GreenValley Inlagd Januari 21, 2013 Dela Inlagd Januari 21, 2013 Läste detta tidigare idag och kunde inte annat än skratta... helt fantastisk undersökning när SAS kan vinna pris för bästa mat på kortdistans när det inte ingår mat till iaf 90% av sina passagerare... En inställd måltid är också en måltid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 21, 2013 Dela Inlagd Januari 21, 2013 En inställd måltid är också en måltid. Så räknar inte SJ i varje fall. Ett inställt tåg är inget tåg. Då synns det inte i statistiken och allt ser mycket bättre ut! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Januari 22, 2013 Dela Inlagd Januari 22, 2013 jag använder mig av Jordenresor grymt bra service Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
roffe Inlagd Januari 23, 2013 Dela Inlagd Januari 23, 2013 jag använder mig av Jordenresor grymt bra service Samma här, Peter är en klippa. Alltid glad och hjälpsam. Ska åka hem den 21 mars 13,20 med TG 962 en BOEING 747. Kan man hoppas på att den blivit tillsnyggad?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Januari 23, 2013 Dela Inlagd Januari 23, 2013 Jag har Amara på Jordenresor, hon e som Peter ingenting e omöjligt. Kommer också hem 13.20 från Bkk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 24, 2013 Dela Inlagd Januari 24, 2013 jag använder mig av Jordenresor grymt bra service Vad är det som gör Dom så bra ? Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Januari 24, 2013 Dela Inlagd Januari 24, 2013 Jo dom är väldigt trevliga och serviceminded, Inget är omöjligt med dom. Sist köpte vi med Jade, enligt jade så gick det inte att boka nödutgång utan att bifoga hur långa man är men jag gick förbi och kollade med Jordenresor dom hade inte hört talas om den regeln, så tjejen på Jordenresor ringde upp mig en stund senare och hade fixat nödutgångsplatser, utan betalning. Och vi hade inte ens köpt resan där, det kallar jag service. Så därför köper jag mina resor där för att dom har jättebra service och mycket trevlig personal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 24, 2013 Dela Inlagd Januari 24, 2013 Jo dom är väldigt trevliga och serviceminded, Inget är omöjligt med dom. Sist köpte vi med Jade, enligt jade så gick det inte att boka nödutgång utan att bifoga hur långa man är men jag gick förbi och kollade med Jordenresor dom hade inte hört talas om den regeln, så tjejen på Jordenresor ringde upp mig en stund senare och hade fixat nödutgångsplatser, utan betalning. Och vi hade inte ens köpt resan där, det kallar jag service. Så därför köper jag mina resor där för att dom har jättebra service och mycket trevlig personal Ja det är så det ska vara ,Kanoners bra he he Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Januari 24, 2013 Dela Inlagd Januari 24, 2013 ja tycker jag med med sån service vill jag gärna gynna den byrån Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Januari 24, 2013 Dela Inlagd Januari 24, 2013 Ytterliggare en "nygammal" kärra på väg in till Sverige HS-TGT så vitt jag kunde se första gången här. Hur många 747 har thai egentligen? En ungdom 16.1 år gammal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Januari 24, 2013 Dela Inlagd Januari 24, 2013 Ytterliggare en "nygammal" kärra på väg in till Sverige HS-TGT så vitt jag kunde se första gången här. Hur många 747 har thai egentligen? En ungdom 16.1 år gammal 18 st. 16 pass. 2 frakt ( 4 tillsalu ) Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Januari 25, 2013 Dela Inlagd Januari 25, 2013 HS-TGN är den ombyggd? för den ska jag åka med idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 25, 2013 Dela Inlagd Januari 25, 2013 HS-TGN är den ombyggd? för den ska jag åka med idag Nix, inte för några veckor sedan iaf...Ekonomi orört, men gammal plastbytta i PE. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Januari 25, 2013 Dela Inlagd Januari 25, 2013 det funkar alldeles utmärkt för mig, sitter bra ändå. Bara GT´n e god och maten bra så Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Januari 25, 2013 Dela Inlagd Januari 25, 2013 Jorden e grymma har allti fixat billjetter åt mig när ja vill som flera säger inget e omöjligt me Peter o Amara Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 HS-TGR till Arlanda i dag. Skall ha skärmar i ekonomi för de som gillar det Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 Ombyggda kärrorna suger röv! Obekvämare säten får man leta efter Thai dalade långt ner på listan nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mackfaktorn Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 Ser att HS-TGB är på väg mot Arlanda Någon som vet om det är den vi får åka med imorn och om den är uppgraderad ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 26, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Januari 26, 2013 Ser att HS-TGB är på väg mot Arlanda Någon som vet om det är den vi får åka med imorn och om den är uppgraderad ? Är den på väg mot ARN nu så tror jag att det är kärran som skall till Phuket ikväll och HS-TGB har inga speldosor i ekonomi. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandic Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 Ombyggda kärrorna suger röv! Obekvämare säten får man leta efter Thai dalade långt ner på listan nu. Jag har tidigare talat mig varm för speldosor/PTV Men jag måste erkänna att jag ändrat ståndpunkt lite grand. Det är helt klart överskattat, bättre fylla telefon med bra musik, och blunda bort restiden. Senaste resan med Qatar, på 777:an mellan Doha-BKK blev det dessutom en jävulsk värmeutveckling i sätet av skärmarna, svetten rann om skallen, det var lika hett i alla stolar. Jag undrade för mig själv om det var nåt fel, för jag har aldrig varit med om maken, ca 27-28 grader på planet. mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 Jag har tidigare talat mig varm för speldosor/PTV Men jag måste erkänna att jag ändrat ståndpunkt lite grand. Det är helt klart överskattat, bättre fylla telefon med bra musik, och blunda bort restiden. Senaste resan med Qatar, på 777:an mellan Doha-BKK blev det dessutom en jävulsk värmeutveckling i sätet av skärmarna, svetten rann om skallen, det var lika hett i alla stolar. Jag undrade för mig själv om det var nåt fel, för jag har aldrig varit med om maken, ca 27-28 grader på planet. mvh Ja det är ju det jag alltid sagt att det är helt värdelöst med skärmar i stolarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 Ja, en grogg, en bok och musik i lurarna så går 10 timmar i ett nafs. Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 Ja, en grogg, en bok och musik i lurarna så går 10 timmar i ett nafs. En grogg räcker väl inte 10 timmar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mackfaktorn Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 Är den på väg mot ARN nu så tror jag att det är kärran som skall till Phuket ikväll och HS-TGB har inga speldosor i ekonomi. Tack då blir det väl HS-TGL som också är på väg mot arlanda å den är väl inte heller uppgraderad vad jag förstår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 En grogg räcker väl inte 10 timmar? Så sant så sant. Men tanterna på Thai brukar vara så snälla att jag får en till efter ett tag. Och om jag är snäll så får jag ytterliggare en, och om jag varkren somnar eller slåss efter den så kan det bli en till, typ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu