k" istället för ett "d"? Eller är avrundning ett finare ord för happy ending? Ursäkta min livliga fantasi Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phuket18.5 Inlagd April 8, 2010 Dela Inlagd April 8, 2010 Tragglar också med en ny kassaapparat men någon avrun*ning har jag inte på min. Det måste vara speciellt för massageställen Phuket18.5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Plätt Inlagd April 8, 2010 Dela Inlagd April 8, 2010 Idag hade jag det något tvivelaktiga nöjet att summera fru Changs dagskassor för mars. Skattemyndigheterna kräver numera att det ska finnas kassaregister och att rapport ska tas ut varje dag och sparas. Håhåjaja... Jag ser dock till min lättnad att fru Chang ej ägnar sig åt "happy ending". Men ser att kassaleverantören missat lite i programmeringen. Det ska väl vara ett "k" istället för ett "d"? Eller är avrundning ett finare ord för happy ending? Ursäkta min livliga fantasi Herr Chang har talat. Ett kvitto säger inte allt tyvärr, nu syftar jag inte på Fru Chang`s verksamhet, har fått saker skrivet på kvitto fått andra saker levererat. typ (mygel) Kvitto är kvitto Mvh.Plätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd April 8, 2010 Dela Inlagd April 8, 2010 Ett kvitto säger inte allt tyvärr, nu syftar jag inte på Fru Chang`s verksamhet, har fått saker skrivet på kvitto fått andra saker levererat. typ (mygel) Kvitto är kvitto Mvh.Plätt Det är sant Plätt, men detta är vad Skatteverket vill se om dom skulle göra en kontroll. Plus kassaregistret förstås och så diverse bokföring. Håhåjaja. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 8, 2010 Dela Inlagd April 8, 2010 hh hh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 8, 2010 Dela Inlagd April 8, 2010 En liten bild från norr ... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 8, 2010 Dela Inlagd April 8, 2010 (ändrad) Ett kvitto säger inte allt tyvärr, nu syftar jag inte på Fru Chang`s verksamhet, har fått saker skrivet på kvitto fått andra saker levererat. typ (mygel) Kvitto är kvitto Mvh.Plätt Som tidigare representant av taxeringsmyndighetrna så skulle man nog (hellre) bli intresserad av ett sådant där rakt kvitto jämfört med ett taggigt. /mv Ändrades April 8, 2010 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd April 9, 2010 Dela Inlagd April 9, 2010 (ändrad) Jag sitter på Photoshop kursen. Test! Mvh Kimmo Ändrades April 9, 2010 av skibi695 You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd April 9, 2010 Dela Inlagd April 9, 2010 Skibi, Underlattar om du forklarar vad du ville gora Antar att du bla ville ljusa upp statyerna eller? Nu blir ju aven gangen och himlen ljusare och nastan lite utfratta. Ett alternativ ar ju att maska bilden och bara ljusa upp de morkare delarna. Tar lite langre tid iofs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd April 9, 2010 Dela Inlagd April 9, 2010 Jag ser dock till min lättnad att fru Chang ej ägnar sig åt "happy ending". Men ser att kassaleverantören missat lite i programmeringen. Det ska väl vara ett "k" istället för ett "d"? 555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd April 9, 2010 Dela Inlagd April 9, 2010 Skibi, Antar att du bla ville ljusa upp statyerna eller? Helt rätt, wille. Orginalet är kraftigt över exponerad! Jag får jobba vidare! Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tisse Inlagd April 9, 2010 Dela Inlagd April 9, 2010 börjar rätta till mej nu efter gårkvällens bakslag(kom inte från hotellet) :drinks Glöm dina problem,,, Imorgon kommer nya,, ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Nobody Inlagd April 9, 2010 Dela Inlagd April 9, 2010 Tjejen är hemma och hälsar på sin mor och far och hon var mycket stolt över att det händer många goda saker i hembyn, bl.a. så har det öppnat ett fitness center! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd April 9, 2010 Dela Inlagd April 9, 2010 tack för den tisse, nu blir det till att köra in huvet i kylen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tisse Inlagd April 10, 2010 Dela Inlagd April 10, 2010 en liten simtur med min frus brorsdöttrar (långt inne skogen någonstans) Glöm dina problem,,, Imorgon kommer nya,, ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oden60 Inlagd April 10, 2010 Dela Inlagd April 10, 2010 Första mötet med snön Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tisse Inlagd April 10, 2010 Dela Inlagd April 10, 2010 roligt har hon,,synd att snön är borta snart då Glöm dina problem,,, Imorgon kommer nya,, ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oden60 Inlagd April 10, 2010 Dela Inlagd April 10, 2010 Ja ,dom kom i onsdags Det kan ju vara bra med en lätt start är mycket nu som ska utforskas Ha det gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd April 10, 2010 Dela Inlagd April 10, 2010 Skönt att det är över för den här gången..Gagnefs kyrka. Flottbron i Gagnef. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 10, 2010 Dela Inlagd April 10, 2010 Dessa käcka damer fotades med mobilen i förrgår någonstans längs med Sukhumvit road... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd April 10, 2010 Dela Inlagd April 10, 2010 Oden Vilken härlig bild. Äkta glädje när den är som bäst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 10, 2010 Dela Inlagd April 10, 2010 Skönt att det är över för den här gången..Gagnefs kyrka. Flottbron i Gagnef. fina bilder lasse hoppas det smälter snart Skönt att det är över för den här gången..Gagnefs kyrka. Flottbron i Gagnef. fina bilder lasse hoppas det smälter snart När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu