guran1 Inlagd Augusti 3, 2013 Dela Inlagd Augusti 3, 2013 Vad är frågan? Frågan står före frågetecknet och allt handlar om Thais höst-vårkampaj som normalt startar 1/8 men nu inte verkar vara igång och om någon på forumet vet något om detta. För att vara extra tydlig formulerar jag om frågan. Är det någon på forumet som hört något om Thais höst-vårkampaj som brukar starta 1/8? Den gamla kampanjen slutade 31/7 men jag har inte hittat nån för hösten2013 - våren2014. Hoppas det var tydligare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moritz Inlagd Augusti 3, 2013 Dela Inlagd Augusti 3, 2013 (ändrad) Vad är frågan? Frågan var: "Nån som hört nåt" (?) Edit - du hann före med att klargöra själv Ändrades Augusti 3, 2013 av Moritz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 3, 2013 Dela Inlagd Augusti 3, 2013 Frågan står före frågetecknet och allt handlar om Thais höst-vårkampaj som normalt startar 1/8 men nu inte verkar vara igång och om någon på forumet vet något om detta. För att vara extra tydlig formulerar jag om frågan. Är det någon på forumet som hört något om Thais höst-vårkampaj som brukar starta 1/8? Den gamla kampanjen slutade 31/7 men jag har inte hittat nån för hösten2013 - våren2014. Hoppas det var tydligare. Ring Nonki får du svar 070-799 47 37 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iggy Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Synd att Thai valde B77W och inte B747-8 747-8 lär ligga bättre i luften än sina småsystrar. Har flugit Lufthansas 747-8 och det var en trevlig erfarenhet. Helt okej med plats trots att det hette 32" seat pitch, bra skärmar och betydligt tystare i kabinen än747-400. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Har flugit Lufthansas 747-8 och det var en trevlig erfarenhet. Helt okej med plats trots att det hette 32" seat pitch, bra skärmar och betydligt tystare i kabinen än747-400. Tyvärr är båda typerna av Lufthansas 747-8 31" se länk: http://www.seatguru.com/airlines/Lufthansa/Lufthansa_Boeing_747_8_new.php http://www.seatguru.com/airlines/Lufthansa/Lufthansa_Boeing_747_8_80C_new.php Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iggy Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Tyvärr är båda typerna av Lufthansas 747-8 31" se länk: http://www.seatguru.com/airlines/Lufthansa/Lufthansa_Boeing_747_8_new.php http://www.seatguru.com/airlines/Lufthansa/Lufthansa_Boeing_747_8_80C_new.php Hälsar pigge01 Ok, då var det ännu mer överraskande att det kändes som bra med plats. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pm64 Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Åkte med en av de nya trippel sjuorna som landade i morse,mycket sämre stolar anser jag,i ekonomiklass,lite trängre också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Åkte med en av de nya trippel sjuorna som landade i morse,mycket sämre stolar anser jag,i ekonomiklass,lite trängre också Ja.Det blev sämre.Önskar att dom fortsatte med dom gamla kärrorna. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Skrev just samma på quatar sidan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pm64 Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Med dom sätena så överväger jag att åka med nån annan,då mellan landar jag hellre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Augusti 5, 2013 Dela Inlagd Augusti 5, 2013 Med dom sätena så överväger jag att åka med nån annan,då mellan landar jag hellre eller ta PE ?? Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moritz Inlagd Augusti 5, 2013 Dela Inlagd Augusti 5, 2013 eller ta PE ?? Om man har de ekonomiska förutsättningarna är ju det en möjlighet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Augusti 5, 2013 Dela Inlagd Augusti 5, 2013 Om man har de ekonomiska förutsättningarna är ju det en möjlighet. man får se över de utgifter man har och kanske dra ner på fredagsmyst lite så man kan TA sig råd att åka PE. Eller kanske dra ner från 3 resor per år till endast 2... Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moritz Inlagd Augusti 5, 2013 Dela Inlagd Augusti 5, 2013 man får se över de utgifter man har och kanske dra ner på fredagsmyst lite så man kan TA sig råd att åka PE. Eller kanske dra ner från 3 resor per år till endast 2... - eller mellanlanda och åka fyra ggr om året i bättre stolar för mindre pengar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vidarhalvoj Inlagd Augusti 5, 2013 Dela Inlagd Augusti 5, 2013 Har flugit Lufthansas 747-8 och det var en trevlig erfarenhet. Helt okej med plats trots att det hette 32" seat pitch, bra skärmar och betydligt tystare i kabinen än747-400. Jag hade samma erfarenhet, fullgott med plats och det väsnades inte så mycket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 5, 2013 Dela Inlagd Augusti 5, 2013 - eller mellanlanda och åka fyra ggr om året i bättre stolar för mindre pengar nä fan raka spåret he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 5, 2013 Dela Inlagd Augusti 5, 2013 Åkte med en av de nya trippel sjuorna som landade i morse,mycket sämre stolar anser jag,i ekonomiklass,lite trängre också Jag åkte PE och det gör jag gärna om. Trist att stolarna har blivit sämre i ekonomi men bra att veta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Augusti 5, 2013 Dela Inlagd Augusti 5, 2013 - eller mellanlanda och åka fyra ggr om året i bättre stolar för mindre pengar gillar inte det, att mellanlanda. Sabbar min sömn. och då blir jag inte glad. Bättre för Mig att bara åka tre ggr/ år och vara lycklig. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Augusti 7, 2013 Dela Inlagd Augusti 7, 2013 (ändrad) kollade just resan i okt, tydligen blir det jumbo iaf. visserligen bara ifrån CNX till BKK men skönt att veta. http://www.seatexpert.com/seatmap/306/Thai_Airways_Boeing_747-400_(Version_7443)/TG-0103-20131020-CNX-BKK-120-/ däremot så hittar jag inte min plats på vägen till BKK.. ska sitta på 21A.. http://seatexpert.com/seatmap/311/Thai_Airways_Boeing_777-300_(Version_7732)/TG-961-20131001-ARN-BKK-1020-/ Ändrades Augusti 7, 2013 av HajKaj Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 7, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 7, 2013 kollade just resan i okt, tydligen blir det jumbo iaf. visserligen bara ifrån CNX till BKK men skönt att veta. http://www.seatexpert.com/seatmap/306/Thai_Airways_Boeing_747-400_(Version_7443)/TG-0103-20131020-CNX-BKK-120-/ däremot så hittar jag inte min plats på vägen till BKK.. ska sitta på 21A.. http://seatexpert.com/seatmap/311/Thai_Airways_Boeing_777-300_(Version_7732)/TG-961-20131001-ARN-BKK-1020-/ Den hittar du här Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Augusti 7, 2013 Dela Inlagd Augusti 7, 2013 Den hittar du här Är det sånt plan som går från Köpenhamn den 27:e okt också? Eller hur vet man sånt? Hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 7, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 7, 2013 Är det sånt plan som går från Köpenhamn den 27:e okt också? Eller hur vet man sånt? Hehe Samma, om dom nu inte får för sig att byta ut det i sista sekunden... men jag tror CPH har haft 100% denna variant sista månaden så det verkar rätt säkert. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 Den hittar du här ser klockrent ut. perfekt plats för mig. Tack för hjälpen. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd Augusti 10, 2013 Dela Inlagd Augusti 10, 2013 ser klockrent ut. perfekt plats för mig. Tack för hjälpen. Helt ok plats, ,, satt på 21k på väg hem i juli,, ända lilla minus är att motorn ligger precis brevid.. # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Augusti 14, 2013 Dela Inlagd Augusti 14, 2013 Gott om plats idag, då funkar det utmärkt att flyga E. Ska strax breda ut mig i mitt eget 3 säte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu