lang Inlagd Juni 14, 2013 Dela Inlagd Juni 14, 2013 Det var några flightspotters på plats som hävdade att de flesta planen som skulle ner vid detta tilfälle följde rekomendationen att landa på alternativ flygplats men att just denna ofantliga bjässe skulle promt ner och det gick ju bra men att ett och annat förskräckt tjut hördes nog på bägge däck och i alla klasser Kolla speciellt slutet där ser man hur stjärtrodret( faen vad det ser och låter illa i skrift 555) jobbar järnet för att planet ska rulla rakt efter nedsättningen. Ganska otroligt med dessa flygande maskiner En katoey är en tjej med glimten i örat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Juni 14, 2013 Dela Inlagd Juni 14, 2013 Tydligen så är det elektronikboxar under sätena A, D och K med begränsat benutrymme, fönsterplats är alltså kört om man vill sträcka ut benen Det är ett jävla skräp med dessa boxar, det inverkar mera på bekvämligheten än om det är en tum mer eller mindre mellan sätena. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 14, 2013 Dela Inlagd Juni 14, 2013 Kolla speciellt slutet där ser man hur stjärtrodret( faen vad det ser och låter illa i skrift 555) jobbar järnet för att planet ska rulla rakt efter nedsättningen. Annars kan du skriva sidoroder som det ju heter om det känns obekvämt med stjärtroder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Juni 14, 2013 Dela Inlagd Juni 14, 2013 Annars kan du skriva sidoroder som det ju heter om det känns obekvämt med stjärtroder Fan Knasen du är ju också begåvad i svenska språken ockkså eller? Shit det var inte i svampfans tråd meeeeeenn so Hoot jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
StefanJ Inlagd Juni 19, 2013 Dela Inlagd Juni 19, 2013 Är det nån som har koll på om och när isåfall Thai brukar börja med vinterkampanj ? Förra året släppte dom vinterbiljetterna för avresor 29 Dec till sista Mars 2013.. den 1 Okt. Priserna låg mellan 5800-6500sek beronde på vem som sålde. Vill du gå med i Vattenskallarnas förening? - JätteHjärna ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 6, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juli 6, 2013 Handboken för ROP har nu enl uppgift blivit uppdaterad och här finns det mesta att läsa vad gäller poäng, awards och liknande.Svaren på ev frågor finns att hitta där men om man inte hittar/förstår så finns ju alltid forumet till o slänga ut en fråga på.Brukar oftast finnas nån som sitter på svaret här. Men som sagt, att ställa en fråga brukar hjälpa för att få svar och inte tvärtom... http://www.thaiairways.com/frequent-flyer/download/EN_HANDBOOK_2012.pdf Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slb Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 Skriver nästan aldrig då det finns så många roliga inlägg på forumet att läsa istället... Vill bara säga att bättre bolag än Thai är svårt att hitta. Åkte hem till Sverige i mitten på april med fru och barn från Manila via bkk, de höll på i nästan 7 timmar med vår akuta hemresa så att alla fyra kom med samma flyg hem. Inte alla bolag som lägger ned så mycket tid. 5 stjärnor till Thai Airways från mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 TG960 med avgång 01:10 startade 01:10 Jävla skitbolag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 TG960 med avgång 01:10 startade 01:10 Jävla skitbolag Är de inte bra de ? eller har du inte städat klart än Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 6, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juli 6, 2013 Är de inte bra de ? eller har du inte städat klart än Antagligen e svärmor me på planet ;~) Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 Är de inte bra de ? eller har du inte städat klart än Nädå, man längtar efter gumman nu Skrev med tanke på de som spyr galla över thai lite då och då “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Juli 7, 2013 Dela Inlagd Juli 7, 2013 i fredags var jag upp till Thaikontoret, fick av en slump reda på att dom just nu har specialkampanj. ARN-BKK-ARN 35000 poäng. fan det var länge sedan det var så billigt. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 7, 2013 Dela Inlagd Juli 7, 2013 i fredags var jag upp till Thaikontoret, fick av en slump reda på att dom just nu har specialkampanj. ARN-BKK-ARN 35000 poäng. fan det var länge sedan det var så billigt. Jag har ju 30000 poäng ligger och skräpar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Juli 23, 2013 Dela Inlagd Juli 23, 2013 Någon som har koll på när Thai släpper sin höstkampanj? Har för mej det brukar vara i början av augusti eller är jag fel ute? Frun ska åka i slutet av september, jag i början av november och så måste vi tyvärr tillbaka till Stockholm någon vecka in i december. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 23, 2013 Dela Inlagd Juli 23, 2013 Någon som har koll på när Thai släpper sin höstkampanj? Har för mej det brukar vara i början av augusti eller är jag fel ute? Frun ska åka i slutet av september, jag i början av november och så måste vi tyvärr tillbaka till Stockholm någon vecka in i december. Ring Nonki och kolla 0707994737 så får du besked Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 23, 2013 Dela Inlagd Juli 23, 2013 Jag har ju 30000 poäng ligger och skräpar Intressant detta med poäng. Vad är en poäng värd i pengar och vad betalar man för att få en poäng.? Kanske är som att tanka på OK/Q8 till dyrare pris. Sen får man tillb "bonus" som inte täcker upp mellanskillnaden till priset på Billiga macken brevid OK/Q8. Då tankar jag billigt från början och slipper kasta bort pengar på ingenting. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Juli 23, 2013 Dela Inlagd Juli 23, 2013 kasta bort pengar på ingenting Detta lär bli skoj att följa... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 23, 2013 Dela Inlagd Juli 23, 2013 Detta lär bli skoj att följa... Ja kanske.. Pigge kommer nog med en bra förklaring snart. Eller en Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juli 23, 2013 Dela Inlagd Juli 23, 2013 Ja kanske.. Pigge kommer nog med en bra förklaring snart. Eller en Förklaring till vad ? Att några är snåla och köper andraklassens produkter ? Ja, det är jo en livsstil det med Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trident Inlagd Juli 23, 2013 Dela Inlagd Juli 23, 2013 Intressant detta med poäng. Vad är en poäng värd i pengar och vad betalar man för att få en poäng.? Kanske är som att tanka på OK/Q8 till dyrare pris. Sen får man tillb "bonus" som inte täcker upp mellanskillnaden till priset på Billiga macken brevid OK/Q8. Då tankar jag billigt från början och slipper kasta bort pengar på ingenting. Det där har jag också undrat över Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
otto Inlagd Juli 23, 2013 Dela Inlagd Juli 23, 2013 Intressant detta med poäng. Vad är en poäng värd i pengar och vad betalar man för att få en poäng.? Kanske är som att tanka på OK/Q8 till dyrare pris. Sen får man tillb "bonus" som inte täcker upp mellanskillnaden till priset på Billiga macken brevid OK/Q8. Då tankar jag billigt från början och slipper kasta bort pengar på ingenting. Dom flesta som fixar poäng är dom som inte betalar sina biljetter själva, det stör mig inte alls så länge det inte gäller våra politiker. För ett antal år sedan startades en linje till Bryssel från Stockholm som passade våra EU-politikers tider i Bryssel, men den fick dom lägga ner beroende på att det blev inga guldkort på SAS med det flyget Otto Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 23, 2013 Dela Inlagd Juli 23, 2013 Intressant detta med poäng. Vad är en poäng värd i pengar och vad betalar man för att få en poäng.? Kanske är som att tanka på OK/Q8 till dyrare pris. Sen får man tillb "bonus" som inte täcker upp mellanskillnaden till priset på Billiga macken brevid OK/Q8. Då tankar jag billigt från början och slipper kasta bort pengar på ingenting. Firman pröjsar mina biljetter och jag tar poängen. Senast var poängen värt en resa för två i biz klass och snart är poängen värda en resa för mig i biz klass eller två resor i ekonomi. Sent from my analog teleprinter using A4 paper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 23, 2013 Dela Inlagd Juli 23, 2013 Intressant detta med poäng. Vad är en poäng värd i pengar och vad betalar man för att få en poäng.? Kanske är som att tanka på OK/Q8 till dyrare pris. Sen får man tillb "bonus" som inte täcker upp mellanskillnaden till priset på Billiga macken brevid OK/Q8. Då tankar jag billigt från början och slipper kasta bort pengar på ingenting. Jag tankade på billga macken bredvid fan vad motorn gick dåligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Juli 23, 2013 Dela Inlagd Juli 23, 2013 jag betalar alla mina resor själv. Så poängen jag tjänar på att resa i PE och Biz använder jag naturligtvis själv oxxå. I PE och Biz. Att jag sen ska se mig om efter billigare resor i januari beror på ändrade levnadsvillkor för min egna del. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juli 24, 2013 Dela Inlagd Juli 24, 2013 Dom flesta som fixar poäng är dom som inte betalar sina biljetter själva, det stör mig inte alls så länge det inte gäller våra politiker. För ett antal år sedan startades en linje till Bryssel från Stockholm som passade våra EU-politikers tider i Bryssel, men den fick dom lägga ner beroende på att det blev inga guldkort på SAS med det flyget Otto Nu kör man till Bryssel från Bromma istället Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu