Kim Inlagd Juni 9, 2008 Dela Inlagd Juni 9, 2008 Bjud oss andra på en dagens bild. Färsk eller gammal spelar just ingen roll, bara det är din bild. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 11, 2008 Dela Inlagd Juni 11, 2008 Jag tyckte det var tillräckligt varmt i Stockholms skärgård senaste helgen, men fru Chang saknade tydligen Thailandsvärmen då hon passade på att bada bastu. Och sen svalka av sig i det något kyliga vattnet. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Juni 15, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Juni 15, 2008 Idag, liksom dom flesta andra dagar den senaste tiden, har jag jagat vår 1 år och 10 mån gamla luuk krung runt alla möjliga och omöjliga ställen. Han formligen spritter av upptäckarlusta och njuter av livet dagarna i ända. Hos honom vilar inga ledsamheter, inga bekymmer för räkningar eller oro över framtiden. Han lever dag för dag och är lycklig över det som är roligt för stunden utan att reflektera över morgondagen. Och kanske skulle vi vuxna egentligen behöva anamma lite mer av den livsfilosofin barn har för att bättre ta vara på vår vardag? Snöskoter i sanden? Ur vägen, en kärra kommer lastad! Hej kompis, varför är du på andra sidan glaset? Ja varför det, jag vill också bita i pinnen. Medan mammorna rensar en hink färsk strömming.. . så tror jag att jag tar en springtur in i skogen. .. samt välter ut vattnet för gårdsduvan. Men när mammorna rensat färdigt så vill jag förstås ändå vara med och plaska i baljan. Som sagt, det är fullt schå att hinna med i svängarna dagarna i ända. Puh! :wreck: Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rydal4 Inlagd Juni 23, 2008 Dela Inlagd Juni 23, 2008 hej testar att skicka en bild på lite godsaker si sa ket i april , mumsthai08 050.JPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nack Laeng Inlagd Juni 23, 2008 Dela Inlagd Juni 23, 2008 Tjo Härliga bilder som vanligt Kim, du e i fel branch, stäng gruvan o byt jobb To do list- (1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds. (3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Juni 23, 2008 Dela Inlagd Juni 23, 2008 En öl från den senaste resan, många blev det member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juni 23, 2008 Dela Inlagd Juni 23, 2008 Kör en bild på tjejen och mig POY 013.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nomle Inlagd Juni 23, 2008 Dela Inlagd Juni 23, 2008 Toaträdet har väl ingen missat som kört upp mot Buriram[tt][/tt]skitstubben.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Juni 23, 2008 Dela Inlagd Juni 23, 2008 Hmmm. Kan ej vara sämre så jag lägger upp en på min tjej samt mig.DSC00025-1.JPG Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juni 23, 2008 Dela Inlagd Juni 23, 2008 Jag,tjejen samt min dotter Vi.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jerker Inlagd Juni 23, 2008 Dela Inlagd Juni 23, 2008 Då måste man testa med bild från bad sjön nära khon kaen jag njuter av god :18: http://tomtensmandlar.tictail.com/Jerker เจสเปอร์ โรสัน Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Juni 23, 2008 Dela Inlagd Juni 23, 2008 Kakadun, här behöver hjälp! Skit stressad o behöver en kompis, plockar sina egna fjädrar! Ej bra / Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Juni 23, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Juni 23, 2008 Ingen fara Kimmo, har aldrig sett en så välskött fågel. Alltid lös, alltid med på allting, får äta som en gourme, får vara utomhus hur mycket som helst. Följer t o m med i på bilturer sittandes på axeln. Men plockar fjädrar ändå, speciellt vintertid. Antagligen är luften för torr här i norr eller så är det en vana gojan inte kan bryta. Aktivitet och sällskap saknas absolut inte denna goja som bara går in i buren när den ska sova. Är för övrigt inte är min. Skulle den ha varit det så hade den nog fått en hagelkärve ganska omgående så mycket som den kan skrika när den t ex inte får vara med vid middagsbordet. :50: Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Juni 23, 2008 Dela Inlagd Juni 23, 2008 Jag har haft 2 stycken! Ville ju skjuta båda bara att don var so jävla hög ljudiga! Sen blev det allergi: Sket kula fåglar, dom hängde med till duchen o så. Över allt! / Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Juni 23, 2008 Dela Inlagd Juni 23, 2008 Små grodorna är lustiga att se på Kokas med grönsaker i bananblad Jag avstod från att äta Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Juni 24, 2008 Dela Inlagd Juni 24, 2008 Hej! Då ska jag försöka lägga in några bilder här i det nya forumet. Först en bild från Siljansnäs i Dalarna, på Midsommaraftons em, min mamma och sambo. Vi smakade på nygräddade våfflor med grädde och sylt! Mums Fotvård i hemmet är populärt! På Midsommardagen blev det fest i Borlänge på Agnes Thai-restaurang Fina och goda tårtor! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Juni 24, 2008 Dela Inlagd Juni 24, 2008 Det var kul det här! ;D Provar med ett par bilder till. I Siljansnäs var det så klart en del "Kultur aktiviteter" :icon_lol: Som på många andra håll i övriga Sverige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 24, 2008 Dela Inlagd Juni 24, 2008 Testar att lägga in ett par bilder från ett besök med familen på Kolmården häromdagenkmdn6.JPGP6130031 (Large).JPG Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 24, 2008 Dela Inlagd Juni 24, 2008 Prövar en till, de förra blev ju lite tokiga :rolleyes3: Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pontus Inlagd Juni 24, 2008 Dela Inlagd Juni 24, 2008 Midsommarafton firades på Koh Samed.IMG_6476.jpg Vissa har det bra, andra har det bättre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Inlagd Juni 24, 2008 Dela Inlagd Juni 24, 2008 Så här vacker avslutning hade vi på midsommar afton.Sommar 2008 224.JPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Juni 24, 2008 Dela Inlagd Juni 24, 2008 Siljan är nice! Jag ska dit up o kolla P-Floyd i Retvik i Dalhalla ! Kommar nu blir skit bra! / Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Juni 24, 2008 Dela Inlagd Juni 24, 2008 Här kommer en bild på min dotter och barnbarn, som ni ser så är de Farangbarn båda två gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nongyang Inlagd Juni 24, 2008 Dela Inlagd Juni 24, 2008 Midsommarfirandet i Kumla-Sannahed. Trots regnet blev det dans runt stången. Hoppas jag lyckas med foton 8) Imported Photos 00079.JPG Imported Photos 00080.JPG Imported Photos 00082.JPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 24, 2008 Dela Inlagd Juni 24, 2008 Våran 50/50 -dotter Pia och vårat 75%:are till barnbarn vilde Wille "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu