pigge01 Inlagd Januari 27, 2014 Dela Inlagd Januari 27, 2014 (ändrad) Jag åker också tåg upp och har tagit till rejält med tid, så att om SJ är i tid så har jag några timmar att spendera i Sthlm först. Kan bli O'Learys på Centralen som tidsfördriv innan jag sätter mig på Flygbussen mot Arlanda. Dom öppnar kl. 11 vardagar, 12 söndag o Helgdagar. Så det är ingen ide´ http://olearys.se/Default.aspx?CMSLanguageID=15&ArticleID=3911&UnitID=61 Då du bör vara på Arlanda kring 11. Hälsar pigge01 Ändrades Januari 27, 2014 av pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 27, 2014 Dela Inlagd Januari 27, 2014 (ändrad) Dom öppnar kl. 11 vardagar, 12 söndag o Helgdagar. Så det är ingen ide´http://olearys.se/Default.aspx?CMSLanguageID=15&ArticleID=3911&UnitID=61 Då du bör vara på Arlanda kring 11. Hälsar pigge01 Jag åker på lördag kl 20.45 till Phuket så jag siktar på att vara på Arlanda vid 18-snåret. Då hinner jag ta en sväng på O'Learys på Arlanda också... Ändrades Januari 27, 2014 av Restless Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Januari 27, 2014 Dela Inlagd Januari 27, 2014 är ju fan vad dyr en resa med thai är just nu. sökt på början feb men hamnar på 14 000 och ända till 27 000 hur fan kan det komma sej? tänkte att turistströmmen sinat något med tanke på det politiska strulet.. kanske nonki kan erbjuda något bättre? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 27, 2014 Dela Inlagd Januari 27, 2014 är ju fan vad dyr en resa med thai är just nu. sökt på början feb men hamnar på 14 000 och ända till 27 000 hur fan kan det komma sej? tänkte att turistströmmen sinat något med tanke på det politiska strulet.. kanske nonki kan erbjuda något bättre? Jag betalade 8300 i april, hos Jorden Resor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Januari 27, 2014 Dela Inlagd Januari 27, 2014 Jag betalade 8300 i april, hos Jorden Resor. april finns för 5 800 med thai dom sänker ofta den 1 april ----näää det är i feb som det inte gått att hitta nått överkommligt .ännu alla fall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 27, 2014 Dela Inlagd Januari 27, 2014 april finns för 5 800 med thai dom sänker ofta den 1 april ----näää det är i feb som det inte gått att hitta nått överkommligt .ännu alla fall Jag var otydlig. Jag åker på lördag, men jag bokade och betalade i april 2013. Sorry. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Januari 27, 2014 Dela Inlagd Januari 27, 2014 Jag var otydlig. Jag åker på lördag, men jag bokade och betalade i april 2013. Sorry. ahhh okey, ja jag är sent ute ....igen ha en trevlig resa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 27, 2014 Dela Inlagd Januari 27, 2014 Nä du Pigge, nu är Thaien ute på hal is,fan laddar inte GT så man kanfå mer än 1 före maten, baccarrdin slut direkt, vodkan slut, vem fan vill ha campari till maten, rödtjute är ju inte drickbart, nä du pigge nu blir det ett annat flygbolag nästa gåncg, jävla snålbolag Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 27, 2014 Dela Inlagd Januari 27, 2014 (ändrad) Nä du Pigge, nu är Thaien ute på hal is,fan laddar inte GT så man kanfå mer än 1 före maten, baccarrdin slut direkt, vodkan slut, vem fan vill ha campari till maten, rödtjute är ju inte drickbart, nä du pigge nu blir det ett annat flygbolag nästa gåncg, jävla snålbolag Ska bli kul att läsa försvarstalet från TG's mest oavlönade (?) beivrare. EDIT: Husse, du hade nog bara otur... hehe Ändrades Januari 27, 2014 av Bibben manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 27, 2014 Dela Inlagd Januari 27, 2014 Ska bli kul att läsa försvarstalet från TG's mest oavlönade (?) beivrare. EDIT: Husse, du hade nog bara otur... hehe Slå upp beivra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 27, 2014 Dela Inlagd Januari 27, 2014 Slå upp beivra. Hmmm, kändes tveksamt men där blev det fel. OK, jag påstår allt tvärtom då... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 3, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Februari 3, 2014 Känns som att det är hyfsade priser inrikes denna månad via denna länk, kan vara värt ett kik iaf om man skall ut o röra på sig inom landets gränser. Såg nu att det verkar som att kampanjpriserna även går att finna via vanliga bokningssidan så ovanstående länk får väl räknas som ett filter Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Februari 3, 2014 Dela Inlagd Februari 3, 2014 hyfsad sittplats Bkk-Hkt 777-300 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd Februari 3, 2014 Dela Inlagd Februari 3, 2014 En gammaldags b/c stol? Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 3, 2014 Dela Inlagd Februari 3, 2014 En gammaldags b/c stol? PE stol Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 3, 2014 Dela Inlagd Februari 3, 2014 En gammaldags b/c stol? Hmm ja kanske, men ändå fan så mycket bättre än alla jävla Norska j-a skitstolar i suicide-class.. Även kallad Dreamliner.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd Februari 3, 2014 Dela Inlagd Februari 3, 2014 Skitstolar? Satt du på muggen hela vägen Ätit som tam? Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 3, 2014 Dela Inlagd Februari 3, 2014 Skitstolar? Satt du på muggen hela vägen Ätit som tam? Somtham är stapelmat, vänligen förklara... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Februari 3, 2014 Dela Inlagd Februari 3, 2014 PE stol Verkar vara väl insutten Kan det vara en av 19K stolarna ? Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 3, 2014 Dela Inlagd Februari 3, 2014 Verkar vara väl insutten Kan det vara en av 19K stolarna ? Den är på höger sida Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Februari 4, 2014 Dela Inlagd Februari 4, 2014 Den är på höger sida Vet det av egen ovana, men dom kan väl flytta runt dom ibland. Med tanke på att varken du eller jag platsar in i -100 klubben Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Februari 4, 2014 Dela Inlagd Februari 4, 2014 Frågan gäller incheckning via internet till Thai när man flyger Udon Thani - Bangkok - Stockholm. Sist jag reste ville jag för första gången checka in via internet men kunde bara checka in på den första delsträckan, dvs Udon Thani - Bangkok, Bangkok - Stockholm gick inte att få upp? Är det så här eller var det ett tillfälligt strul den gången? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Februari 4, 2014 Dela Inlagd Februari 4, 2014 Nä du Pigge, nu är Thaien ute på hal is,fan laddar inte GT så man kanfå mer än 1 före maten, baccarrdin slut direkt, vodkan slut, vem fan vill ha campari till maten, rödtjute är ju inte drickbart, nä du pigge nu blir det ett annat flygbolag nästa gåncg, jävla snålbolag när jag åkte i söndags behövde jag inte ens beställa G&T hen kom direkt fram till mig och serverade en. Minne som en elefant har vissa i personalen tydligen. Jag vart ju iaf lite fundersam, så jag frågade hur hen visste att jag drack G&T. Det gör du ju varje gång sa hen då... Sen vart det både Rom&Cola och Whiskey efter maten. ALLT fanns att få. Även 33:ans hat objekt Chang ÖL !! Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 4, 2014 Dela Inlagd Februari 4, 2014 (ändrad) Även 33:ans hat objekt Chang ÖL !! Blanda inte i hop Chang med ÖL!! Ändrades Februari 4, 2014 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 4, 2014 Dela Inlagd Februari 4, 2014 Blanda inte i hop Chang med ÖL!! Jagkan ha förståelse för det därnya chang, vilket rävpiss det är, men gamla hederliga Chang Classic är suveränt gooo Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu