audirs2 Inlagd Maj 15, 2011 Dela Inlagd Maj 15, 2011 http://www.dn.se/nyheter/varlden/karnkraftverk-blir-turistmagnet Vem blir först från Sverige att kolla in den här då? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Maj 15, 2011 Dela Inlagd Maj 15, 2011 Den är för gammal för att dras i drift tycker jag. Stäng svenska kraftverken också då de är gamla och farliga och bygg nya. De är ju trimmade som en Puch Dakota som går i hundra och trimmas mer och mer. Titta på en som turisattraktion. Knappast Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Maj 15, 2011 Dela Inlagd Maj 15, 2011 I Sverige kan dom ju göra om Ågestaverket till ett industrimuseum, skulle ju vara intressant lättillgängligt och lagom stort ser också coolt ut . Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Maj 15, 2011 Dela Inlagd Maj 15, 2011 I Sverige kan dom ju göra om Ågestaverket till ett industrimuseum, skulle ju vara intressant lättillgängligt och lagom stort ser också coolt ut . När vi byggde kurs o konferansanläggningen åt brandförsvaret ute i Ågesta så fick vi en guidad tur in i berget, det var faktist jäkligt intressant ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 15, 2011 Dela Inlagd Maj 15, 2011 Är på Ringhals är inte så orolig tycker det verkar säkert,stor ombyggnad av reaktor 4.Nästa vecka kommer det 1000 personer som ska jobba med det. Ha en bra dag alla önskar Pust. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Maj 15, 2011 Dela Inlagd Maj 15, 2011 Vilken jävla besvikelse, jag som trodde att jag fått en helt egen hyllningstråd . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Maj 15, 2011 Dela Inlagd Maj 15, 2011 (ändrad) Är på Ringhals är inte så orolig tycker det verkar säkert,stor ombyggnad av reaktor 4.Nästa vecka kommer det 1000 personer som ska jobba med det. Ha en bra dag alla önskar Pust. 20% effektökning? Marginalerna minskar dramatiskt vid minsta fel Bygg nytt. MVH Galten Ändrades Maj 15, 2011 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 15, 2011 Dela Inlagd Maj 15, 2011 Får bli ett besök där nästa resa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Maj 15, 2011 Dela Inlagd Maj 15, 2011 Mera Kärnkraft! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 15, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Maj 15, 2011 Vilken jävla besvikelse, jag som trodde att jag fått en helt egen hyllningstråd . Ja men det e ju klart, du har ju nu ett "eget" atom kraftvek i Flipinerna! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 15, 2011 Dela Inlagd Maj 15, 2011 Vilken jävla besvikelse, jag som trodde att jag fått en helt egen hyllningstråd . Hade rubriken varit Atomkraft(ig) så kanske Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu