Guest J666 Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 Är det en måndag så bjuder jag på öl om du är där tidigt. Sent from my analog teleprinter using A4 paper Lyfter en söndag och landar bkk måndag morgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 BMS! tror du måste vänta till du kommit hem innan du kan regga dina poäng, tidigast 14 dagar efter. Men jag kan ha fel Och spara boarding kortet visa det eller sänd in det rådet har jag fått Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 Och spara boarding kortet visa det eller sänd in det rådet har jag fått Offe Jag lägger in mitt nummer när jag bokar biljetten och har mina poäng reggade dagen efter jag landat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 Är det en måndag så bjuder jag på öl om du är där tidigt. Sent from my analog teleprinter using A4 paper Jag reser på en måndag i november och gillar öl Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 Jag reser på en måndag i november och gillar öl så det blir dubbla resor i år?? kommer du att köra jan-feb oxxå?? Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 Jag reser på en måndag i november och gillar öl Är du innanför säkerhetskontrollen innan 9:25 och flyger med Thai så bjuder jag. Sent from my analog teleprinter using A4 paper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 (ändrad) Är du innanför säkerhetskontrollen innan 9:25 och flyger med Thai så bjuder jag. Sent from my analog teleprinter using A4 paper He he det var tidigt det, Tveksamt om jag är inne redan då, sedan blir det faktiskt inte Thai denna gång om det var en förutsätting. Reser du själv varje måndag? Ändrades September 2, 2013 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 så det blir dubbla resor i år?? kommer du att köra jan-feb oxxå?? Jo det finns väl planer att resa runt februari som vanligt. Nov är en hemlig extra resa så säg det inte till någon. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 He he det var tidigt det, Tveksamt om jag är inne redan då, sedan blir det faktiskt inte Thai denna gång om det var en förutsätting. Reser du själv varje måndag? Varje måndag reser jag.än så länge. Dock inte till Thailand Så länge det är staralliance så bjuder jag..eftersom det är gratis. EDIT i farten... Har du glömt att rådfråga pigge01 innan du beställde? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 Varje måndag reser jag.än så länge. Dock inte till Thailand Så länge det är staralliance så bjuder jag..eftersom det är gratis. EDIT i farten... Har du glömt att rådfråga pigge01 innan du beställde? Nä det blir Emerates och de är ju inte med där har jag förstått. Men det löser sig nog, Jag får väl spara lite extra så jag har råd att betala min egna öl. Är jag där tidigt så kanske vi hinner säga hej. Har du lounge access å kan bara bjuda in de med biljett från staralliancebolag eller hur funkar det? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 Nä det blir Emerates och de är ju inte med där har jag förstått. Men det löser sig nog, Jag får väl spara lite extra så jag har råd att betala min egna öl. Är jag där tidigt så kanske vi hinner säga hej. Har du lounge access å kan bara bjuda in de med biljett från staralliancebolag eller hur funkar det? Jepp, har lounge access. Kan inte dricka själv eftersom jag ska jobba samma dag och det är ju dumt att inte ta till vara på dessa erbjudanden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Någon som vet om man kan kolla online hur många passagerare som är bokade på en flight? Vore skoj att se om man måste sitta trångt eller kan bre ut sig ordentligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 PE bokat och betalt till Vientiane men inte förens i slutet av mars 2014. Men tiden går fort.hoppas jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
m9325 Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Fick ett mejl häromdan att Thai hade vinterkampanj, hade gjort en förfrågan i maj om resa till phuket 21 dec hem 17 jan, fick nu en offert på 7,655. Fan va synd att jag redan köpt en plåt för 12,700! Men vänta nu, jag tog ju avbestskydd på den, här kan man tjäna ett par spänn! Ringde resebyrån å kolla, jo det går bra, du får köpa den nya biljetten först sen avbeställa den gamla, pengarna tebaks efter ett par veckor, minus självrisk 2,000. Ka-Tsching!!! 3,000 spänn i grogg-kassan å lycklig fredag! Lite fundersam dock, har inte läst en bokstav om det här nån annnan stans. Lelle ps bokar hos jade ds Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nikkala Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Grattis! Hoppas bara att avbokningsskyddet verkligen gäller nu annars töms groggkonot rejält.. huvet ner i sanden och rumpan upp i skyn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd September 24, 2013 Dela Inlagd September 24, 2013 Någon som satt på planet som landade nyss? Såg riktigt hårigt ut när nosen började peka uppåt och planet stanna av (stalling?) för att sen dra på för fulla muggar med nosen utplanad, kom dessutom in ovanligt lågt och såg ut att gå sakta. Vore intressant att höra hur det kändes i kabinen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 24, 2013 Dela Inlagd September 24, 2013 Någon som satt på planet som landade nyss? Såg riktigt hårigt ut när nosen började peka uppåt och planet stanna av (stalling?) för att sen dra på för fulla muggar med nosen utplanad, kom dessutom in ovanligt lågt och såg ut att gå sakta. Vore intressant att höra hur det kändes i kabinen. Var, vilken flygplats, flight nr? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd September 24, 2013 Dela Inlagd September 24, 2013 (ändrad) Över Väsby in mot Arlanda TG960. Var nog ingen fara men ganska kraftig motvind som gick över i sidvind, såg nog läskigare ut än det var. En sån kluns till plan som såg ut att nästan stanna helt i luften med nosen uppåt på så låg höjd. Ändrades September 24, 2013 av Wwax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd September 24, 2013 Dela Inlagd September 24, 2013 Måndag 31/9 Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd September 24, 2013 Dela Inlagd September 24, 2013 Måndag 31/9 Njut! Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd September 24, 2013 Dela Inlagd September 24, 2013 Njut! Det ska jag det lovar jag Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd September 24, 2013 Dela Inlagd September 24, 2013 Måndag 31/9 Petigt kanske men det ska väl vara 30/9? I vilket fall som helst önskar jag en trevlig resa och i Royal First lär du väl få det Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 Någon som satt på planet som landade nyss? Såg riktigt hårigt ut när nosen började peka uppåt och planet stanna av (stalling?) för att sen dra på för fulla muggar med nosen utplanad, kom dessutom in ovanligt lågt och såg ut att gå sakta. Vore intressant att höra hur det kändes i kabinen. Samtliga motorflygplan stallar väl i landningen sen om det såg annorlunda ut vid just den här landningen så kan det väl bero på många omständigheter som du beskrev ovan m.fl. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 Samtliga motorflygplan stallar väl i landningen sen om det såg annorlunda ut vid just den här landningen så kan det väl bero på många omständigheter som du beskrev ovan m.fl. Nja får man stall vid landning är det kört. Då går går man i backen för planet går ej att kontollera då “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 Nja får man stall vid landning är det kört. Då går går man i backen för planet går ej att kontollera då När man är på lite högre höjd så är det ju inte så lämpligt men precis innan man ska landa (några meter i höjd) så stallar man ju ett motorplan för att landa. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu