Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Juni 13 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 13 Tierp Arena. 20 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 16 Dela Inlagd Juni 16 såg inte @apknug på sitt stamlokus. byst på templet i hanninge. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kycklingen Inlagd Juni 16 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 16 Tror inte det retar många/någon. jag dricker kaffe och rosé vin. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 16 Dela Inlagd Juni 16 2 minuter sedan, skrev apknug: Kan bli alkis varning. Har hänt förr på detta forum Blev du tappad i golvet ofta som barn? 3 1 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Juni 16 Dela Inlagd Juni 16 6 minuter sedan, skrev apknug: Kan bli alkis varning. Har hänt förr på detta forum Och? 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 16 Dela Inlagd Juni 16 5 minuter sedan, skrev apknug: Blev du tappad i golvet ofta som barn Citat från ovan utan personligt ansvar. Skål säger jag! Rose is that shit på sommaren! Efter öl då Blir det inte jobbigt att vara byfåne på två forum samtidigt? 3 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Juni 16 Dela Inlagd Juni 16 41 minuter sedan, skrev apknug: Ska man blanda in familje medlemmar här tycker du? Har för mig att du sagt innan att du inte gillar sånt. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 16 Dela Inlagd Juni 16 2 minuter sedan, skrev kycklingen: Ska man blanda in familje medlemmar här tycker du? Har för mig att du sagt innan att du inte gillar sånt. Allt papegojan inte gillar gäller bara andra, aldrig gojan själv 😉 4 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Juni 16 Dela Inlagd Juni 16 8 minuter sedan, skrev apknug: Det finns många barn barn annars skulle inte mänskligheten överleva........ Det var inte det jag frågade, men som vanligt svarar du på något annat 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juni 21 Dela Inlagd Juni 21 (ändrad) Vill till att man veta vilka skor man hade när man kom. Ändrades Juni 21 av gorjos 8 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juni 21 Dela Inlagd Juni 21 Senaste tidens telefonlista. Undrar om det har kommit ett vettigt samtal detta året. 3 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 21 Dela Inlagd Juni 21 6 timmar sedan, skrev gorjos: Vill till att man veta vilka skor man hade när man kom. Ta nåt som ser dyrt ut. 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juni 21 Dela Inlagd Juni 21 9 minuter sedan, skrev rolba: Ta nåt som ser dyrt ut. Gillade inte detta templet. För mycket tivoli över det, bara pengar. Gick bara och tittade på omgivningarna. Har ett sådant ställe till i närheten som jag vägrar följa med till. Annars brukar jag gilla tempelbesök, men dessa 2 är bara för mycket. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Marlon Inlagd Juni 22 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 22 Den här lilla rackaren har kommit på att man kan sätta sig och tigga från bilar som precis kört igenom McDrive 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juni 23 Dela Inlagd Juni 23 En gatukorsning Jag har döpt denna ras till Grund. Hälften gris hälften hund. Men den verkar vara glad då den har knorr på svansen. C;D 8 6 Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 23 Dela Inlagd Juni 23 När man väntar på den perfekta bilden. 3 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... C-dude Inlagd Juni 23 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 23 Träffade på en ful fisk på stranden idag, C;D 12 Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 23 Dela Inlagd Juni 23 (ändrad) Någon som säkert blir lite upprörd vid hemkomst till Sverige. Värtahamnen idag. Ändrades Juni 23 av Kenneth4618 7 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juni 23 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 23 Dryckesautomat på hotellet i Tallin 🙂 Tjusigt ställe Tallink City Hotell Toaletten på Bier House kan behövas när man provat drycker från dessa NATO på besök i hamnen 22 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 23 Dela Inlagd Juni 23 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Dryckesautomat på hotellet i Tallin 🙂 Tjusigt ställe Tallink City Hotell Toaletten på Bier House kan behövas när man provat drycker från dessa NATO på besök i hamnen Och Kingen själv på bild! Vilket hotell var du på? 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 24 Dela Inlagd Juni 24 7 timmar sedan, skrev audirs2: Och Kingen själv på bild! Vilket hotell var du på? Tallink City Hotel, vilket jag skrev under bilden 😉 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 24 Dela Inlagd Juni 24 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Tallink City Hotel, vilket jag skrev under bilden 😉 Man blir till sig när man ser Kingen själv!😋 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 25 Dela Inlagd Juni 25 Rätt skönt denna morgon 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Juni 27 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 27 Det är fint i trädgården nu! ❤️🇸🇪❤️🇹🇭❤️🙏 27 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 27 Dela Inlagd Juni 27 On 2024-06-25 at 09:16, skrev Kenneth4618: Rätt skönt denna morgon Fy hellvite asså!😪 2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu