Soengsang Inlagd Februari 4, 2014 Dela Inlagd Februari 4, 2014 Jagkan ha förståelse för det därnya chang, vilket rävpiss det är, men gamla hederliga Chang Classic är suveränt gooo Kan nog hålla med om att det är gott för att vara piss Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd Februari 4, 2014 Dela Inlagd Februari 4, 2014 Hej Detta gäller i mitt fall Norrbaggarna men kan vara av intresse för fler Ska köpa biljett Bkk Arn o tvärtom Tänker betala med kort Biljetten Skall var på gumman men betalas av mig Alltså Hennes namn på biljetten Mitt namn på kortet Enligt Baggarna ska det funka Vill man veta mer Tex passnr Undrar Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Februari 4, 2014 Dela Inlagd Februari 4, 2014 Hej Detta gäller i mitt fall Norrbaggarna men kan vara av intresse för fler Ska köpa biljett Bkk Arn o tvärtom Tänker betala med kort Biljetten Skall var på gumman men betalas av mig Alltså Hennes namn på biljetten Mitt namn på kortet Enligt Baggarna ska det funka Vill man veta mer Tex passnr Undrar Offe Du får biljetten som email och där får du ett referensnummer. Använd det numret bara. Inget passnummer för att köpa en biljett. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd Februari 4, 2014 Dela Inlagd Februari 4, 2014 Hej Detta gäller i mitt fall Norrbaggarna men kan vara av intresse för fler Ska köpa biljett Bkk Arn o tvärtom Tänker betala med kort Biljetten Skall var på gumman men betalas av mig Alltså Hennes namn på biljetten Mitt namn på kortet Enligt Baggarna ska det funka Vill man veta mer Tex passnr Undrar Offe Ibland vill dom se kortet som biljetten är betald med. Hänt med Turkarna. Finns bolag som kräver passnummer och utgångsdatum på passet när man bokar. Tiger Air bla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd Februari 5, 2014 Dela Inlagd Februari 5, 2014 Tack för svaren Har prövat bokning Fel 1 Ej godkänt lösenord 14 bokstäver med siffror Kanske för långt men det funkar överallt annars Kontnr mobil? vad äer detta Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 5, 2014 Dela Inlagd Februari 5, 2014 Tack för svaren Har prövat bokning Fel 1 Ej godkänt lösenord 14 bokstäver med siffror Kanske för långt men det funkar överallt annars Kontnr mobil? vad äer detta Offe Varför krångla till det och strula om man är osäker? Ring 070-799 47 37 Och du får personlig suverän service! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Februari 5, 2014 Dela Inlagd Februari 5, 2014 när jag åkte i söndags behövde jag inte ens beställa G&T hen kom direkt fram till mig och serverade en. Minne som en elefant har vissa i personalen tydligen. Jag vart ju iaf lite fundersam, så jag frågade hur hen visste att jag drack G&T. Det gör du ju varje gång sa hen då... Sen vart det både Rom&Cola och Whiskey efter maten. ALLT fanns att få. Även 33:ans hat objekt Chang ÖL !! Nu har du väl verkligen spårat UR :13: Börja skriva om risavkok :13: Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd Februari 5, 2014 Dela Inlagd Februari 5, 2014 Varför krångla till det och strula om man är osäker? Ring 070-799 47 37 Och du får personlig suverän service! Tack för ett mycket bra svar Ringde till Arn fick svar men han lät ganska stressad Prövar imorgon Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrco Inlagd Februari 7, 2014 Dela Inlagd Februari 7, 2014 Vad jag har hört så kan man ha 30 kg incheckat bagage hos Thai när man har silverkort, men kan det vara fördelat på två väskor eller får man bara checka in en väska? // mrco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 7, 2014 Dela Inlagd Februari 7, 2014 Vad jag har hört så kan man ha 30 kg incheckat bagage hos Thai när man har silverkort, men kan det vara fördelat på två väskor eller får man bara checka in en väska? // mrco 2 väskor så underlättar du för bagage hanterana Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Februari 7, 2014 Dela Inlagd Februari 7, 2014 (ändrad) 2 väskor så underlättar du för bagage hanterana Vi måste tänka på Knasens rygg så gärna bara ett bagage å 2 kilo.jrk Ändrades Februari 7, 2014 av jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd April 25, 2014 Dela Inlagd April 25, 2014 Sitter och funderar på resa för kommande vinter. En kompis åkte från Arn på nyårsafton, den 31 dec, för några år sedan och fick ett väldigt bra pris. Det kanske inte år så många som vill åka just den dagen. Någon som har åkt då och vet. Går att få en biljett till ett bra pris den dagen? Dessutom hoppas jag på att det är väldigt lite folk på flyget också. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd April 25, 2014 Dela Inlagd April 25, 2014 Thai har kampanjer just nu, för höst och vinter. (via resebyråer) Begränsat med biljetter. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 25, 2014 Dela Inlagd April 25, 2014 (ändrad) Sitter och funderar på resa för kommande vinter. En kompis åkte från Arn på nyårsafton, den 31 dec, för några år sedan och fick ett väldigt bra pris. Det kanske inte år så många som vill åka just den dagen. Någon som har åkt då och vet. Går att få en biljett till ett bra pris den dagen? Dessutom hoppas jag på att det är väldigt lite folk på flyget också. provade förra vinter att åka på nyårsafton fullbokat Ändrades April 25, 2014 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 7, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Maj 7, 2014 Äntligen börjar det närma sig! Thai's första Dreamliner börjar likna nåt och man kan ju alltid hoppas att det inte är nåt Måndagsexemplar I dagsläget skall den börja köras på Perth från 1 Juli i år.Mer plan kommer och nästa destination är Tokyo från och med 1 Augusti. Men allt kan ju ändras, vi snackar ju Dreamliner i kombination med Thai Airways... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 7, 2014 Dela Inlagd Maj 7, 2014 Hmm är inte alla (Mare)Dreamliner's Måndagsexemplar? Börjar dom flyga med dom från Arn. så byter jag bolag. Jag är flygrädd så det räcker redan... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Maj 7, 2014 Dela Inlagd Maj 7, 2014 Kollade lite priser för kommande vinter , 6veckor februari /mars Norwegian inkl mat och bagage 18000, Thai 25000 Tyckte det vägde till Thai´s fördel tack vare Norwegians måndagsplan. Skulle Thai byta till samma så får det bli finnarna Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Maj 7, 2014 Dela Inlagd Maj 7, 2014 Kollade lite priser för kommande vinter , 6veckor februari /mars Norwegian inkl mat och bagage 18000, Thai 25000 Tyckte det vägde till Thai´s fördel tack vare Norwegians måndagsplan. Skulle Thai byta till samma så får det bli finnarna Hur många personer? Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Maj 7, 2014 Dela Inlagd Maj 7, 2014 Hur många personer? 2 vuxna och ett barn Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Maj 7, 2014 Dela Inlagd Maj 7, 2014 2 vuxna och ett barn Förklarar priset. Du är för tidigt ute, inte många bolag som släppt sina biljetter än. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Maj 7, 2014 Dela Inlagd Maj 7, 2014 (ändrad) Förklarar priset. Du är för tidigt ute, inte många bolag som släppt sina biljetter än. Förklara priset ? Jag sökte på Norwegian´s hemsida och på en sökmotor för Thai, testa själv edit: gjorde ett test nu och inga problem så förklara du ditt ïnlägg istället Ändrades Maj 7, 2014 av Khemmarat Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Maj 7, 2014 Dela Inlagd Maj 7, 2014 Förklara priset ? Jag sökte på Norwegian´s hemsida och på en sökmotor för Thai, testa själv Det stämmer men sök på andra bolag så finns inga resor så långt fram undantaget Finnair som ligger på 5300kr för en 6 månadersbiljett med utresa den 28 oktober. Thai och Baggarna har få konkurrenter så långt fram i tiden så man lägger in höga priser. Priserna sjunker rejält när andra stora aktörer på Asien släpper sina biljetter. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Maj 7, 2014 Dela Inlagd Maj 7, 2014 Det stämmer men sök på andra bolag så finns inga resor så långt fram undantaget Finnair som ligger på 5300kr för en 6 månadersbiljett med utresa den 28 oktober. Thai och Baggarna har få konkurrenter så långt fram i tiden så man lägger in höga priser. Priserna sjunker rejält när andra stora aktörer på Asien släpper sina biljetter. Jag tyckte inte att priset var högt, och jag fick även upp priser från Aeroflot och andra bolag med mellanlandning men dom går bort. Som jag kunde se så fanns merparten av bolagen med på listorna jag fick upp, såvisst har dom prissatt gör en sökning på dom vanliga sökmotorerna så ser du själv Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 7, 2014 Dela Inlagd Maj 7, 2014 Bolagen släpper normalt sina biljetter 11 månader innan avresa Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 7, 2014 Dela Inlagd Maj 7, 2014 Det stämmer men sök på andra bolag så finns inga resor så långt fram undantaget Finnair som ligger på 5300kr för en 6 månadersbiljett med utresa den 28 oktober. Thai och Baggarna har få konkurrenter så långt fram i tiden så man lägger in höga priser. Priserna sjunker rejält när andra stora aktörer på Asien släpper sina biljetter. Stämmer fick upp samtliga aktörer när jag gjorde en sökning på feb-mars ,11 månader framåt brukar vara normalt att dom har priser Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu