Soengsang Inlagd Januari 1, 2014 Dela Inlagd Januari 1, 2014 Du ser att travelpartner har 13000kr- så alldeles fel var det inte. Självklart kollar vi baggarna som ett alternativ. Men vi vill helst åka thai även om utrymmena blivit klart sämre. Tack ändå. Mera tips emottages Jo, just därför ska du ringa Nonki, han har samarbetsparter i Thailand som ordnar med det billigare alternativet med Thai, men du betalar och sköter det hela med han vilket kan kännas tryggare än att handla av ett relativt för oss okänt bolag i Thailand, kostar typ några chipspåsar mer men så mycket bättre! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Januari 1, 2014 Dela Inlagd Januari 1, 2014 kamrater. Vi ska ta hem grabben i sommar. Kollar just nu hur vi ska lösa det. Tittar på Thais pris för enkel till stockholm 13000kr. Det är för fan inte klokt. Jag vet att det finns alternativ. Innan jag söker dessa undrar jag om någon har bokat enkel från Bangkok som kan vidimera priserna. Eller jag ska tala med resebyrån först. Tack på förhand Du måste köpa via resebyrå. Då grabben ska kopplas på era biljetter. Detta gäller barn under 12 år. Kolla med Nonki. 046-120 280 ELLER 070-799 47 37 M-F Eller annan resebyrå. Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Januari 1, 2014 Dela Inlagd Januari 1, 2014 Pigge då är grabben 13 år. men ska kopplas med oss i alla fall. En tanke som jag funderar på som allternativ är att mamma och sonen åker baggarna från Thailand. medans vi åker thai båda vägarna. . För dom båda enkel blir priset runt 6000kr. Det är halva priset. Men baggarnas flygtider passar dåligt. men i så fall får vi lösa det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 1, 2014 Dela Inlagd Januari 1, 2014 Pigge då är grabben 13 år. men ska kopplas med oss i alla fall. En tanke som jag funderar på som allternativ är att mamma och sonen åker baggarna från Thailand. medans vi åker thai båda vägarna. . För dom båda enkel blir priset runt 6000kr. Det är halva priset. Men baggarnas flygtider passar dåligt. men i så fall får vi lösa det. ja ska dom åka baggarna tänk på att komma i god tid ,deras boarding tar ett par dygn he he http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18100909.ab ,jag skulle nog inte skicka ngt barn ensamt med det pajasbolaget Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd Januari 1, 2014 Dela Inlagd Januari 1, 2014 Hej Pigge Kollade Nor 15/6 Omk 5000 Sek omtärknat från Ecu Direkt från BKK till Arn Ung samma pris tillbaka 14/9 Har bara hittat till Arn ( Oamnstående sökt i LOS ) Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fiskarn Inlagd Januari 1, 2014 Dela Inlagd Januari 1, 2014 Brukar vara billigare om man går in direkt på Thais hemsida om du ska ha enkel från LOS. //P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Januari 1, 2014 Dela Inlagd Januari 1, 2014 (ändrad) Pigge då är grabben 13 år. men ska kopplas med oss i alla fall. En tanke som jag funderar på som allternativ är att mamma och sonen åker baggarna från Thailand. medans vi åker thai båda vägarna. . För dom båda enkel blir priset runt 6000kr. Det är halva priset. Men baggarnas flygtider passar dåligt. men i så fall får vi lösa det. Norbaggarna skulle jag inte satsa på. Det finnes bättre alternativ. Qatar mfl. Du får kolla runt på vardagar. . http://www.qatarairways.com/se/sv/homepage.page Tänk på att billiga Thai biljetter säljes inte på nätet. http://www.olavi.com/ det är den resebyrå jag använt i Thailand. Funkar klockrent. Hälsar pigge01 Ändrades Januari 1, 2014 av pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Januari 1, 2014 Dela Inlagd Januari 1, 2014 Fiskarn det var där jag letade och hittade 13000kr. Tyckte det var absurt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 1, 2014 Dela Inlagd Januari 1, 2014 Brukar vara billigare om man går in direkt på Thais hemsida om du ska ha enkel från LOS. thais hemsida är till 95% alltid dyrare än vanliga resebyråer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 1, 2014 Dela Inlagd Januari 1, 2014 Inte skickar man en 13 åring med mellanlandningar i arabland. Baggarna duger bra, har gjort flera resor med dom, så låt priset avgöra. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Januari 1, 2014 Dela Inlagd Januari 1, 2014 Tänk på att billiga Thai biljetter säljes inte på nätet. http://www.olavi.com/ det är den resebyrå jag använt i Thailand. Funkar klockrent. Hälsar pigge01 Med enkelbiljetter är det nog så. Annars ligger kampanjerna även på Thais hemsida, men lite undangömda, och inte i den vanliga bokningsmotorn. Men här: http://www.thaiairways.com/offers/special-fare-promotions/en/special-fare-promotions.htm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 1, 2014 Dela Inlagd Januari 1, 2014 (ändrad) Med enkelbiljetter är det nog så. Annars ligger kampanjerna även på Thais hemsida, men lite undangömda, och inte i den vanliga bokningsmotorn. Men här: http://www.thaiairways.com/offers/special-fare-promotions/en/special-fare-promotions.htm Bra tips du kom med där Jo jag vet det dom ligger ibland på vanliga bokningsystemet nä det trögt med försäljningen Valid for ticketing : Now - 15 January 2014 Departure date : 01 April 2014 - 28 June 2014 Ändrades Januari 1, 2014 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fiskarn Inlagd Januari 1, 2014 Dela Inlagd Januari 1, 2014 Enkel bokad på thai airs hemsida från suvan till stockholm kostar idag 5365kr för att åka den 16/1 //P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Holst Inlagd Januari 1, 2014 Dela Inlagd Januari 1, 2014 Vet inte om ja har nån lust att boka nått med Norwegian,verkar va mycket strul för dem http://www.expressen.se/nyheter/svenskar-strandade-i-Bangkok-efter-flygstrul/ Inte skickar man en 13 åring med mellanlandningar i arabland. Baggarna duger bra, har gjort flera resor med dom, så låt priset avgöra. Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig. Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Januari 1, 2014 Dela Inlagd Januari 1, 2014 Vill bara klargöra. Att vi inte skickar en 13 åring ensam. Vi försöker hitta en lösning. Där vi helst åker thai alla tillsammans. Tycker som jag skrev att 13000kr för en enkel är för högt.Vi får se vad vi kan åstadkomma.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd Januari 1, 2014 Dela Inlagd Januari 1, 2014 Någon som vet några bokningssidor på nätet där man kan boka Thai Airways PE-Klass ? Hittar bara billigast möjligt på i stort sätt alla sidor. Ser inte att alternativet PE finns med på några av dessa om man tex söker på reseguiden.se. Bara Odenresor och någon mer har jag sett har detta på. Alltså söka på PE-klass för bokning, inte billigast möjligt. Mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 1, 2014 Dela Inlagd Januari 1, 2014 Någon som vet några bokningssidor på nätet där man kan boka Thai Airways PE-Klass ? Hittar bara billigast möjligt på i stort sätt alla sidor. Ser inte att alternativet PE finns med på några av dessa om man tex söker på reseguiden.se. Bara Odenresor och någon mer har jag sett har detta på. Alltså söka på PE-klass för bokning, inte billigast möjligt. Mvh Ring Nonki 070-799 47 37 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 1, 2014 Dela Inlagd Januari 1, 2014 [size=NaN][size=NaN]Någon som vet några bokningssidor på nätet där man kan boka Thai Airways PE-Klass ? Hittar bara billigast möjligt på i stort sätt alla sidor. Ser inte att alternativet PE finns med på några av dessa om man tex söker på reseguiden.se. Bara Odenresor och någon mer har jag sett har detta på. Alltså söka på PE-klass för bokning, inte billigast möjligt.[/size][/size] [size=NaN] [/size] [size=NaN][size=NaN]Mvh[/size][/size] Förutom luren till Nonki tror jag att det fungerar på www.momondo.se Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
floda Inlagd Januari 1, 2014 Dela Inlagd Januari 1, 2014 Brukar vara billigare om man går in direkt på Thais hemsida om du ska ha enkel från LOS. Är det nån som har testat detta bolag http://www.saveflights.com/country/sweden.html# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 1, 2014 Dela Inlagd Januari 1, 2014 (ändrad) Är det nån som har testat detta bolag http://www.saveflights.com/country/sweden.html# jo dom funkar men en enkel kostar över 5000 kr där också Ändrades Januari 1, 2014 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
floda Inlagd Januari 1, 2014 Dela Inlagd Januari 1, 2014 jo dom funkar men en enkel kostar över 5000 kr där också Tack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Januari 1, 2014 Dela Inlagd Januari 1, 2014 (ändrad) floda ..kan bara säga att det är ett bra bolag o boka biljetter med ..boka hos dom när frugan o hennes son skulle komma till Sverige..suverän service ..dom åkte till ambassaden o lämna biljetterna till frugan utan nån kostnad .prata med Tom på bolaget .mycket bra o ha o göra med ..eller skicka mail...du får svar ganska fort.. Ändrades Januari 1, 2014 av thai412 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Januari 4, 2014 Dela Inlagd Januari 4, 2014 Nån som vet om thai har kvar sin direkt flight till Phuket från Stockholm ? Den passade mig perfekt. Flög ner i Oktober & gick det inte att få den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Januari 4, 2014 Dela Inlagd Januari 4, 2014 (ändrad) Nån som vet om thai har kvar sin direkt flight till Phuket från Stockholm ? Den passade mig perfekt. Flög ner i Oktober & gick det inte att få den. Den flyger 31/10-13 - 29/3-14 t To o Lö. Så du flög för tidigt. (:- Hälsar pigge01 Ändrades Januari 4, 2014 av pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Januari 4, 2014 Dela Inlagd Januari 4, 2014 Den flyger 31/10-13 - 29/3-14 t To o Lö. Så du flög för tidigt. (:- Hälsar pigge01 Tackar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu