Oregistrerad Inlagd Juni 7, 2011 Dela Inlagd Juni 7, 2011 Troligen ingen som hört talas om Två Blåbär. Obskyr grupp som inte finns längre. Den ena bandmedlemmen har gett ut svampböcker... Från filmen Nattbuss 807. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Juni 7, 2011 Dela Inlagd Juni 7, 2011 Ett musikaliskt lågvattenmärke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 7, 2011 Dela Inlagd Juni 7, 2011 Här är en äkta one hit: Helvete den hade jag glömt, den låten e orsaken till mina två äldsta barn...Tack. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Juni 7, 2011 Dela Inlagd Juni 7, 2011 Vad har dom för kläder? Linne, Blottar-rock och cowboy-boots. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 7, 2011 Dela Inlagd Juni 7, 2011 (ändrad) Detta är äkta 70 tal,trodde hårdrocken dog då, men som tur inte! Ändrades Juni 7, 2011 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 24, 2011 Dela Inlagd Juni 24, 2011 Från 1990 - med sång både på engelska och spanska... Sexy latino eh... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 15, 2011 Dela Inlagd Juli 15, 2011 Mycket välspelad låt från 1982. Amerikansk sångerska född -56, slog igenom som 23-åring. Idag ägnar hon sig åt att coacha andra låtskrivare och producenter. Ps. Det går bra att kika på videon utan ljud, man har nästan mer behållning av det! Ds. http://www.youtube.com/watch?v=-AfvRWvvP1U Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Juli 20, 2011 Dela Inlagd Juli 20, 2011 Men at work måste ju självklart vara med här, trots att dom gjorde en skiva efter den här. Riktigt cool video också: Jag såg dom live då dom var förband till Bowie på Ullevi -83. För en tid sedan läste jag en artikel om gittaristen Ron Stryckert. Han är än idag, 25 år senare, sur på sångaren och övriga medlemmar då han anser sig blivit blåst på pengar. Sångaren Colin Hay åker runt och spelar covers på sina egna låtar. Fast han fick ju vara med på OS-invigningen i Sidney 2000 http://www.youtube.com/watch?v=mdIN8Oe9llM&feature=related och i ett avsnitt av Scrubs. Så kan det gå. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Juli 20, 2011 Dela Inlagd Juli 20, 2011 När jag ändå är inne på grupper som heter Men.någonting kom jag på den här: http://www.youtube.com/watch?v=7movKfyTBII Såpass mycket one hit att man t.o.m. har skämtat om dom i Simpsons. I ett avsnitt säger Springfields lokala radiostation KBBP eller vad det nu är, något i stil med "Det här var Men without hats, nu är dom Men without jobs..." "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Augusti 3, 2011 Dela Inlagd Augusti 3, 2011 Det tog några veckor, sedan kom jag ihåg en låt som borde vara minst top 3 på listan över one hittar: Gruppen Opus!!! Säger förmodligen inte speciellt mycket men väldigt många har säkert någon gång skrålat "LIFE IS LIFE, Na naaaaa na na na" Det roliga är att låten heter "LIVE is life. Dom har t.o.m. stavat fel i rubriken på YouTube. Men så är det ju Österrikare med accent som försöker sjunga engelska. Håll tillgodo. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 3, 2011 Dela Inlagd Augusti 3, 2011 Kul bidrag till tråden ToK - jag har nog själv skrålat Life is Life i historien... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 21, 2011 Dela Inlagd September 21, 2011 Bellini – Samba de Janeiro (Paffendorf) Året var 1997 Ingen kan ha undgått den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 21, 2011 Dela Inlagd September 21, 2011 Denna gick varm i barerna i Phuket 1999 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peo61 Inlagd September 21, 2011 Dela Inlagd September 21, 2011 Denna tråden hade jag missat helt... Bobby McFerrin - Be happy! http://www.youtube.com/watch?v=5bNE-5TVAmg&feature=related //Peo Gnällsmurfen gnäller igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 6, 2012 Dela Inlagd Januari 6, 2012 Videokids - woodpeckers from space. VideoKids were a 1980s euro disco/italo disco duo from The Netherlands, formed in 1984 and led by Peter Slaghuis, who died in a car accident in 1991, and Bianca Bonelli, who also had a solo hit single called "Je veux lámour". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus-Chumphae Inlagd Januari 6, 2012 Dela Inlagd Januari 6, 2012 Här kommer "Two-Hit Wonders" - The Runaways "Cherry Bomb" Joan Jett (gitarr, sång), Lita Ford (gitarr), Cherie Currie (sång), Jackie Fox (bas) och Sandy West (trummor). "Queens Of Noise" Tittar inte så ofta i denna tråd men då jag titta in hitta jag ditt inlägg minns dom spelar dom ännu ibland dom är klart mer än ettt "one hit Wonder" mvh Magnus-Chumphae Magnus-Chumphae Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 6, 2012 Dela Inlagd Januari 6, 2012 Tittar inte så ofta i denna tråd men då jag titta in hitta jag ditt inlägg minns dom spelar dom ännu ibland dom är klart mer än ettt "one hit Wonder" mvh Magnus-Chumphae Har de mer än en hit då? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jokasto Inlagd Januari 7, 2012 Dela Inlagd Januari 7, 2012 Attack Ooa Hela Natten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd Januari 7, 2012 Dela Inlagd Januari 7, 2012 såg videon med Dr Alban Han är i allafall bättre på att sjunga än sitt tandläkarjobb Känner en som har anlitat Dr Alban och fick göra om allt Han är nog medlem på forumet Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd Januari 7, 2012 Dela Inlagd Januari 7, 2012 Tack Siam N För Devos Whip it Har grunat i 2 v nu Om namnet på orget. Det finns nämligen en nyins. Bugar o Tackar Karma fick du oxå Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd Januari 7, 2012 Dela Inlagd Januari 7, 2012 Ps din video var borta men den fanns på Google Ds Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus-Chumphae Inlagd Januari 7, 2012 Dela Inlagd Januari 7, 2012 Har de mer än en hit då? Tja det beror helt på vilken Skivmarknad du talar om Dom var väldigt stora i Japan och helt ok I Sverige och UK medans USA inte var någon direkt hit marknad för dom under de få år de höll på. Mvh magnus Magnus-Chumphae Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 22, 2012 Dela Inlagd Januari 22, 2012 Cineast som man är så kan vi köra Plastic Bertrand - Ca Plane Pour Moi Någon som känner igen i vilken film man hör den låten? Faktiskt flera filmer, men för min del är den typisk för National Lampoon's European Vacation (Ett päron till farsa på semester i Europa) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Januari 22, 2012 Dela Inlagd Januari 22, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=w6pg18bJt-A Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Januari 24, 2012 Dela Inlagd Januari 24, 2012 När jag såg Lipps Inc kom jag att tänka på gruppen Fire Inc som gjorde några låtar till filmen Streets Of Fire. Och sedan inget mer: http://www.youtube.com/watch?v=AUwbQjm93Es&feature=related och "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu