pigge01 Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Nu går det att läsa hoppas jag Hittat detta på ett annat forum: Prisex*: Gäller Frånpris Inkl reseskatter fr Stockholm** för priser fr Köpenhamn, Kontakta oss! SEK5945 - Bangkok SEK6185 - Phuket, Krabi, Chiang Rai, Chiang Mai, m.fl Uppgradering till Premium är möjligt mot tillägg från SEK2370 per väg Res ut: 01okt12-14dec12 eller 29dec2012-31mar13 Boka: i mån av plats. Fåtal platser i dec och under höstlov 2012. Betala: inom 3dagar, och senast 31okt12 Stanna borta: max 1 månad Barnrabatt : 25% för barn 2-15år och 80% för bebis som ej fyllt 2år Ombokning Ej tillåtet. Avbokning innan avresa tillåtet mot avgift SEK1750 med avbeställningsskydd *Cirka pris! Totalpris kan variera något pga aktuella växelkurser. Vi reserverar oss för eventuella prisändringar pga ändrade bränsletillägg. **Anslutningsflyg från de flesta inrikesorter i Sverige är möjligt mot förmånliga tillägg tex SEK1200 tur/retur fr Göteborg, Malmö, Sundsvall, etc Var god kontakta oss! Vi hjälper också till med att boka BRA prisvärda hotell, transport och andra arrangemang i hela Thailand. Välkommen till JORDEN! Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 jag brukar boka hos Amara lam på Jordenresor grym service Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 10, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 10, 2012 2 trevliga rapporter med 380-n där del 1 är från premiärturen till HKG. Kameran som sitter långt bak är fräck på skärmen och skall garanterat filmas om den är på vid start och landning! http://www.airliners...ead.main/227321 http://www.airliners...ad.main/227434/ Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
StefanJ Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Tittar man på historiken på tex TG960 så verkar det blandas hejvildt och planlöst, det enda lilla mönster man kan se är att ofta har tg960 i flighten före används för TG601(HongKong) före, annars kan jag inte se något mönster..och tror inte någon liten skruttresebyrå i Swe har någon koll på kommande kärror på flighterna flera månade framöver....det är spm L64 skriver här ovan. http://www.flightrad...a/flights/tg960 Flyga planlöst.. låter oroväckande.. Sorry kunde inte låta bli.. Vill du gå med i Vattenskallarnas förening? - JätteHjärna ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
roffe Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 jag brukar boka hos Amara lam på Jordenresor grym service Ja det är det minsta man kan säga om folket där. Aldrig några problem, ring eller maila så hjälper vi till är budskapet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 11, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Vill man ha bra benutrymme i ekonomi på 380-n så kan man försöka boka 60D för 59D finns inte.Där är en flyktlucka för besättningen istället. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kung Otto Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Flyg från Oslo 4900:- i Aug 2012 plats 50c 2m för bena gött mos,Ha de ps. flög dec 2011 för 6800:- ps.ni bor i fel land Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 13, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 13, 2012 Nu har TG-s fjärde 380 fått luft under vingarna för första gången nere i Toulouse. Och nummer 2 står i hamburg. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 13, 2012 Dela Inlagd Oktober 13, 2012 Innan målning, har dom olika färgfälten nån betydelse på flygkroppen ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrco Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 Hur är det med Thaiplanen som flyger till Stockholm, finns det bara ekonomi och PE eller finns det även Business och First Class? // mrco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 (ändrad) Hur är det med Thaiplanen som flyger till Stockholm, finns det bara ekonomi och PE eller finns det även Business och First Class? // mrco Inredningen är Första klass 10-14 stolar Business 40 - 50 stolar Ekonomi 325 solar Det 4 nyaste planen har flera sittplatser HS-TGA ,TGB, TGF och TGG från 2001 och 2003 Säljes som Business = Första klass, med Business servering PE = Business med något enklare servering. Ekonomi är som vanligt. PE är prisvärt och bra. Har åkt flera gånger. Business är inte värt pris skillnaden mod PE. Hälsar pigge01 Ändrades Oktober 15, 2012 av pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 Hur är det med Thaiplanen som flyger till Stockholm, finns det bara ekonomi och PE eller finns det även Business och First Class? // mrco Finns även buisness klass Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 vad är det för skillnad på business servering och enklare servering på PE? Tyckte det var lyx på PE det kändes så iallafall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 (ändrad) vad är det för skillnad på business servering och enklare servering på PE? Tyckte det var lyx på PE det kändes så iallafall Inte mycket 5 inte 4 rätter på middagen att välja på. Lite bättre ostbricka Bara små saker. Bättre "bar" på rad 2. mm. Hälsar pigge01 Ändrades Oktober 15, 2012 av pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 oki doki, tror vi hade en liten bar bakom plats 19 J däruppe fast jag vågade aldrig ta nåt "suck" får ta igen det nästa resa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 oki doki, tror vi hade en liten bar bakom plats 19 J däruppe fast jag vågade aldrig ta nåt "suck" får ta igen det nästa resa Den lilla hyllan med lite god dryck har man varit på flera gånger. Satt på 17 A senaste resan ingen på platsen sidan om. Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 jag hoppas jag sitter själv på rad 19 slipper man störa den med nattlampan på, eftersom jag läser på natten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 En bild från bis Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 En bild från bis Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Det var mindre plats än economy Riktig mikroskopisk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 vad är det för skillnad på business servering och enklare servering på PE? Tyckte det var lyx på PE det kändes så iallafall Ännu starkare sprit och mycket vackrare flygvärdinnor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 ja vi hade ett riktigt charmtroll hos oss, pratade dessutom otroligt bra engelska. Bästa engelskan hittilis på mina flygningar med Thai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Det var mindre plats än economy Riktig mikroskopisk Här får du en större och en från PE på nedre våningen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Oktober 17, 2012 Dela Inlagd Oktober 17, 2012 Jag längtar tills på Fredag klockan 08:00 Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trebh Inlagd Oktober 20, 2012 Dela Inlagd Oktober 20, 2012 Jag har bokat resa till Bangkok med Thai. På utresan 6/11 flyger Boeing 747 All Series Passenger och hem 2/12 är det Boeing 747-400. Vad är skillnaden på dessa plan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 20, 2012 Dela Inlagd Oktober 20, 2012 Jag har bokat resa till Bangkok med Thai. På utresan 6/11 flyger Boeing 747 All Series Passenger och hem 2/12 är det Boeing 747-400. Vad är skillnaden på dessa plan? Ingen större skillnad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu