Tallviking Inlagd December 3, 2012 Dela Inlagd December 3, 2012 Men titta upp i luften går bra , Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Titta rakt fram funkar bra längs vägen. Den cirklade på låg höjd över Utapao/Ban Chang Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 3, 2012 Dela Inlagd December 3, 2012 Titta rakt fram funkar bra längs vägen. Den cirklade på låg höjd över Utapao/Ban Chang Dåliga bromsar på bilen? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 3, 2012 Dela Inlagd December 3, 2012 Dåliga bromsar på bilen? Nej. Varför skulle jag ha det ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefantaby Inlagd December 3, 2012 Dela Inlagd December 3, 2012 "Plastbyttor" låter svettigt, men jag skulle gärna sitta i en sån i alla fall/Stefan Täby Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 3, 2012 Dela Inlagd December 3, 2012 Nej. Varför skulle jag ha det ? Hmmmm, nä, vad skulle det vara bra för. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 3, 2012 Dela Inlagd December 3, 2012 Hmmmm, nä, vad skulle det vara bra för. Ja. Dåliga bromsar har väl ingen nytta av.. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 4, 2012 Dela Inlagd December 4, 2012 Ja. Dåliga bromsar har väl ingen nytta av.. Jo faktiskt ,vid blixthalka,men förutsätter att alla bromsar är dåliga då he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd December 4, 2012 Dela Inlagd December 4, 2012 Ja. Dåliga bromsar har väl ingen nytta av.. Jo, Malmö Bromsservice skulle ha haft nytta av det. Då fick de ju ha nöjet, och dessutom profiten av att montera nya bromsbelägg åt dig, Dvs om du var i Malmö och dessutom gav dem förtroendet att byta dina bromsar... MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 4, 2012 Dela Inlagd December 4, 2012 Hej Skulle vilja fråga forumets erfarna resenärer följande. När man bokar biljett på nätet, och kommer till ifyllande av namn på den resande, så står det oftast att förnamn måste vara första förnamnet i passet. Alltså i många fall inte tilltalsnamnet. Jag har vid alla mina tidigare bokningar angett mitt tilltalsnamn som förnamn. T.ex. om mitt pass säger Nils Erik Lennart Svensson, så har jag skrivit Erik som förnamn, eftersom det är tilltalsnamn. Men tolkar jag det hela rätt, så ska jag skriva Nils. Har ju blivit känsligt att det står rätt namn på biljetten. Jag tycker det blir konstigt, eftersom namnteckningen i passet är Erik Svensson, men på biljetten kommer det att stå Nils Svensson. Är det någon annan som funderat över detta. Eller har alla sitt tilltalsnamn som första namn i passet? Namnen i texten är påhittade.. Mvh Biker Inga problem. Använd ditt tilltalsnamn. Det har jag alltid gjort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nack Laeng Inlagd December 4, 2012 Dela Inlagd December 4, 2012 lite sen avisning på Thaien idag, gick en 20 minute sent trodde nog att dom skulle köra på bodyn oxå men dom nöjde sig med vingarna To do list- (1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds. (3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefantaby Inlagd December 4, 2012 Dela Inlagd December 4, 2012 Oj 20 min sen det är inte vanligt med Thai, förmodligen körde dom in det och lite till innan BKK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd December 4, 2012 Dela Inlagd December 4, 2012 Oj 20 min sen det är inte vanligt med Thai, förmodligen körde dom in det och lite till innan BKK På ARN-BKK är 20 min inget problem att ta igen, dessutom oftast medvind.l Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd December 7, 2012 Dela Inlagd December 7, 2012 Några bilder från thai kärran nu den 2 december från arlanda Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd December 7, 2012 Dela Inlagd December 7, 2012 Några bilder från thai kärran nu den 2 december från arlanda Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 HS-TGZ nyligen uppgraderad. Sånna där trevliga förstaklassbås längst fram också. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd December 7, 2012 Dela Inlagd December 7, 2012 Några bilder från thai kärran nu den 2 december från arlanda Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Kul tack! Men glöm inte att stänga blixten om du vill fota speldosan. Eller mot genomskinligt. Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 11, 2012 Dela Inlagd December 11, 2012 (ändrad) Lite synd att inte TG961 avgår ca 4-5 timmar senare nu när de ändrat flygrutt och numera passerar ca 10 mil öster om Mt Everst Måste vara häftigt att se en klarblå dag. Flyg undviker tydligen att flyga över Pakistan numera Ändrades December 11, 2012 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 Åkte ner med retro planet. Fy vad dålig sittdynan är rena SAS klassen. Tacka vet jag den gamla nedsuttna stolen Hälsar pigge01 i Manila. Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 Lite synd att inte TG961 avgår ca 4-5 timmar senare nu när de ändrat flygrutt och numera passerar ca 10 mil öster om Mt Everst Måste vara häftigt att se en klarblå dag. Flyg undviker tydligen att flyga över Pakistan numera Den chansen kommer. Det händer att dom flyger dagtid i bland hem. Avg. 08,00 Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 Men det kanske vi får se Mt Everest, vi åker från Bkk 13.40 med Thai till ARN , skulle vara nice Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 (ändrad) Men det kanske vi får se Mt Everest, vi åker från Bkk 13.40 med Thai till ARN , skulle vara nice Ja det kan bli häftigt Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Ändrades December 12, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 Men det kanske vi får se Mt Everest, vi åker från Bkk 13.40 med Thai till ARN , skulle vara nice Njae du åker väl från Arlanda 13.40 Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Nej vi åker med Phuketkärran hemåt, den går mitt på dan Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 åkte Finnair på morgonen från Bkk i klart väder, klart häftigt men tror inte jag såg Mt Everest. Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 Sitt på vänster sida på hemresan så borde det gå att se De har ganska nyligen lagt om flygrutten pga Pakistan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 Nej vi åker med Phuketkärran hemåt, den går mitt på dan Jo jag såg det och ändrade ,men du var snabb he he Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 Sitt på vänster sida på hemresan så borde det gå att se De har ganska nyligen lagt om flygrutten pga Pakistan Vad har hänt i Pakistan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu