Bosse Boy Inlagd Februari 25, 2013 Dela Inlagd Februari 25, 2013 (ändrad) God kväll från Hongkong! Som 40 års present till mig själv så blev det first class till Hongkong denna gång. Några bilder från kabinen i thais A380 CIMG5688.JPG CIMG5689.JPG Min plats 2A CIMG5690.JPG CIMG5691.JPG Skapligt ben utrymme var det. CIMG5692.JPG Detta är ju alltid lika gått. (Dom Perjong 2003) CIMG5693.JPGCIMG5694.JPG Inte mycket att välja på en morgon kl 08:20 CIMG5695.JPG CIMG5696.JPG Den härliga kameran över planet CIMG5697.JPG CIMG5698.JPG CIMG5699.JPG CIMG5700.JPG Snart dax för start CIMG5701.JPG Yes nu åker vi. Och A380 är så tyst så man knapt hör någonting CIMG5702.JPG CIMG5703.JPG CIMG5704.JPG Äntligen i luften. CIMG5705.JPG CIMG5706.JPG Var tvungen att prova toan Dessa 4 bilder är alla från den stora toaletten CIMG5707.JPG CIMG5708.JPG CIMG5709.JPG CIMG5710.JPG Några sitt platser bredvid den stängda baren CIMG5711.JPG CIMG5712.JPG Och baren CIMG5713.JPG Detta vart en lite konstig bild. (går trappen upp eller ner? ???`?) NER! CIMG5714.JPG Vart ju lite frukost också. CIMG5715.JPG CIMG5716.JPG CIMG5717.JPG CIMG5718.JPG F-n vad detta är gått CIMG5719.JPG En liten båt CIMG5720.JPG Här är det nära Hongkong CIMG5721.JPG Vart inga fler bilder tyvärr. Men kan säg att detta var en underbar flygresa. Hem resan till Thailand sker på Fredag med samma flyg men med plats 2k Ha en trevlig vecka. För nu blir det sängen och sedan jobba jobba och mer jobba. Mvh Surfaren Thais First class är ju typ samma som Singapore airlines business class. Ändrades Februari 25, 2013 av Bosse Boy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Februari 25, 2013 Dela Inlagd Februari 25, 2013 Grymt gubben och stort grattis i efterskott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 25, 2013 Dela Inlagd Februari 25, 2013 Tackar! Grattis på födelsedagen Men du fick inte lika mycket delikatesser serverade som Lamai brukar få........han är nog extra VIP på Thaiair eller är det att du åkte utan en hårboll “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 25, 2013 Dela Inlagd Februari 25, 2013 Grattis H och bra bilder Du skulle krävt att de öppnade baren nu när du fyller jämt och allt. En GT eller LIIT hade du varit värd manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 25, 2013 Dela Inlagd Februari 25, 2013 (ändrad) Thais First class är ju typ samma som Singapore airlines business class. Nej, det är helt omöjligt, TG är världens bästa bolag punkt! Det du säger är förtal!!!! Om SQ har samma inredning så har de kopierat den, jämrans härmapor. Sen om de nu skulle råka ha samma inredning fast i biz så visar det ju bara på hur de råkade kopiera fel och TG har en vinst och omsättning som vida överstiger Singapores hela BNP. Snart kan SQ räkna med en stämning från TG på kopiering och prisdumpning. Håhåjaja EDIT: Glömde: Patetiskt!! Ändrades Februari 25, 2013 av Bibben manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 25, 2013 Dela Inlagd Februari 25, 2013 Grattis Surf! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Februari 25, 2013 Dela Inlagd Februari 25, 2013 Nu blir HC förbannad,ajabaja bibben Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Februari 25, 2013 Dela Inlagd Februari 25, 2013 Blir avundsjuk på dig surfaren,men nååååån gång ska jag också flyga lika elegant. Det var en fin födelsedagspresent du gav dig själv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 25, 2013 Dela Inlagd Februari 25, 2013 Grattis Surfarn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Februari 25, 2013 Dela Inlagd Februari 25, 2013 Grattis och det såg fint ut i First Class! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Februari 25, 2013 Dela Inlagd Februari 25, 2013 Gratis Surfarn. Så ska en födelsedagspresent vara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Februari 25, 2013 Dela Inlagd Februari 25, 2013 Det var ett jäkla tjat om plastbaljor i denna tråd Kom hem till oss så får ni prova plastbalja helt gratis!!! En kall pilsner kan serveras + ett PS2 spel David vill ha fotomodells betalning (är det porr när han e naken $!) Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2 Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 25, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Februari 25, 2013 Thais First class är ju typ samma som Singapore airlines business class. Den stolen e kass, alldeles för bred nämligen! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 25, 2013 Dela Inlagd Februari 25, 2013 Den stolen e kass, alldeles för bred nämligen! Kanske gjord för de amerikanska passagerarna? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 25, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Februari 25, 2013 Kanske gjord för de amerikanska passagerarna? Ingen aning, ligga i den går bra men sitta upp är ingen höjdare. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 25, 2013 Dela Inlagd Februari 25, 2013 Ingen aning, ligga i den går bra men sitta upp är ingen höjdare. Vill du inte "ligga" då? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Februari 26, 2013 Dela Inlagd Februari 26, 2013 Grattis i efterskott Surfaren Tack för alla fina bilder från din födelsedagstripp, ser grymt härligt ut Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd Februari 26, 2013 Dela Inlagd Februari 26, 2013 Grattis och tack för bilderna Lyckis dig jag blir så AVUNDSJUK som Nanne sjöng Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd Februari 26, 2013 Dela Inlagd Februari 26, 2013 Ps till mitt inlägg Kontor Jävla fint kontor Ds Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Februari 26, 2013 Dela Inlagd Februari 26, 2013 Hej Tänkte fråga expertisen om följande. Läser på Thai's hemsida, men blir inte riktigt klar på hur man menar. Det handlar om bagagevikt. Som economy-resenär så tillåts 20 Kg. Gäller detta incheckat bagage? Vidare kan man läsa: Carry-on Items In addition to the checked baggage allowance, each passenger is allowed to hand carry one baggage at maximum length 56 cm (22 inches), width 45 cm (18 inches), thickness 25 cm (10 inches). These dimensions include wheels, handles, and side pockets. Total weight of the carry-on baggage must not exceed 7 kg (15 lb). Passengers are required to place the baggage in the overhead compartment or under their own seat. Passengers can bring the following items free of charge : • Handbag/wallet/purse with the maximum length 37.5 cm (15 inches), width 25 cm (10 inches), depth 12.5 cm (5 inches), or the total of three dimensions do not exceed 75 cm (30 inches) with the total weight not exceeding 1.5kgs(3.3lb). Notebooks, or portable personal computers are also applied with this condition. • Walking stick (crutches) used by elderly passengers, sick passengers, and handicapped passengers • Camera or small binoculars --------------------------------------------- Kan man alltså ha 20 Kg. incheckat bagage + 7 Kg. handbagage + ev. Laptop, kamera osv? Jag vet att handbagaget sällan vägs, men skulle vilja veta vad som egentligen gäller. Länk till info'n hos Thai. http://www.thaiairways.com/plan-your-trip/before-you-fly/en/baggage_policy_23JUL12.htm /biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Februari 26, 2013 Dela Inlagd Februari 26, 2013 Kan man alltså ha 20 Kg. incheckat bagage + 7 Kg. handbagage + ev. Laptop, kamera Bra sammanfattat. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd Februari 26, 2013 Dela Inlagd Februari 26, 2013 Jag åkte på vägning av handb. Pg av min egen dumhet Tack för upplysning om laptop Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
elephant Inlagd Februari 27, 2013 Dela Inlagd Februari 27, 2013 På grund av dåligt med bra alternativ och ovanligt bra priser å tidsplan med Thai, så går jag ifrån min huvudregel att flyga nattflyg nästa resa. Så i April blir det med Thai via Stockholm på dit vägen och Köpenhamn på hem vägen Annars är mina vanliga prioriteringar nattflyg, sedan kortast tid om det inte är mycket dyrare en alternativen. Värt att nämna är att jag flög med Finnairs nattflyg tills de la ner det, sedan med SAS flyg ifrån Köpenhamn till de la ner det med. Så räkna med att Thai lägger ner sina linjer till Scandinavien i fall att jag flyger med dem mer än en gång i rad Någon som har ett bra tips om vad man kan göra runt Sukhumvit innan klockan 12, ifall att jag inte kommer in på hotellet innan dess... (i vanliga fall brukar jag sova vid den tiden) Hoppas att flyget är värt den fölorade semesterdagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 27, 2013 Dela Inlagd Februari 27, 2013 På grund av dåligt med bra alternativ och ovanligt bra priser å tidsplan med Thai, så går jag ifrån min huvudregel att flyga nattflyg nästa resa. Så i April blir det med Thai via Stockholm på dit vägen och Köpenhamn på hem vägen Annars är mina vanliga prioriteringar nattflyg, sedan kortast tid om det inte är mycket dyrare en alternativen. Värt att nämna är att jag flög med Finnairs nattflyg tills de la ner det, sedan med SAS flyg ifrån Köpenhamn till de la ner det med. Så räkna med att Thai lägger ner sina linjer till Scandinavien i fall att jag flyger med dem mer än en gång i rad Någon som har ett bra tips om vad man kan göra runt Sukhumvit innan klockan 12, ifall att jag inte kommer in på hotellet innan dess... (i vanliga fall brukar jag sova vid den tiden) Hoppas att flyget är värt den fölorade semesterdagen. O fan när började thai med dagflyg?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bosse Boy Inlagd Februari 27, 2013 Dela Inlagd Februari 27, 2013 O fan när började thai med dagflyg?? Avgång är 13:40 så det är väl inte natten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu