Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Januari 12 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 12 Nu kastade frugan ut julstjärnorna från biblioteket och ersattes med Sankta paula.. visst blev det fint!? 💕 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Januari 27 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 27 Solen har gjort sitt idag. 20 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 28 Dela Inlagd Januari 28 Fuck. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 28 Dela Inlagd Januari 28 1/2 kg plastkassar, bör vara minst 50 st. 32 Baht Greta gråter. Jag brukar ta hem ett par förpackningar. 4 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Nicholas Inlagd Januari 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 28 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Januari 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 28 Dottern skickade några bilder hemmifrån igår. Längtar hem, eller...😄 Nu kan du ju försöka köra in och parkera en bil @Enis 😁 13 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Januari 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 28 Några fler bilder från stranden igår. Mest ryssar och britter vad jag uppfattade. Inte direkt störande om man kan stå ut med en stringbikini på armlängds avstånd ibland. 15 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 28 Dela Inlagd Januari 28 Hittade min slips från sommarjobbet på interrent. Visste inte ens att den fanns. Nåväl, det hela skedde nere vid Sheraton Tegelbacken. Jag var snygg som fan, och satt i receptionen med brudarna (dom som jobbade där), samtidigt jobbade en fast anställd lite äldre yngling (27 typ) i garaget med att tvätta och hämta bilar på stan etc. Han var ju inte helt nöjd med att en 18 åring fick sitta och glassa i receptionen på sommarjobb (med brudarna). Handsken var kastad. Nån matta vid dörren skulle tas bort, den var klistrad, han satte igång med t-sprit utan framgång, brudarna såg oroligt på, jag sa det där kan du glömma. Irritation, jag skulle upp till bevis, aceton fram, och skinande blankt. 1-0. Nästa omgång (nu var det alvar) åka med honom och hämta bil på stan (värta terminalen). På vägen hem skulle han visa mig vem som var äldst i gården. Helt sjukt bilrace tillbaks till garaget, min kollega visste dock inte att jag var extremt hårt skolad på mälaröarna av mina kamrater etc. Jag kunde alla rödljus och smitvägar i stor-Stockholm. Fullt spjäll med en liten golf. Stenhård körning. (svårt att beskriva i ord). Jag kom in i garaget några minuter före kollegan ( som var en mycket värdig motståndare, vi låg länge lika i racet). Brudarna undrade var han höll hus, lätt förvånade över att han inte vann. Sedan följde inga fler utmaningar från min kollega. 8 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 31 Dela Inlagd Januari 31 Handla på lilla lotus och kollar in tempel en bit bort. 7 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet older version Inlagd Januari 31 Dela Inlagd Januari 31 (ändrad) 1706682748.mp4 Postar mer med Donna och hon hälsade till dig som tyckte du var rolig att hon önskar träffa dig, jojo. 🤭🙏 Ändrades Januari 31 av Vaxet older version 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 31 Dela Inlagd Januari 31 On 2024-01-28 at 04:35, skrev rolba: Några fler bilder från stranden igår. Mest ryssar och britter vad jag uppfattade. Inte direkt störande om man kan stå ut med en stringbikini på armlängds avstånd ibland. Böda? 2 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 31 Dela Inlagd Januari 31 32 minuter sedan, skrev Soengsang: Böda? Gotland! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 31 Dela Inlagd Januari 31 Restaurang utanför Samut Prakan. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 1 Dela Inlagd Februari 1 20 timmar sedan, skrev Soengsang: Böda? Där är det väl mest tyskar? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Februari 4 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 4 Skitfränt, nu har Leo kommit med servettboxar åxå. 16 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 5 Dela Inlagd Februari 5 13 timmar sedan, skrev rolba: Skitfränt, nu har Leo kommit med servettboxar åxå. Mera servettboxar (med tillbehör). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 5 Dela Inlagd Februari 5 3 minuter sedan, skrev Nicholas: Mera servettboxar (med tillbehör). Det var onödigt många kg tillbehör på henne. 😇 Men trevlig och duktig på engelska. Fyller 25 nästa vecka. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 5 Dela Inlagd Februari 5 On 2023-10-24 at 18:22, skrev Nicholas: När någon vill ha brunt ris och nån annan vill ha vitt ris. Även vattnet verkar ha tagit efter. En för brunt vatten och en för ofärgat. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 5 Dela Inlagd Februari 5 On 2024-01-28 at 03:17, skrev Nicholas: Fuck. När jag vill ha sådär fluffigt använder jag den gröna, annars pulvret till höger. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 7 Dela Inlagd Februari 7 Dagens bild från Sverige 8 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Februari 8 Dela Inlagd Februari 8 13 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Dagens bild från Sverige Vad är det? En UFO ute i obygden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 10 Dela Inlagd Februari 10 morgondagens deletapp slutdestination ubon. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet older version Inlagd Februari 11 Dela Inlagd Februari 11 (ändrad) Donnabella med några vänner ute i öknen där min vän danske Morten Lovechild är på uppdrag. Cambodja. Meningslöst att zooma 🫵🤣 Ändrades Februari 11 av Vaxet older version 9 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Februari 20 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 20 18 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 20 Dela Inlagd Februari 20 55 minuter sedan, skrev Enis: Vad var det hon hade gjort med gurkan, i humortråden?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu