stefantaby Inlagd Januari 29, 2013 Dela Inlagd Januari 29, 2013 Hej hopp jag är tacksam för varje kommentar, bättre ökänd än okänd,nej jag tycker det flesta inläggen är både informativa och ofta jävligt rorliga men endel känns lite över mina krav så de kallar jag trams för mig men jag respekterar allas åsikter,nemas problemas. Jag funderar varför inte Thai Airways satsar på 747-800 då erfarenheterna från 747-400 måstevara goda, Pigge har du koll på detta? om inte ta reda på det då, vänligen. Stefantaby Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 29, 2013 Dela Inlagd Januari 29, 2013 Om du inte har nåt intresse överhuvudtaget av denna tråd förutom att skriva massa trams så varför lägga ner tid på det? Vad ar detta,ordet ar val fritt,det gar ju bra for dej och dina polare och tramsa i andra tradar,men denna traden ar tydligen sa valdigt super serios,ror inte min trad el. liknande,samtidigt maste du val forsta att vissa tycker det ar lite tramsigt med folk som ar sa inbitna diggare av en linjetrafik mellan A till B,som man t.om laser in sig pa att det minsann finns en barnsang hallare i rad 11. Halsningar Chan2011 MPR:s solstråle förnekar sig aldrig. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 29, 2013 Dela Inlagd Januari 29, 2013 Varför läsa och bry sig i en tråd som denna om man nu tycker det är trams Personligen finner jag det ganska intressant, får jag tycka det eller!!!! Du ar val den stora foresprakaren av att tramsa bl.a i min skoldpadds trad. Halsningar Chan2011 Vad är det för fel på sköldpaddor och sköldpaddsburgare nu då? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Chan2011 Inlagd Januari 29, 2013 Dela Inlagd Januari 29, 2013 MPR:s solstråle förnekar sig aldrig. Ja fy for tusan,jag ar en valdigt bitter och besvarlig pensionar,forovrigt trivs jag alldeles utmarkt med min tillvaro. Halsningar Chan2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Chan2011 Inlagd Januari 29, 2013 Dela Inlagd Januari 29, 2013 Vad är det för fel på sköldpaddor och sköldpaddsburgare nu då? Vad ar det for art? Halsningar Chan2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 29, 2013 Dela Inlagd Januari 29, 2013 Varför läsa och bry sig i en tråd som denna om man nu tycker det är trams Personligen finner jag det ganska intressant, får jag tycka det eller!!!! Du ar val den stora foresprakaren av att tramsa bl.a i min skoldpadds trad. Halsningar Chan2011 Vad är det för fel på sköldpaddor och sköldpaddsburgare nu då? Nu blev jag hungrig. Ska se om jag kan hitta en McTurtle. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 29, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Januari 29, 2013 Vad ar detta,ordet ar val fritt,det gar ju bra for dej och dina polare och tramsa i andra tradar,men denna traden ar tydligen sa valdigt super serios,ror inte min trad el. liknande,samtidigt maste du val forsta att vissa tycker det ar lite tramsigt med folk som ar sa inbitna diggare av en linjetrafik mellan A till B,som man t.om laser in sig pa att det minsann finns en barnsang hallare i rad 11. Halsningar Chan2011 Intressant, jag och "mina polare" Jag skulle gärna vilja veta vilka trådar som inte intresserar mig som jag går in och tramsar i!? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 29, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Januari 29, 2013 16 Juli börjar dom flyga med 777-300ER från Stockholm Så är det, idag kom en uppdatering med lite ändringar.Dock inga ändringar på ARN och CPH som ser ut så här framöver: Bangkok – Copenhageneff 31MAR13 2-class Boeing 777-300ER (sold as 3-class) replaces 747-400 on daily basis05JUL13 – 18AUG13 Service increases from daily to 9 weekly, TG952/953 operates with new 2-class Boeing 777-300ER Bangkok – Stockholm eff 16JUL13 New 2-class Boeing 777-300ER (sold as 3-class) replaces Boeing 747-400 on daily basis Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd Januari 29, 2013 Dela Inlagd Januari 29, 2013 Du checkar in på den fina mattan så slipper du "boskapskön".Vi i boskapskön är glada i att slippa de i parasitklassernaOffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd Januari 29, 2013 Dela Inlagd Januari 29, 2013 Hur kan SAS äverhuvadtagit komma med på listan ( Lånd ) Har inte ätit sämmre mat hos dom Okay före 1980 var det braOffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Repe Inlagd Januari 29, 2013 Dela Inlagd Januari 29, 2013 Vi tar det på svenska. http://www.thaiairways.se/index.php/sv/aktuellt/132-tg777-300er mvh Repe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 29, 2013 Dela Inlagd Januari 29, 2013 TG777-300ER 2013-01-16 16:21 | | Thai Airways introducerar ny flygplanstyp Boeing 777-300ER* från Köpenhamn den 31 mars och från Stockholm den 16 juli 2013. Totalt 348 platser fördelade på 24 stolar i Business klass, 18 stolar i Premium Ekonomi klass och samtliga stolar i Business klass och Premium Ekonomi blir fällbara till fullt horisontellt läge d.v.s.180 grader. Ekonomi klass har 306 stolar och all har individuella skärmar med så kallad "on demand" innehåll. Köpenhamn har två extra flyg till Bangkok, fredagar samt söndagar från den 1 juli till den 18 augusti. Detta innebär att Köpenhamn har 9 maskiner i veckan, emedan Stockholm behåller sina 7 dagar i veckan. * flygplanstyp kan ändras utan föregående meddelande Hur många PE stolar är det i nuvarande 747:a? /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 29, 2013 Dela Inlagd Januari 29, 2013 (ändrad) Hur många PE stolar är det i nuvarande 747:a? /Enis Ver:1 50 stolar. Ver:2 40 stolar Oftast(möjligen alltid) ver:2 numera på Stockholm, åkte en ver:1 senast 29/7 sen har det varit ver:2 Ändrades Januari 29, 2013 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 29, 2013 Dela Inlagd Januari 29, 2013 Hmmm då blir det svårare att få PE-stolar till både ordinare och specialpris. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 29, 2013 Dela Inlagd Januari 29, 2013 Hur många PE stolar är det i nuvarande 747:a? /Enis Ver:1 50 stolar. Ver:2 40 stolar Oftast(möjligen alltid) ver:2 numera på Stockholm, åkte en ver:1 senast 29/7 sen har det varit ver:2 Enl min biljett ska det vara ver 2 när jag åker nästa gång så då ska det bli plastbytta Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
StefanJ Inlagd Februari 1, 2013 Dela Inlagd Februari 1, 2013 Idag Fredag 1/2 väntar en lång seg flygning till Bangkok med Thai. Ingen egen TV vid sätet på dagens flight. HS-TGM .. dom som flög igår HS-TGW hade mer flyt.. På nedresan är man dock förväntasfull..men dock jävligt segt när man inte kan sova på flyg. Men men.. jag ska ju åka till Thailand i 4 v.. så ganska nöjd ändå... Ha det bra ni som är hemma i slasket Vill du gå med i Vattenskallarnas förening? - JätteHjärna ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 2, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Februari 2, 2013 Kan medela att jag idag bokat nästa resa med Thais A380 till Hongkong. 25 Feb till första Mars. Och efter som jag fyller 40 snart så vart det en present till mig själv. thai first.jpg Och jag längtar redan. Ha en bra dag Vet inte om du har testat denna förut men när du åker från HKG så använd dig av nedanstående mesta tiden istället för Thai's egen, den är i mitt tycke överlägsen på många sätt! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik75 Inlagd Februari 3, 2013 Dela Inlagd Februari 3, 2013 Det ser ut som man får åka HS-TGO imorgon. Det ska ju vara egen TV i varje stol enligt vad jag kunnat läsa mig till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Februari 4, 2013 Dela Inlagd Februari 4, 2013 Idag Fredag 1/2 väntar en lång seg flygning till Bangkok med Thai. Ingen egen TV vid sätet på dagens flight. HS-TGM .. dom som flög igår HS-TGW hade mer flyt.. På nedresan är man dock förväntasfull..men dock jävligt segt när man inte kan sova på flyg. Men men.. jag ska ju åka till Thailand i 4 v.. så ganska nöjd ändå... Ha det bra ni som är hemma i slasket Åkte med samma flight och whiskey´n tog slut efter ett par timmar i luften Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thongniam Inlagd Februari 5, 2013 Dela Inlagd Februari 5, 2013 Idag var TGX här på besök på tg960/961 Har den skärmar vid stolarna ?? Lasse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Februari 5, 2013 Dela Inlagd Februari 5, 2013 Idag var TGX här på besök på tg960/961 Har den skärmar vid stolarna ?? Lasse Vill du ha en ? Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 10, 2013 Dela Inlagd Februari 10, 2013 I morgon är det denna fågel som kommer till arlanda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 10, 2013 Dela Inlagd Februari 10, 2013 Nån som vet om thai uppgraderat sina sunkplan från Kastrup? Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd Februari 10, 2013 Dela Inlagd Februari 10, 2013 Följande kan läsas på THai Airways hemsida Danmark. Seneste nyheder THAI indsætter Boeing 777 fly på København og får 2 ekstra sommerafgange Fra den 31. marts – 26. oktober 2013 indsætter THAI helt fabriksnye Boeing 777-300 ER fly på ruten mellem København – Bangkok. Dermed udskiftes de hidtidige Boeing 747 fly, som i en årrække har betjent Københavns-ruten. Fra den 1. juli – 18. august indsætter THAI desuden to ekstra ugentlige afgange mellem København og Bangkok (fredage og søndage), ligeledes med flytypen Boeing 777-300 ER. Dermed får THAI hele 9 ugentlige flyafgange i højsommerperioden mellem København og Bangkok. Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 10, 2013 Dela Inlagd Februari 10, 2013 Nån som vet om thai uppgraderat sina sunkplan från Kastrup? Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Denna fågeln är på väg till copenhagen nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu