Scandinaviancorner Inlagd Februari 16, 2011 Dela Inlagd Februari 16, 2011 Är det någon som varit i Indonesien! Lägg i så fall upp lite bilder därifrån Fiske varvet i kuantan Timmer lastning i kuantan Parang village Rejang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 16, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 16, 2011 Tanjung priok Djakarta idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 16, 2011 Dela Inlagd Februari 16, 2011 Första bilden är fantastisk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Glottiz Inlagd Februari 16, 2011 Dela Inlagd Februari 16, 2011 Första bilden är fantastisk! Ja visst är den! Vore intressant att höra hur TS har skapat den! HDR skiljer sig ju aningen gentemot de andra bilder som tidigare lagts upp av densamme. Påminner mig föresten om en gammal tävling på ett annat forum.. Ett fantastiskt vattenfall! Är det de? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Glottiz Inlagd Februari 17, 2011 Dela Inlagd Februari 17, 2011 Ja visst är den! Vore intressant att höra hur TS har skapat den! HDR skiljer sig ju aningen gentemot de andra bilder som tidigare lagts upp av densamme. Inte det nej... Då frågar jag igen men formulerar om mig så kanske det går fram: Har du tagit bilden? Hur har du i så fall gjort? Vidare: Har du tagit de andra bilderna? Är det de? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 17, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 17, 2011 (ändrad) Här är en annan gammal bild från Borneo som jag tog 1973-74 kanske, skärpan är ju inte den bästa, inte som på den första bilden, men andra tider andra kameror Ändrades Februari 17, 2011 av Scandinaviancorner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Februari 17, 2011 Dela Inlagd Februari 17, 2011 Här är en annan gammal bild från Borneo som jag tog 1973-74 kanske, skärpan är ju inte den bästa, inte som på den första bilden, men andra tider andra kameror Om du kör dina gamla bilder i photoshop så blir de lite skarpare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 17, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 17, 2011 Ja det hade ju vart bra ,jag skall se på det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
resenaren Inlagd Februari 17, 2011 Dela Inlagd Februari 17, 2011 Tack för tipset skall prova det på lite gamla bilder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 17, 2011 Dela Inlagd Februari 17, 2011 Här är en annan gammal bild från Borneo som jag tog 1973-74 kanske, skärpan är ju inte den bästa, inte som på den första bilden, men andra tider andra kameror Mars 73 står det på bilden, men du kanske har stulit den -74? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 17, 2011 Dela Inlagd Februari 17, 2011 Om du kör dina gamla bilder i photoshop så blir de lite skarpare. Han är ju en hejare på bracketing, så nog bör han ju kunna p-shoppa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Glottiz Inlagd Februari 17, 2011 Dela Inlagd Februari 17, 2011 (ändrad) Jag har nu frågat två gånger men du gottland undviker att svara. Ska man kanske tolka det som att du googlar på svaret? Man får (vilket uppenbarligen är syftet) intrycket av att du tagit bilden själv så frågan är om det också gäller alla andra bilder du postar? Så jag gör ett sista försök: Är det din bild? Är alla dina andra postade bilder dina egna? Enkla frågor som enkelt kan besvaras. /edit: stavfel Ändrades Februari 17, 2011 av Glottiz Är det de? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peerhan Inlagd Februari 17, 2011 Dela Inlagd Februari 17, 2011 Vilken konstig typ den här scandinavian corner är. En klar fråga och inget svar, är det kanske så att det ligger en hund begraven? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Februari 17, 2011 Dela Inlagd Februari 17, 2011 Fina bilder Gottland. Speciellt den första, har du fler bilder därifrån så släng in dem också. Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Februari 17, 2011 Dela Inlagd Februari 17, 2011 Nog snart dax att krypa till korset innan det blir pinsamt. Dina bilder uppskattar jag mkt men endast dina dvs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Februari 17, 2011 Dela Inlagd Februari 17, 2011 Hmm... http://pixdaus.com/index.php?pageno=1&tag=market&sort=tag //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Glottiz Inlagd Februari 17, 2011 Dela Inlagd Februari 17, 2011 Det var inte dåligt! Få med sin bild på en sådan sajt! Stiligt Gottland! Är det de? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Februari 17, 2011 Dela Inlagd Februari 17, 2011 Egentagna bilder är ju intressant att se, men att hämta bilder från nätet och lägga ut är väl ingen sport, det kan alla göra om nu intresset hade funnits. Dålig stil Gottland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Februari 17, 2011 Dela Inlagd Februari 17, 2011 Gottland aka Scandinaviancorner aka Yudhi Fardian. http://1x.com/member/12101/yudhi-fardian/ Jag börjar nästan få lite BTT-vibbar här... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Glottiz Inlagd Februari 17, 2011 Dela Inlagd Februari 17, 2011 Ja jävlar i mig!! Vem kunde tro detta??!!! Måste bara ha varit ett misstag! Jag är övertygad om att alla andra bilder TS postat är hans egna. Alla kan vi göra misstag och att fela är mänskligt! Är det de? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Februari 17, 2011 Dela Inlagd Februari 17, 2011 Inte första gången det händer... Med stor inlevelse kommenterades bilden Tills någon konstaterade att ormen egentligen hörde hemma på en farm i Sydafrika Då blev det lika tyst som nu Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Glottiz Inlagd Februari 17, 2011 Dela Inlagd Februari 17, 2011 Ursäkta en oinvigd men man ska alltså dra slutsatserna: 1. Att TS ville få folk att tro att det var hans egen bild. 2. Att TS skrev ihop historien själv. 3. Att TS hävdade att detta skett utanför Udon. När sanningen då var att det hela alltså var någon annans historia i en annan världsdel??!! Jag är förstummad.. Något måste blivit fel! Eller hur gottland? Visst blandade du bara ihop Udon med Sydamerika?! Du reser ju mycket så vi förstår att det är lätt hänt! In med fler bilder från Indonesien nu istället! Är det de? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Februari 17, 2011 Dela Inlagd Februari 17, 2011 Jag börjar faktiskt tvivla på att SC reser någonannanstans än Visby-Nynäshamn tor, möjligtvis en avstickare till Oskarshamn emellanåt. Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
majorn Inlagd Februari 17, 2011 Dela Inlagd Februari 17, 2011 undrar om någon av hans kort är hans egna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Februari 18, 2011 Dela Inlagd Februari 18, 2011 (ändrad) Första bilden är fantastisk! http://pixdaus.com/?sort=tag&tag=market Fler fina bilder från marknader. På en annan not tycker jag det är rätt ruttet att posta bilder som man snor från någon annan och samtidigt ger sken av att de är egentagna. Ändrades Februari 18, 2011 av wille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu