Jump to content
IGNORERAD

Thai Airways

L64

Recommended Posts

Vad är frågan?

Frågan står före frågetecknet och allt handlar om Thais höst-vårkampaj som normalt startar 1/8 men nu inte verkar vara igång och om någon på forumet vet något om detta. För att vara extra tydlig formulerar jag om frågan.

Är det någon på forumet som hört något om Thais höst-vårkampaj som brukar starta 1/8? Den gamla kampanjen slutade 31/7 men jag har inte hittat nån för hösten2013 - våren2014.

Hoppas det var tydligare.

Dela på andra sajter

• Svar 5,9k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Soengsang

425

• pigge01

326

• L64

257

• Sam sip sam

206

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Vad är frågan?

Frågan var: "Nån som hört nåt" (?)

Edit - du hann före med att klargöra själv :-)

Ändrades av Moritz
Dela på andra sajter

Frågan står före frågetecknet och allt handlar om Thais höst-vårkampaj som normalt startar 1/8 men nu inte verkar vara igång och om någon på forumet vet något om detta. För att vara extra tydlig formulerar jag om frågan.

Är det någon på forumet som hört något om Thais höst-vårkampaj som brukar starta 1/8? Den gamla kampanjen slutade 31/7 men jag har inte hittat nån för hösten2013 - våren2014.

Hoppas det var tydligare.

Ring Nonki får du svar

070-799 47 37

Dela på andra sajter

Synd att Thai valde B77W och inte B747-8

747-8 lär ligga bättre i luften än sina småsystrar.

Har flugit Lufthansas 747-8 och det var en trevlig erfarenhet. Helt okej med plats trots att det hette 32" seat pitch, bra skärmar och betydligt tystare i kabinen än747-400.

Dela på andra sajter

Har flugit Lufthansas 747-8 och det var en trevlig erfarenhet. Helt okej med plats trots att det hette 32" seat pitch, bra skärmar och betydligt tystare i kabinen än747-400.

Tyvärr är båda typerna av Lufthansas 747-8

31"

se länk:

http://www.seatguru.com/airlines/Lufthansa/Lufthansa_Boeing_747_8_new.php

http://www.seatguru.com/airlines/Lufthansa/Lufthansa_Boeing_747_8_80C_new.php

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Dela på andra sajter

Åkte med en av de nya trippel sjuorna som landade i morse,mycket sämre stolar anser jag,i ekonomiklass,lite trängre också

Dela på andra sajter

Åkte med en av de nya trippel sjuorna som landade i morse,mycket sämre stolar anser jag,i ekonomiklass,lite trängre också

Ja.Det blev sämre.Önskar att dom fortsatte med dom gamla kärrorna.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Med dom sätena så överväger jag att åka med nån annan,då mellan landar jag hellre

eller ta PE ??

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Dela på andra sajter

Om man har de ekonomiska förutsättningarna är ju det en möjlighet.

man får se över de utgifter man har och kanske dra ner på fredagsmyst lite så man kan TA sig råd att åka PE.

Eller kanske dra ner från 3 resor per år till endast 2...

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Dela på andra sajter

man får se över de utgifter man har och kanske dra ner på fredagsmyst lite så man kan TA sig råd att åka PE.

Eller kanske dra ner från 3 resor per år till endast 2...

- eller mellanlanda och åka fyra ggr om året i bättre stolar för mindre pengar :-)

Dela på andra sajter

Jag hade samma erfarenhet, fullgott med plats och det väsnades inte så mycket.

Dela på andra sajter

- eller mellanlanda och åka fyra ggr om året i bättre stolar för mindre pengar :-)

nä fan raka spåret he he

Dela på andra sajter

Jag åkte PE och det gör jag gärna om. Trist att stolarna har blivit sämre i ekonomi men bra att veta.
Dela på andra sajter

gillar inte det, att mellanlanda.

Sabbar min sömn. och då blir jag inte glad.

Bättre för Mig att bara åka tre ggr/ år och vara lycklig.

Dela på andra sajter

kollade just resan i okt, tydligen blir det jumbo iaf. visserligen bara ifrån CNX till BKK men skönt att veta.

http://www.seatexpert.com/seatmap/306/Thai_Airways_Boeing_747-400_(Version_7443)/TG-0103-20131020-CNX-BKK-120-/

däremot så hittar jag inte min plats på vägen till BKK..

ska sitta på 21A..

http://seatexpert.com/seatmap/311/Thai_Airways_Boeing_777-300_(Version_7732)/TG-961-20131001-ARN-BKK-1020-/

Ändrades av HajKaj

Dela på andra sajter

kollade just resan i okt, tydligen blir det jumbo iaf. visserligen bara ifrån CNX till BKK men skönt att veta.

http://www.seatexpert.com/seatmap/306/Thai_Airways_Boeing_747-400_(Version_7443)/TG-0103-20131020-CNX-BKK-120-/

däremot så hittar jag inte min plats på vägen till BKK..

ska sitta på 21A..

http://seatexpert.com/seatmap/311/Thai_Airways_Boeing_777-300_(Version_7732)/TG-961-20131001-ARN-BKK-1020-/

Den hittar du här

Thai_B777-300ER.jpg

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Den hittar du här

Är det sånt plan som går från Köpenhamn den 27:e okt också? Eller hur vet man sånt? Hehe

Dela på andra sajter

Är det sånt plan som går från Köpenhamn den 27:e okt också? Eller hur vet man sånt? Hehe

Samma, om dom nu inte får för sig att byta ut det i sista sekunden... men jag tror CPH har haft 100% denna variant sista månaden så det verkar rätt säkert.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Den hittar du här

Thai_B777-300ER.jpg

ser klockrent ut. perfekt plats för mig. Tack för hjälpen.

Dela på andra sajter

ser klockrent ut. perfekt plats för mig. Tack för hjälpen.

Helt ok plats, ,, satt på 21k på väg hem i juli,, ända lilla minus är att motorn ligger precis brevid..

post-4745-0-18482700-1376117067_thumb.jp

# 27 RIP

Dela på andra sajter

Gott om plats idag, då funkar det utmärkt att flyga E. Ska strax breda ut mig i mitt eget 3 säte.

post-8552-1376482440,08_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...