Towe Inlagd Mars 22, 2013 Dela Inlagd Mars 22, 2013 Ja för den i metall e riktigt nice Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Mars 22, 2013 Dela Inlagd Mars 22, 2013 Uppdaterat kampanj till Thailand Res ut 31 mars - 29 juni samt 16 augusti - 26 oktober 2013Stanna borta kan man göra i högst 30 dagar från utresa. Nu även med bekväma Premium ekonomi och Business class! Priser från Stockholm Priser som gäller om man flyger från Stockholm. För andra orter hör med oss! Thailand Bangkok fr 5 850:- *Lägg till 4 980:- för Premium ekonomi till Bangkok! Phuket fr 6 135:- Krabi fr 6 070:- Chiang Mai fr 6 145:- Chiang Rai fr 6 145:- Hat Yai fr 6 135:- Khon Khaen fr 6 165:- Surat Thani fr 6 165:- Ubon Ratchathani fr 6 165:- Udon Thani fr 6 165:- Resebyråer och inte Thais hemsida. Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Får du någon av dessa så är det speldosa i ekonomi: HS-TGO Stämmer. Men speldosesystemet kraschade flera gånger under flighten, fick re-bootas. Tur man är gammaldags, har med en bra bok. Fördelen med speldosorna är att på H sätena finns fotvärmare (datorn), varm o go Beröm till Suvarnabhumi, 30 minuter efter att hjulen stötte banan kom min väska på bandet. Något för Köpenhamn att ta efter, senast dröjde mitt bagage 1 tim och 10 min där. Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Stämmer. Men speldosesystemet kraschade flera gånger under flighten, fick re-bootas. Tur man är gammaldags, har med en bra bok. Fördelen med speldosorna är att på H sätena finns fotvärmare (datorn), varm o go Beröm till Suvarnabhumi, 30 minuter efter att hjulen stötte banan kom min väska på bandet. Något för Köpenhamn att ta efter, senast dröjde mitt bagage 1 tim och 10 min där. Ja vi fick vänta över en timma på boarding i bkk sist för att speldosorna inte funkade Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 För min del så struntar jag i speldosor, brukar läsa eller kolla på film och dricka GT. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 För min del så struntar jag i speldosor, . Samma här ,jag sover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Ja vi fick vänta över en timma på boarding i bkk sist för att speldosorna inte funkade Och sedan har man ingen nytta av dem! Har egen dator laddad med filmer jag vill se på. Inte gammalt skit filmer. Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Jag tar med mig min Samsung Galaxy Tab 2 10" laddad med filmer och ett och annat spel så har jag speldosa hela resan på alla flyg.. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Jag tar med mig min Samsung Galaxy Tab 2 10" laddad med filmer och ett och annat spel så har jag speldosa hela resan på alla flyg.. Perfa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 (ändrad) Jag tar med mig min Samsung Galaxy Tab 2 10" laddad med filmer och ett och annat spel så har jag speldosa hela resan på alla flyg.. Skönt med någon mera som levar i nuet. Inte i stenåldern som speldose mäniskorna. Hälsar pigge01 Ändrades Mars 23, 2013 av pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Samma här ,jag sover och jag undersöker GT´s fantastiska värld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Vore bättre om Thai tog bort speldosorna, så kunne alla barn åka med finnarna, deras plan är jo inrett för småväxta redan. Och återhållsamma med alko med, så perfekt för det yngre gardet Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Och sedan har man ingen nytta av dem! Har egen dator laddad med filmer jag vill se på. Inte gammalt skit filmer. Hälsar pigge01 Aha trodde att Du kollade Svart/vit??? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Vore bättre om Thai tog bort speldosorna, så kunne alla barn åka med finnarna, deras plan är jo inrett för småväxta redan. Och återhållsamma med alko med, så perfekt för det yngre gardet Bokat o klart Provar Norrmännen ?? Innförskaffat Lusekofte! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Vore bättre om Thai tog bort speldosorna, så kunne alla barn åka med finnarna, deras plan är jo inrett för småväxta redan. Och återhållsamma med alko med, så perfekt för det yngre gardet Dagens inlägg ,men se till att det är små små barn ,trångt är det he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Tycker det är skitbra med speldosor för då har dottern att göra + många andra Jag som inte är intresserad låter bli att slå på den För det är ett fritt val “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Tycker det är skitbra med speldosor för då har dottern att göra + många andra Jag som inte är intresserad låter bli att slå på den För det är ett fritt val Det fixas med ett typ Nintendo spel, till resan. Så har barnen något att göra på de stunder dom är jobbiga. Väntan på flygplatser, i bilar och bussar. Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Och sedan har man ingen nytta av dem! Har egen dator laddad med filmer jag vill se på. Inte gammalt skit filmer. Hälsar pigge01 Vet inte vad du har åkt för flygbolag med speldosor. Men jag tycker att t.ex. Qatar har ett gäng rejält nya filmer. Men allt kan ju inte vara nytt så klart. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Vet inte vad du har åkt för flygbolag med speldosor. Men jag tycker att t.ex. Qatar har ett gäng rejält nya filmer. Men allt kan ju inte vara nytt så klart. Ja nu flyger ju Pigge och jag till bkk och inte till qatar ,så ingen nytta av deras filmer ha ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Det fixas med ett typ Nintendo spel, till resan. Så har barnen något att göra på de stunder dom är jobbiga. Väntan på flygplatser, i bilar och bussar. Hälsar pigge01 Pigge.varför är du en sådan bakåtsträvare..har du fortfarande svartvit TV hemma också? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Pigge.varför är du en sådan bakåtsträvare..har du fortfarande svartvit TV hemma också? Jag har en helsvart tv ,inte ens svart/vit he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 (ändrad) Ja nu flyger ju Pigge och jag till bkk och inte till qatar ,så ingen nytta av deras filmer ha ha Ja, jag vet ju det. Därför jag undrar vilket flygbolag han har åkt med som har speldosorna som han baserar sin synpunkt på. Ändrades Mars 23, 2013 av swedenfarang Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Ja, jag vet ju det. Därför jag undrar vilket flygbolag han har åkt med som har speldosorna som han baserar sin synpunkt på. Ja det finns väl bara 2 bolag som flyger till bkk från köpenhamn -bkk ,sas och thai ,så är väl ngt av dem då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Av alla flygbolag jag hitills rest med har Qatar haft "värsta" IE systemet. 200 filmer att välja på, både helt nya och klassiker. Samt tvprogram, nyheter mm. Naturligtvis mängder av musik att välja på. Nya fräscha plan, utordentlig service ombord.Nackdelen är att man måste mellanlanda i Doha, åka runt flygplatsen i värmen i en buss, både vid ankomst och avgång.Kanske nya NDIA (New Doha International Airport)blir färdig någon gång, lite Berlinvarning på det projektet ;-) Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Ja det finns väl bara 2 bolag som flyger till bkk från köpenhamn -bkk ,sas och thai ,så är väl ngt av dem då Se där, ja. Ja, då förstår jag att han inte har upplevt riktig IE.. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu