Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

Dagens bilder får bli i från 2007

Pingislover guidade oss runt i Pattaya, föreslog mat på Flaggan. Det var off season och Söndagsstängt men Sten och Deang öppnade för oss.

Det kallar jag service det.

post-3356-127066094077_thumb.jpg

post-3356-127066096735_thumb.jpg

post-3356-127066099394_thumb.jpg

post-3356-127066102247_thumb.jpg

:wai:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Nyhetsbild på MPR, Drottning Silvia besöker skola för döv/blinda i Pattaya i dag.

Dessutom klädd i kungens nya färg rosa vilket kanske till och med är genomtänkt

Svenska och thailändska kungaparen har tydligen när kontakt sedan länge.

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Idag hade jag det något tvivelaktiga nöjet att summera fru Changs dagskassor för mars. Skattemyndigheterna kräver numera att det ska finnas kassaregister och att rapport ska tas ut varje dag och sparas. Håhåjaja...

Jag ser dock till min lättnad att fru Chang ej ägnar sig åt "happy ending". Men ser att kassaleverantören missat lite i programmeringen. Det ska väl vara ett "k" istället för ett "d"?

IMG_9755.jpg

Eller är avrundning ett finare ord för happy ending? Ursäkta min livliga fantasi ;)

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Tragglar också med en ny kassaapparat men någon avrun*ning har jag inte på min.

Det måste vara speciellt för massageställen :)

Phuket18.5 :wai:

Dela på andra sajter

Guest Plätt

Idag hade jag det något tvivelaktiga nöjet att summera fru Changs dagskassor för mars. Skattemyndigheterna kräver numera att det ska finnas kassaregister och att rapport ska tas ut varje dag och sparas. Håhåjaja...

Jag ser dock till min lättnad att fru Chang ej ägnar sig åt "happy ending". Men ser att kassaleverantören missat lite i programmeringen. Det ska väl vara ett "k" istället för ett "d"?

IMG_9755.jpg

Eller är avrundning ett finare ord för happy ending? Ursäkta min livliga fantasi ;)

Herr Chang har talat.

Ett kvitto säger inte allt tyvärr, nu syftar jag inte på Fru Chang`s verksamhet, har fått saker skrivet på kvitto fått andra saker levererat. typ (mygel)

Kvitto är kvitto

Mvh.Plätt

Dela på andra sajter

Ett kvitto säger inte allt tyvärr, nu syftar jag inte på Fru Chang`s verksamhet, har fått saker skrivet på kvitto fått andra saker levererat. typ (mygel)

Kvitto är kvitto

Mvh.Plätt

Det är sant Plätt, men detta är vad Skatteverket vill se om dom skulle göra en kontroll. Plus kassaregistret förstås och så diverse bokföring. Håhåjaja.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

hh

hh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

En liten bild från norr ...

post-5592-127077034828_thumb.jpg

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Kvitto är kvitto

Mvh.Plätt

Som tidigare representant av taxeringsmyndighetrna så skulle man nog (hellre) bli intresserad av ett sådant där rakt kvitto jämfört med ett taggigt. smile.gif /mv

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

Dela på andra sajter

Jag sitter på Photoshop kursen.

Test! biggrin.gif

Mvh

Kimmo

post-3089-127080524167_thumb.jpg

Ändrades av skibi695

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Dela på andra sajter

Guest wille

Skibi,

Underlattar om du forklarar vad du ville gora :)

Antar att du bla ville ljusa upp statyerna eller?

Nu blir ju aven gangen och himlen ljusare och nastan lite utfratta. Ett alternativ ar ju att maska bilden och bara ljusa upp de morkare delarna. Tar lite langre tid iofs.

Dela på andra sajter

555

Dela på andra sajter

Skibi,

Antar att du bla ville ljusa upp statyerna eller?

Helt rätt, wille.

Orginalet är kraftigt över exponerad!

Jag får jobba vidare!

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Dela på andra sajter

börjar rätta till mej nu efter gårkvällens bakslag(kom inte från hotellet) :drinks

Glöm dina problem,,,

Imorgon kommer nya,, ;-)

Dela på andra sajter

Guest Nobody

Tjejen är hemma och hälsar på sin mor och far och hon var mycket stolt över att det händer många goda saker i hembyn, bl.a. så har det öppnat ett fitness center! :)

post-4728-127081817715_thumb.jpg

Dela på andra sajter

en liten simtur med min frus brorsdöttrar :D (långt inne skogen någonstans)

post-4309-127087277983_thumb.jpg

Glöm dina problem,,,

Imorgon kommer nya,, ;-)

Dela på andra sajter

Ja ,dom kom i onsdags

Det kan ju vara bra med en lätt start

är mycket nu som ska utforskas :D

Ha det gott

Dela på andra sajter

Skönt att det är över för den här gången..Gagnefs kyrka.

12jan011.jpg

Flottbron i Gagnef.

12jan018.jpg

Vi har det iaf ganska bra!

Dela på andra sajter

Dessa käcka damer fotades med mobilen i förrgår någonstans längs med Sukhumvit road...

08042010868.jpg

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

12jan011.jpg

Flottbron i Gagnef.

:huh:

12jan018.jpg

fina bilder lasse hoppas det smälter snart :whistle::ironi:

12jan011.jpg

Flottbron i Gagnef.

:huh:

12jan018.jpg

fina bilder lasse hoppas det smälter snart :whistle::ironi:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...