LTD Inlagd September 2, 2023 Dela Inlagd September 2, 2023 On 2023-08-28 at 00:51, skrev ellim63: Ja jäklar vilken fin present jag fick av favoritdotterns pojkvän när jag fyllde år! ❤️🙏❤️ Hur mycket ville han låna? 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd September 2, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 2, 2023 Dagens skörd, svart trumpetsvamp passar utmärkt till kvällens middag! 💕 🇸🇪 🙏 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 2, 2023 Dela Inlagd September 2, 2023 21 timmar sedan, skrev ellim63: Ett halvkilo pillade färska räkor! 💕🙏🇸🇪 Gjorde samma sak för ett par timmar sedan och därefter en perfekt ``Ronnyröra´´på Danskt rågbröd. Det blev väldigt uppskattat av människorna omkring oss... Saknar dej 33:an som fan 5 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 3, 2023 Dela Inlagd September 3, 2023 (ändrad) God Jul🎅🤶🧑🎄 Ändrades September 3, 2023 av Kenneth4618 9 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 3, 2023 Dela Inlagd September 3, 2023 16 minuter sedan, skrev Kenneth4618: God Jul🎅🤶🧑🎄 Fick reklam till firma Audi om att börja boka hjulbord redan!🙄 1 5 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd September 8, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 8, 2023 Gårdagens frukostförberedelse mozzarellagratinerad chorizo med tillbehör enis 13 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 9, 2023 Dela Inlagd September 9, 2023 En fjäril i plommonträdet!❤️🇸🇪 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd September 10, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 10, 2023 Gårdagens skörd förutom swish 🙂 18 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 11, 2023 Dela Inlagd September 11, 2023 23 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Gårdagens skörd förutom swish 🙂 Undrar lite hur stor den svarta ekonomin i Sverige är? 1 6 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 11, 2023 Dela Inlagd September 11, 2023 9 minuter sedan, skrev audirs2: Undrar lite hur stor den svarta ekonomin i Sverige är? Cirka 19% av BNP 😉 1 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 11, 2023 Dela Inlagd September 11, 2023 1 timme sedan, skrev apknug: Ja hur gick det med den som du "känner" som hade lånat ut kontot till Swish? Är det lungt? Allt nedlagt? Lungt nu, ja! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd September 17, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 17, 2023 Frugan är nöjd och belåten! Men jag är inte lika glad för nu kommer mitt jobb med rensning..😂 19 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd September 17, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 17, 2023 22 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... khonkaen Inlagd September 17, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 17, 2023 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd September 17, 2023 Dela Inlagd September 17, 2023 3 timmar sedan, skrev khonkaen: Denna var ju riktigt smart, vart har du fått tag på en sådan? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khonkaen Inlagd September 17, 2023 Dela Inlagd September 17, 2023 1 timme sedan, skrev UglyFarang: Denna var ju riktigt smart, vart har du fått tag på en sådan? Köpt i Thailand 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd September 17, 2023 Dela Inlagd September 17, 2023 51 minuter sedan, skrev khonkaen: Köpt i Thailand Jag misstänkte det men det finns många driftiga kvinnor från Thailand som plockar hit prylar som deras medsystrar kan tänkas att köpa. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 22, 2023 Dela Inlagd September 22, 2023 On 2023-09-17 at 23:13, skrev UglyFarang: Jag misstänkte det men det finns många driftiga kvinnor från Thailand som plockar hit prylar som deras medsystrar kan tänkas att köpa. Ställ frågan till ellim63,de har något liknande 1 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Don Went Inlagd September 23, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 23, 2023 Mekong Nong khai 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd September 23, 2023 Dela Inlagd September 23, 2023 10 timmar sedan, skrev måne: Ställ frågan till ellim63,de har något liknande Jag har min sambo i Thailand sedan snart 3 månader tillbaka så jag skickade en bild till henne så hon skulle köpa en med sej hem. 1 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd September 26, 2023 Dela Inlagd September 26, 2023 9 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 26, 2023 Dela Inlagd September 26, 2023 2 timmar sedan, skrev Amigo: Umeå? Enis 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd September 26, 2023 Dela Inlagd September 26, 2023 49 minuter sedan, skrev Enis: Umeå? Enis Piteå Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 26, 2023 Dela Inlagd September 26, 2023 1 timme sedan, skrev Amigo: Piteå Åt du Pitepalt då? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 27, 2023 Dela Inlagd September 27, 2023 22 timmar sedan, skrev audirs2: Åt du Pitepalt då? Det är mums 4 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu