guran1 Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 Då får du meddela om det jag tror stämmer. TGB hade den gamla inredningen. Åtminstone i premium economy. Jag fick aldrig tillfälle att kolla economy men det skulle förvåna mig om det var bytt där och inte däruppe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 16, 2012 Trådstartare Dela Inlagd November 16, 2012 TGB hade den gamla inredningen. Åtminstone i premium economy. Jag fick aldrig tillfälle att kolla economy men det skulle förvåna mig om det var bytt där och inte däruppe. Jo den har gammalt genom hela kärran och där skall hela skiten bytas. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IngeVidare Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 Max 2 incheckade väskor på sammanlagt upp till 64 kg/pers. För varje incheckad väska debiteras max 139 kr/sträcka för vikt upp till 20 kg. Övervikt debiteras per kilo för vikt som överskrider 20 kg (max 32 kg). Handbagage upp till 10 kg är fri. http://www.norwegian...ormation/gebyr/ //Singha711 Tack för info, kan vara vettigt med detta bolag när det alltid ska släpas hem div mat och prylar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 Tack för info, kan vara vettigt med detta bolag när det alltid ska släpas hem div mat och prylar! Precis, det löser en del speciella men mycket frekventa önskemål. Min resväska tex är oftast mycket lättare på vägen hem efter fru Singhas familj har fått det som är kvar efter min garderob- och garagestädning. //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik75 Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 TGB hade den gamla inredningen. Åtminstone i premium economy. Jag fick aldrig tillfälle att kolla economy men det skulle förvåna mig om det var bytt där och inte däruppe. Trist. Dom kommer aldrig hinna renovera planen innan jag ska åka i februari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 En historik fråga gällande Thai's eventuella kampanjer från Kastrup: Vet Ni om det tidigare om åren har funnits några "sommar kampanjer" och i så fall till vilka priser ? Mvh / PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd November 24, 2012 Dela Inlagd November 24, 2012 Jaha ja nytt besök på som är på väg in från Bkk nu, HS-TGL 21 år gammalt plan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thongniam Inlagd November 24, 2012 Dela Inlagd November 24, 2012 Är det någon här som vet vilka kärror som har fått nya inredningen av 747:orna. Lasse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd November 24, 2012 Dela Inlagd November 24, 2012 Är det någon här som vet vilka kärror som har fått nya inredningen av 747:orna. Lasse Ja. men inte i ekonomi! Är till salu. Lev 2013 Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Rarmintra Inlagd November 29, 2012 Dela Inlagd November 29, 2012 Är det någon här som vet vilka kärror som har fått nya inredningen av 747:orna. Lasse HS-TGZ är färdig https://www.facebook...77952292&type=1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik75 Inlagd November 29, 2012 Dela Inlagd November 29, 2012 TGA står stilla för tillfället, men troligen är det samma underhåll som TGB fick. Verkar mer och mer osanolikt att man får flyga ett renoverat plan i februari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd November 29, 2012 Dela Inlagd November 29, 2012 TGM på Arlanda idag Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 29, 2012 Trådstartare Dela Inlagd November 29, 2012 TGA står stilla för tillfället, men troligen är det samma underhåll som TGB fick. Verkar mer och mer osanolikt att man får flyga ett renoverat plan i februari Du kommer med 99.99 procents säkerhet inte att få åka med dom planen som skall renoveras ändå ifall du åker från ARN/CPH. Däremot så ökar chansen för att få speldosor i ekonomi på dessa 2 för varje dag som går nu just pga återstående renoveringar som fortskrider med dom 4 sista. Skickat från min U8860 via Tapatalk 2 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik75 Inlagd November 29, 2012 Dela Inlagd November 29, 2012 lamai64 vet du med säkerhet vilka av planen som har speldosor i ekonomi. En del på andra forum verkar mest gissa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 29, 2012 Trådstartare Dela Inlagd November 29, 2012 lamai64 vet du med säkerhet vilka av planen som har speldosor i ekonomi. En del på andra forum verkar mest gissa. Nu skall vi se om det blir riktigt Följande är klara och har fått ny inredning i ekonomi med speldosor. HS-TGO, P, R, T W, X Här kommer "våra" plan som skall få nytt i alla klasser.Och här är alltså HS-TGY och HS-TGZ klara. HS-TGY, Z, A, B, F, G Dom här flyger nog fortfarande och skall bort från TG-s flotta.Inga speldosor i ekonomi. HS-TGK, L, M, N Dom här 2 har blivit cargokärror HS-TGJ, H En liten fotnot är att HS-TGY och HS-TGZ skulle börja flyga nyrenoverade o fina på FRA från 1 Augusti... Thai ligger aningen efter i tidsplanen... Med reservation för ev felaktigheter Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 29, 2012 Dela Inlagd November 29, 2012 (ändrad) TGM på Arlanda idag TGB var också här idag.. Eller igår rättare sagt Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Ändrades November 29, 2012 av knasen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 30, 2012 Dela Inlagd November 30, 2012 TGB var också här idag.. Eller igår rättare sagt Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Ahaa, där är du. Nu vet jag var jag ska leta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 30, 2012 Dela Inlagd November 30, 2012 Får se vilken jag får åka med idag från Arlanda Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd November 30, 2012 Dela Inlagd November 30, 2012 Får se vilken jag får åka med idag från Arlanda CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it Troligen någon av dessa 4: HS-TGK, L, M, N Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd November 30, 2012 Dela Inlagd November 30, 2012 Nån som har pejl på söndags flyget från arlanda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 30, 2012 Dela Inlagd November 30, 2012 TGB var också här idag.. Eller igår rättare sagt Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Phuketkärran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 30, 2012 Dela Inlagd November 30, 2012 Phuketkärran Inte Pungteringskärran?? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 30, 2012 Dela Inlagd November 30, 2012 Phuketkärran Japp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
StefanJ Inlagd December 1, 2012 Dela Inlagd December 1, 2012 Lördagens flight var HS-TGK... inga nymodigheter. Det blir nog att sitta och titta på den tråkiga StorbildsTVn första februari.. Vill du gå med i Vattenskallarnas förening? - JätteHjärna ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 1, 2012 Dela Inlagd December 1, 2012 Den aningen bökiga varianten du kan göra är att gå in på http://www.flightradar24.com/ tidig kväll Svensk tid när kärran lämnar Bangkok för Stockholm alternativt tidigt på våran morgon när den börjar närma sig Arlanda för då får du tag på regnumret. Och då är det så här(med reservation för ev felaktigheter): Får du någon av dessa så är det speldosa i ekonomi: HS-TGO, P, R, T W, X Dom här har ingen speldosa ännu, dvs dom planen vi har haft i ett gäng år: HS-TGA, B, F, G I dessa finns ingen speldosa heller och dom är på väg bort från Thai men är fortfarande i drift: HS-TGK, L, M, N Dom här 2 får du garanterat ingen speldosa i för dom har gjorts om till fraktflyg: HS-TGJ, H Kul att kolla hur dom byter linjer med planen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu