audirs2 Inlagd Augusti 1, 2023 Dela Inlagd Augusti 1, 2023 28 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Underbar bild. Ångmaskin? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Augusti 1, 2023 Dela Inlagd Augusti 1, 2023 2 timmar sedan, skrev audirs2: Ångmaskin? Säffle Tändkula Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 1, 2023 Dela Inlagd Augusti 1, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Augusti 2, 2023 Dela Inlagd Augusti 2, 2023 Fin ta miljöer... från förra sommaren Från förra sommaren.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Augusti 2, 2023 Dela Inlagd Augusti 2, 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Augusti 2, 2023 Dela Inlagd Augusti 2, 2023 Jättekul att flytta tänker grabbarna grus: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Augusti 2, 2023 Dela Inlagd Augusti 2, 2023 Har mina affärer kvar i Sverige, men familjen i Polen för den som undrar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Augusti 2, 2023 Dela Inlagd Augusti 2, 2023 Det känns trevligt när jag och mina barn vandrar på gatorna och vi känner oss inte som främmande fåglar längre, vilket vi gjorde i Sverige tyvärr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Augusti 2, 2023 Dela Inlagd Augusti 2, 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Augusti 2, 2023 Dela Inlagd Augusti 2, 2023 Måste man ta stryk varje dag. Orskar snart inte mer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Augusti 2, 2023 Dela Inlagd Augusti 2, 2023 en blåtira till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 2, 2023 Dela Inlagd Augusti 2, 2023 1 timme sedan, skrev Sako: Fin ta miljöer... från förra sommaren Från förra sommaren.... Vart är detta? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 2, 2023 Dela Inlagd Augusti 2, 2023 11 minuter sedan, skrev audirs2: Vart är detta? Ditt favoritland 😄 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 2, 2023 Dela Inlagd Augusti 2, 2023 19 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Ditt favoritland 😄 Aha, dom som tillverkar comprimatorer! www.ats.se Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nutteman Inlagd Augusti 4, 2023 Dela Inlagd Augusti 4, 2023 Dagens bild är det inte men årets är det. Var på bilsemester i Europa i Juni, b.l.a var vi till Brygge i Belgien. En gammal fin stad som är värd ett besök. Här bodde vi och trivdes väldigt bra. Här bodde bilen för 20 Euro/dygn. Bor man i det gamla Brygge är det nästan ett måste att boka ett hotell som har parkeringsplatser att hyra ut. Många trevliga gågator finns det. Att skaffa en karta över staden är att rekommendera annars missar man mycket. Sämsta restaurangen jag har ätit på någonsin. Vi beställde var sin carbonara och fick vänta en timme på maten. När han kom med maten sa jag till honom att det inte var trevligt att sitta med ljummet vin och avslagen öl men då kunde han inte prata engelska längre. Jävla typ. Men vi gick vidare och turistade på stan. Sådana här marknader fanns på flera ställen. Undrar vad Belgare har i lön. När man har växlat till sej Euro med en kurs på 11 Sek så upplevde jag att det mesta var ganska dyrt. Nästan som Göteborg med kanalbåtar. Hittade en affär som sålde julpynt året runt. Syrran köpte tre kulor till granen för totalt 800 kronor. Som hittat. Det blir mer en annan dag MVH Nutteman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nutteman Inlagd Augusti 5, 2023 Dela Inlagd Augusti 5, 2023 Brugge är verkligen en trevlig upplevelse men det var dags att åka vidare. Nytt hotell, denna gången i Ouistreham. Här finns en fantastisk vinbutik. Allt du inte hittar i en vanlig butik hittar du här. Och som tur är finns ett lämpligt ställe att vänta på tvärs över gatan. Så där ja, nu är det inga problem att vänta längre. Vi åkte till Caen och tittade på deras museum om WW2. Inget jag tyckte var bra. Det var väldigt mycket bilder och text hela tiden och väldigt lite utrustning och liknande. Det finns mycket bättre museum i Normandie. Men det fanns en del att titta på. MVH Nutteman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nutteman Inlagd Augusti 6, 2023 Dela Inlagd Augusti 6, 2023 Åkte vidare för nya sevärdheter. Militärfordon och kanoner står uppställda i varenda stad man kommer till. Om ni tittar mellan mej och den gula kikaren så ser ni en massa betongblock. Enligt vår turistbroschyr är det rester av mulberryhamnar och anses vara en sevärdhet. Är det högvatten ser man dom förmodligen inte. Vi åkte vidare och tittade på gamla kanoner. Hittade även ett maskingevärsnäste. På väg tillbaka till Ouistreham körde vi igenom en liten by med en fin småbåtshamn. Slussluckor under bron. Och torrlagt utanför. Går det att ha båt och ligga i naturhamn med sådan tidvattenskilnad? MVH Nutteman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 6, 2023 Dela Inlagd Augusti 6, 2023 Nå nu är vi på stranden igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 7, 2023 Dela Inlagd Augusti 7, 2023 Bilutställning i stadsparken. British Motor Meet hette den visst. En kompis tipsade om utställningen och eftersom jag ändå hade vägarna förbi tänkte jag att jag kunde passa på att fota lite grand. Är ganska ointresserad av bilar annars och tycker väl mest att dem ger upphov till trista och oförutsedda utgifter även om en del förstås kan vara fina att titta på. Som vissa thaidamer ungefär😉 Möjligt iof sig att många av dessa fordon går upp i pris framöver och då även kan ses som investeringar. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Augusti 7, 2023 Dela Inlagd Augusti 7, 2023 20 minuter sedan, skrev edvardpop: Bilutställning i stadsparken. British Motor Meet hette den visst. En kompis tipsade om utställningen och eftersom jag ändå hade vägarna förbi tänkte jag att jag kunde passa på att fota lite grand. Är ganska ointresserad av bilar annars och tycker väl mest att dem ger upphov till trista och oförutsedda utgifter även om en del förstås kan vara fina att titta på. Som vissa thaidamer ungefär😉 Möjligt iof sig att många av dessa fordon går upp i pris framöver och då även kan ses som investeringar. Åh Cortina var den första bil jag åkte i som liten till lite större 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 9, 2023 Dela Inlagd Augusti 9, 2023 Trampade nästan på en igelkott på väg till gymmet igår kväll. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 9, 2023 Dela Inlagd Augusti 9, 2023 här var det liv i luckan enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 9, 2023 Dela Inlagd Augusti 9, 2023 Växthuset levererar! 💕 🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... C-dude Inlagd Augusti 14, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 14, 2023 En liten miniresa blev det för frugan o mig. Resmålet stoltserar med 30grader och strålande sol. Norwegian när dom e som bäst Rummet var inte det största men funkar för 3 nätter. Utsikt från takbaren ( 1av 2 ) i den här staden C;D 22 Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Augusti 14, 2023 Dela Inlagd Augusti 14, 2023 Där i stadens gamla torg är det gött att dra ett gäng öl och en skål Bigos. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu