MickeN Inlagd Januari 23 Dela Inlagd Januari 23 Stor skillnad idag, aqi på 39 i Jakobsberg och 210 i Samut Prakan. Hon skrev att skolor håller stängt i Bangkok idag. Jag hade stora problemen med både ögon och hals tre sista dagarna. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 23 Dela Inlagd Januari 23 52 minuter sedan, skrev uptoyou: Tyvärr inget land jag skulle vilja flytta till som jag var 100% säker på att jag skulle göra en dag. Har ändrat mig helt. Tycker faktiskt mindre om landet för varje gång jag varit där. Ser alla nackdelar numera. Som tur är så vill inte frugan dit mer heller. Men kanske blir en semester dit om några år, eller inte 😄 Samma med min fru, nej säger hon! Till thaitempel har hon inte gått på flera år nu! Bild av kungen vill hon inte heller se!🤠 3 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 23 Dela Inlagd Januari 23 3 timmar sedan, skrev Lucky: Hur ska man som ovan vid dålig luft hantera sånt här? Är råden som att stanna inne etc mest för de som stannar länge? Munskydd klass FFP3 vid utomhusvistelse. 2 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 23 Dela Inlagd Januari 23 Till och med här på Phuket är det skitig luft idag. Undrar var mätstationen i LA sitter med tanke på bränderna där? 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Januari 23 Dela Inlagd Januari 23 1 timme sedan, skrev audirs2: Samma med min fru, nej säger hon! Till thaitempel har hon inte gått på flera år nu! Bild av kungen vill hon inte heller se!🤠 Frugan har aldrig varit i ett thaitempel i Sverige. Hon bad till Buddha första tiden i Sverige, men det är helt slut med det numera. Hon har inte tid till sånt trams 😄 2 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Nicholas Inlagd Februari 2 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 2 På väg mellan 2 bergstoppar blev commutern omkörd. Extremt ovanligt. Inte bara 1 gång dessutom. Thailands McLaren club var tydligen på utflykt under det kinesiska nyåret. 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Februari 3 Dela Inlagd Februari 3 Det finns så många original i det här landet 4 3 Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... soi covboy Inlagd Februari 3 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 3 Soluppgång satuk 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Surin P3 Inlagd Februari 4 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 4 Dagens gurkskörd. Och en grön tomat 🍅 . Grön. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Februari 5 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 5 Växlande väder i Jakan. 24 timmar mellan. 12 2 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 1 Dela Inlagd Mars 1 Här borde ungdomarna vara laddade idag efter att ha tryckt i sig fyra kartonger gas. 7 1 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 6 Dela Inlagd Mars 6 Hmmm på varje thai kvinnas nattduksbord? enis 3 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 6 Dela Inlagd Mars 6 3 timmar sedan, skrev Enis: Hmmm på varje thai kvinnas nattduksbord? enis Nä, lite guld och en fet plånka med ett par hundra tusen. Vågar inte kolla, hon är i duschen nu. Åsså telefonen på laddning förståss. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 6 Dela Inlagd Mars 6 1 timme sedan, skrev rolba: Nä, lite guld och en fet plånka med ett par hundra tusen. Vågar inte kolla, hon är i duschen nu. Åsså telefonen på laddning förståss. Dollar så klart.🕵️♀️ 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Lördag kl 16:05 Dela Inlagd Lördag kl 16:05 Ingen lagar bättre mat än MorMor Så e det! 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu