Mr Ning Ning Inlagd Mars 15, 2013 Dela Inlagd Mars 15, 2013 Star A målningen finnes inom alla medlems flygbolagen. SAS har en A330-300 i den målningen. Hälsar pigge01 Det förklarar saken. Tack. Det var första gången jag såg detta så jag undrade en del. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Mars 15, 2013 Dela Inlagd Mars 15, 2013 Den målningen är nice Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Mars 15, 2013 Dela Inlagd Mars 15, 2013 Det förklarar saken. Tack. Det var första gången jag såg detta så jag undrade en del. Då såg du inte bilderna på Spanairs förolyckade plan. För några år sedan. Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Mars 15, 2013 Dela Inlagd Mars 15, 2013 Alla medlemmar i Star Alliance har ett av sina plan målade på detta sätt. Bara ett plan enligt överenskommenelse Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 15, 2013 Dela Inlagd Mars 15, 2013 Den här snyggingen landra strax på ARN, tycker den e fin. Om man nu kan säga det om ett plan. Den ä fin det kan man visst säga om B747. Även vissa smulvärdinn.Förlåt flygvärdinnor. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 15, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 15, 2013 Alla medlemmar i Star Alliance har ett av sina plan målade på detta sätt. Bara ett plan enligt överenskommenelse Turkarna vet jag har flera stycken och jag har för mig Thai har/hade iaf 2 stycken målade på detta sätt. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Mars 15, 2013 Dela Inlagd Mars 15, 2013 Förtydligande alla Alliance medlemmar, måste ha ett plan i "alliance" dekor. Mer än ett "up to you" Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 15, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 15, 2013 Tydligen måste medlemmarna ha ett visst antal procent målade på detta sätt.Här är en massa plan som har detta. http://www.lockonaviation.net/html/fleets.php?fli_shortname=sa Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 17, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 17, 2013 Här är seatmapen på Thai's nya som kommer till CPH/ARN och där ser man att Biz och PE får varsin lilla kabin men som sagt var så blir det samma stolar. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 Kommer det att skilja mycket i pris mellan PE och Biz? Om det är samma stolar vad är skillnaden då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 Här är seatmapen på Thai's nya som kommer till CPH/ARN och där ser man att Biz och PE får varsin lilla kabin men som sagt var så blir det samma stolar. Thai_B777-300ER.jpg Finns det någon uppgift på vilket avstånd Thai kommer ha mellan stolarna i Economy. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
virgo Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 Funderar om man ska göra en sväng till Thailand i juli. Jag fick en chock. Jag frugan och vår snart 1 åriga dotter 35 347kr hos Thai. Hörde någonstans att bärplockarna har prelbokat att det är därför det är så dyrt. Är det någon som vet mer om det? Kan de va klokt att ha is i magen och boka närmare resan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 Finns det någon uppgift på vilket avstånd Thai kommer ha mellan stolarna i Economy. Redovisa också bredden på stolarna Jag har slutat växa på längden. Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 Redovisa också bredden på stolarna Jag har slutat växa på längden. Leif Samma här! Pigge kommer nog med svaren snart. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 17, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 17, 2013 I denna video finns både bredd o pitch så fram med måttbanden gubbar! http://youtu.be/M_wF0vOWE0U Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 Samma här! Pigge kommer nog med svaren snart. Nja, bara om dom har generösare mått än andra... Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 avstånd 32tum bredd 18tum. Då har dom minskat avståndet med 2tum Då blir det nog inget för mig med 188cm. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 Funderar om man ska göra en sväng till Thailand i juli. Jag fick en chock. Jag frugan och vår snart 1 åriga dotter 35 347kr hos Thai. Hörde någonstans att bärplockarna har prelbokat att det är därför det är så dyrt. Är det någon som vet mer om det? Kan de va klokt att ha is i magen och boka närmare resan? Bärplockarna åker till Sverige i slutet av Juli och inte till Thailand. Sök på andra ställen än Thais hemsida eller med SAS. Bokar du med SAS får du åka med Thai i sommar (codeshare). Sen brukar Thai komma med en kampanj snart för delar av sommaren. Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 avstånd 32tum bredd 18tum. Då har dom minskat avståndet med 2tum Då blir det nog inget för mig med 188cm. Thai har 32tum på nuvarande plan också. 32tum och 34tum i economy beroende var du sitter. Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 (ändrad) Thai har 32tum på nuvarande plan också. 32tum och 34tum i economy beroende var du sitter. Leif B777 är det bara 32" mellan sätena. Kolla lamais youtube, inlägg 1715 i denna tråd. Hälsar pigge01 Ändrades Mars 17, 2013 av pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 B777 är det bara 32" mellan sätena. Kolla lamais youtube, inlägg 1715 i denna tråd. Hälsar pigge01 Har gjort det, vad menar du? Bättre bredd i alla fall.. Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 Tror Leifen syftar på de 747:or som går på ARN. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 Tror Leifen syftar på de 747:or som går på ARN. Exakt, Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 (ändrad) Har gjort det, vad menar du? Bättre bredd i alla fall.. Leif Min inställning är: Detta är en klar försämring. Thais B747-400 är deras bästa plan. Hälsar pigge01 Ändrades Mars 17, 2013 av pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 Då måste jag haft tur som fått 34 når jag åkte. Bästa plats jag haft i E på Thai är långt bak där det bara är 2 stolar i bredd. Gick nästan att ligga där.Men dom var svåra att boka minns jag. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu