Mr Ning Ning Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Förhoppningsvis kommer aldrig den tiden då jag inte har råd med direktflyg. Men det är klart man vet aldrig. Nu handar det inte om att ha råd... de har jag också. Men jag prioriterar tydl annat än du. Och jag väljer det ressätt som är lindrigast för min kropp. Jag har inga åsikter om dom som flyger med Thai..de e upp till dom. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Själv väljer jag "icke direktflyg" för att ta mig utanför europa, ett straff man får leva men när man bor på sveriges framsida Hmmm...det går ju direkt från framsidan TG961.hur tänkte du nu? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Hmmm...det går ju direkt från framsidan TG961.hur tänkte du nu? Jag tänkte rätt, du hade otur när du tänkte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Hmmm...det går ju direkt från framsidan TG961.hur tänkte du nu? Ja..Vem har någonsin hört talas om att solen går upp på baksidan??? Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Ja..Vem har någonsin hört talas om att solen går upp på baksidan??? Exakt, och tittar man uppåt är ju det åt nord, tittar man ner så blir det ju där det tar slut och solen går ner!..jag har då aldrig sagt, "fan vad skönt det ska bli att åka upp till Thailand" Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Exakt, och tittar man uppåt är ju det åt nord, tittar man ner så blir det ju där det tar slut och solen går ner!..jag har då aldrig sagt, "fan vad skönt det ska bli att åka upp till Thailand" Så taket i sovrummet är åt norr? Förutom när man sover sover på mage då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 (ändrad) Tycker jag inte det är ,jag tycker bara det är jobbigt med planbyte ,men ni som tycker att det bra är väl tåligare än vad jag är Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Ja ska man ha med sig halva ICA MAXI i handbagage kan det ju vara jobbigt att mellanlanda.... Själv skiter jag i Thai då dom tagit bort förmiddagsflygningen upp till oss. Landa 06.00 sen inte ha något flyg vidare förrän 16.00.. Då tar jag en senare fligth samt en rök någonstans än vänta 8 tim på Suvvan Ändrades Oktober 27, 2012 av Issanbonde Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Ja ska man ha med sig halva ICA MAXI i handbagage kan det ju vara jobbigt att mellanlanda.... Själv skiter jag i Thai då dom tagit bort förmiddagsflygningen upp till oss. Landa 06.00 sen inte ha något flyg vidare förrän 16.00.. Då tar jag en senare fligth samt en rök någonstans än vänta 8 tim på Suvvan Nä du Ica:s varor får nog ligga svalt i incheckade bagaget Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Ja ska man ha med sig halva ICA MAXI i handbagage kan det ju vara jobbigt att mellanlanda.... Själv skiter jag i Thai då dom tagit bort förmiddagsflygningen upp till oss. Landa 06.00 sen inte ha något flyg vidare förrän 16.00.. Då tar jag en senare fligth samt en rök någonstans än vänta 8 tim på Suvvan Ja sitta i ett rökrum i 8 timmar låter spännande ,då åker jag nog hellre in till bkk en natt innan jag fortsätter resan vidare Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 28, 2012 Dela Inlagd Oktober 28, 2012 Nytt besök på ARN från Thai HS-TGM den har jag aldrig sett här förut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Oktober 28, 2012 Dela Inlagd Oktober 28, 2012 Nytt besök på ARN från Thai HS-TGM den har jag aldrig sett här förut Den har varit har innan den blev ombyggd i de högre klasserna, 6-8 år sedan. Då snurra alla 18 B747-400 på alla linjerna med B747-400. Medan Kastrup hade mestadels de två, B747-300, TGD o TGE. Dom har jag flygit många gånger med. Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 28, 2012 Dela Inlagd Oktober 28, 2012 Hur menar du med ombyggd i dom högre klasserna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 28, 2012 Dela Inlagd Oktober 28, 2012 Den har varit har innan den blev ombyggd i de högre klasserna, 6-8 år sedan. Då snurra alla 18 B747-400 på alla linjerna med B747-400. Medan Kastrup hade mestadels de två, B747-300, TGD o TGE. Dom har jag flygit många gånger med. Hälsar pigge01 Ja det är en äldre skuta på 20 år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 28, 2012 Dela Inlagd Oktober 28, 2012 några år till innan pension då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 28, 2012 Dela Inlagd Oktober 28, 2012 några år till innan pension då 20 år och 5 dagar, grattis på födelsedagen i efterkott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khun-petch Inlagd Oktober 28, 2012 Dela Inlagd Oktober 28, 2012 Kan ingen medlem på mpr som är lite skicklig på thailändska kontakta thai air och ställa frågan varför dom kan sälja billiga billjetter till sverige och europa men förvägra sina egna landsmän den möjligheten.Det hela är ju löjligt för det kan inte spela någon roll var dom 6000 kronorna kommer ifrån. Men det kan ju vara så att man helt kallt räknar med att det finns en rik falang i bakgrunden när det ska resas från Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Oktober 28, 2012 Dela Inlagd Oktober 28, 2012 Kan ingen medlem på mpr som är lite skicklig på thailändska kontakta thai air och ställa frågan varför dom kan sälja billiga billjetter till sverige och europa men förvägra sina egna landsmän den möjligheten.Det hela är ju löjligt för det kan inte spela någon roll var dom 6000 kronorna kommer ifrån. Men det kan ju vara så att man helt kallt räknar med att det finns en rik falang i bakgrunden när det ska resas från Thailand. Eller också finns det fler thai än svenskar som har råd att betala fullpris.. 36000 THB i september för BKK-ARN-BKK, inte allt för blodigt? Med vänlig hälsning, Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khun-petch Inlagd Oktober 28, 2012 Dela Inlagd Oktober 28, 2012 Jo jag är med dig men varför inte lite lockpriser även till hemlandets folk.Varför bara till redan rika falanger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Oktober 28, 2012 Dela Inlagd Oktober 28, 2012 Jo jag är med dig men varför inte lite lockpriser även till hemlandets folk.Varför bara till redan rika falanger. Brukar finnas thaikampanjer även från BKK, men inte alltid till Europa utan till Asien och USA etc. Har sett till Europa också men inte ofta... Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 28, 2012 Dela Inlagd Oktober 28, 2012 Man kanske ska slå till redan nu Flyg tur/retur 35 992:- pris/person Totalt inkl. skatt 107 976:- Utresa - Söndag 02 juni, 2013 Från Till Avgång Ankomst Flight Flygbolag Stockholm Arlanda Sverige Bangkok Suvarnabhumi International Apt Thailand 14:30 05:50 3 jun TG961 Thai Airways Flygtid: 10h 20min Flytta utresan dagar Hemresa - Söndag 14 juli, 2013 Från Till Avgång Ankomst Flight Flygbolag Bangkok Suvarnabhumi International Apt Thailand Stockholm Arlanda Sverige 01:10 07:00 TG960 Thai Airways Flygtid: 10h 50min Flytta hemresan dagar Flytta hela resan dagar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 28, 2012 Dela Inlagd Oktober 28, 2012 Man kanske ska slå till redan nu Flyg tur/retur 35 992:- pris/person Totalt inkl. skatt 107 976:- Utresa - Söndag 02 juni, 2013 Från Till Avgång Ankomst Flight Flygbolag Stockholm Arlanda Sverige Bangkok Suvarnabhumi International Apt Thailand 14:30 05:50 3 jun TG961 Thai Airways Flygtid: 10h 20min Flytta utresan dagar Hemresa - Söndag 14 juli, 2013 Från Till Avgång Ankomst Flight Flygbolag Bangkok Suvarnabhumi International Apt Thailand Stockholm Arlanda Sverige 01:10 07:00 TG960 Thai Airways Flygtid: 10h 50min Flytta hemresan dagar Flytta hela resan dagar Jasså extrapris eller? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iggy Inlagd Oktober 28, 2012 Dela Inlagd Oktober 28, 2012 Kan ingen medlem på mpr som är lite skicklig på thailändska kontakta thai air och ställa frågan varför dom kan sälja billiga billjetter till sverige och europa men förvägra sina egna landsmän den möjligheten.Det hela är ju löjligt för det kan inte spela någon roll var dom 6000 kronorna kommer ifrån. Men det kan ju vara så att man helt kallt räknar med att det finns en rik falang i bakgrunden när det ska resas från Thailand. Jag skulle gissa att vi svenskar, trots att vi har i genomsnitt mer pengar, ändå är mer priskänsliga. Thailändarna har antingen råd med fullpris, eller också har de inte råd att åka alls. Resenärstypen som sitter och söker i sökmotorer och slår till när det kommer en billig resa finns knappast i Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 31, 2012 Dela Inlagd Oktober 31, 2012 Hoppsan en mogen dam är väg till ARN nu kl 03.13 HS-TGP (18 år) just nu strax ovanför Moskva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Oktober 31, 2012 Dela Inlagd Oktober 31, 2012 Hoppsan en mogen dam är väg till ARN nu kl 03.13 HS-TGP (18 år) just nu strax ovanför Moskva. Kul att just den maskinen kommer. Den är udda målad i Thais gamla stil. "Retro" mars 2010 till Thai 50 år. Kolla på denna länk. http://www.planespotters.net/Aviation_Photos/photo.show?id=322113 Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 31, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 31, 2012 Hoppsan en mogen dam är väg till ARN nu kl 03.13 HS-TGP (18 år) just nu strax ovanför Moskva. Då får vi gratulera speldose-älskarna i ekonomi och även dom som åker PE o Biz bör bli hyfsat nöjda med hårdvaran. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu