Broskan Inlagd Augusti 16, 2012 Dela Inlagd Augusti 16, 2012 Den här mannen har tagit steget längre än Lamai Kabinbetjeningen på Thai-flyet gjorde store øyne da passasjeren som satt fastspent i sete 11A på business-class viste seg å vær et troll! http://www.vg.no/rei...?artid=10067665 "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Augusti 16, 2012 Dela Inlagd Augusti 16, 2012 Hahahaha underbart Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 16, 2012 Dela Inlagd Augusti 16, 2012 den 16aug ska premium och business uppgraderas klart och den 16nov ska ekonomi vara klart så det blir bättre genomgående om allt går enligt plan. Vissa plan är klara nu, och håller planen, så är allt från 16 nov uppgraderat. Leif Nja... men vore najs.. Det där stämmer tyvärr inte. Tror du har rätt, är bokad på ovanvåningen BKK-ARN 29/8 och jag kan se så är det den gamla uppsättningen då. Sen är jag bokad 16/12 ARN-BKK ser ut att vara gamla uppsättningen stolar på ovanvåningen då också, men däremot BKK-ARN i Januari har den nya uppsättningen på ovanvåningen vad jag kan se nu! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 16, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 16, 2012 Den här mannen har tagit steget längre än Lamai Kabinbetjeningen på Thai-flyet gjorde store øyne da passasjeren som satt fastspent i sete 11A på business-class viste seg å vær et troll! http://www.vg.no/rei...?artid=10067665 haha, de va de jävligaste jag sett! Nja... men vore najs.. Tror du har rätt, är bokad på ovanvåningen BKK-ARN 29/8 och jag kan se så är det den gamla uppsättningen då. Sen är jag bokad 16/12 ARN-BKK ser ut att vara gamla uppsättningen stolar på ovanvåningen då också, men däremot BKK-ARN i Januari har den nya uppsättningen på ovanvåningen vad jag kan se nu! Din bokning i December är i dagsläget alternativ 2 nedan.19K är ledig om man skulle föredra den stolen Det kanske enklaste sättet att få reda på vilken inredning man får på sitt flyg från/till ARN/CPH är att göra en dummybokning i biz på Thais hemsida och klicka sig fram till seatmap. Får man upp 14 säten där så blir det följande stolar i PE och Biz Får man däremot upp 10 platser i Biz så blir det dessa stolar Men som vanligt med Thai vet man inte vad resultatet blir i slutändan... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 Dagens glada överraskning på 960, de bytte till Köpenhamnskärran och där var ovanvåningen full av plastbyttor Sent by my flintaphone and Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mitch Inlagd Augusti 29, 2012 Dela Inlagd Augusti 29, 2012 Tja allihoppa... Har läst igenom det mesta som ni skriver och det frågas mycket om dom nya renoverade 747 (Sthlm-BKK) med egen skärm osv... Vad jag har förstått så finns inga exakta datum för när på hösten detta kommer att vara klar. Men nu har jag bokat en resa från Sthlm till BKK den 8dec och återesa 30dec. Tror ni det finns möjlighet att man får uppleva dom renoverade flygplanen med tanke på att det fattas över 3 månader tills dess.. /Mitch Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 30, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 30, 2012 Dagens glada överraskning på 960, de bytte till Köpenhamnskärran och där var ovanvåningen full av plastbyttor Sent by my flintaphone and Tapatalk Plastbytta is da shit! du såg inte om de va speldosor i ekonomi? Tja allihoppa... Har läst igenom det mesta som ni skriver och det frågas mycket om dom nya renoverade 747 (Sthlm-BKK) med egen skärm osv... Vad jag har förstått så finns inga exakta datum för när på hösten detta kommer att vara klar. Men nu har jag bokat en resa från Sthlm till BKK den 8dec och återesa 30dec. Tror ni det finns möjlighet att man får uppleva dom renoverade flygplanen med tanke på att det fattas över 3 månader tills dess.. /Mitch Det finns exakta datum när dom olika versionerna skall köras men nånstans i den här kedjan med 2 varianter på renovering av deras 747-or har det brustit så i dagsläget vet man inte var/när/hur. Här kommer några hyfsat nya bilder som TG har släppt på "våran" gamla kärra HS-TGY som har fått nytt i alla klasser. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 30, 2012 Dela Inlagd Augusti 30, 2012 Plastbytta is da shit! du såg inte om de va speldosor i ekonomi? Det finns exakta datum när dom olika versionerna skall köras men nånstans i den här kedjan med 2 varianter på renovering av deras 747-or har det brustit så i dagsläget vet man inte var/när/hur. Här kommer några hyfsat nya bilder som TG har släppt på "våran" gamla kärra HS-TGY som har fått nytt i alla klasser. Liggbart i pe också ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 30, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 30, 2012 Liggbart i pe också ? Dom gamla plastbyttorna är lite svåra att snarka i för dom kommer inte ner helt 180 grader så man vill gärna glida nedåt. Några kuddar nere vid fotändan gör dom lite bättre tycker jag om man skall vila en stund. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 30, 2012 Dela Inlagd Augusti 30, 2012 Dom gamla plastbyttorna är lite svåra att snarka i för dom kommer inte ner helt 180 grader så man vill gärna glida nedåt. Några kuddar nere vid fotändan gör dom lite bättre tycker jag om man skall vila en stund. Brukar ställa laptopväskan och lägga upp fötterna på i nuvarande pe ,funkar rätt bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 30, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 30, 2012 Och så lite TG-skvaller Enl rykten slutar Thai att flyga på Samui, det finns iaf inga bokningsbara flyg efter 15/1. Och Thai's första 380 håller tidsplanen med råge.Leverans skall tydligen ske redan 27 September och första flygningarna till SIN/HKG blir 6 Oktober.Det är ca 3 veckor tidigare än vad som tidigare var planerat. Ser jäkligt lovande ut! Med all reservation för ev felaktigheter och ändringar som kan ske Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Augusti 30, 2012 Dela Inlagd Augusti 30, 2012 En enkel amatörmässig analys är ju att det är surt med mindre konkurrens på resor till Koh Samui. Bangkok Airways och vem mer flyger dit då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd Augusti 30, 2012 Dela Inlagd Augusti 30, 2012 En enkel amatörmässig analys är ju att det är surt med mindre konkurrens på resor till Koh Samui. Bangkok Airways och vem mer flyger dit då? Berjaya Air. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Och så lite TG-skvaller Enl rykten slutar Thai att flyga på Samui, det finns iaf inga bokningsbara flyg efter 15/1. Hmmm, det vore olyckligt för min del som planerar att åka till Samui i juli. Man kan ju boka Thai + Bangkok Air förvisso, men risken är stor att det inte blir någon fördelaktig kampanj bortåt vårkanten när inte Thai trafikerar hela sträckan? Blir det för bökigt och för dyrt att ta sig till Samui så får jag tänka om och rikta blicken någon annanstans. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandic Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Hmmm, det vore olyckligt för min del som planerar att åka till Samui i juli. Man kan ju boka Thai + Bangkok Air förvisso, men risken är stor att det inte blir någon fördelaktig kampanj bortåt vårkanten när inte Thai trafikerar hela sträckan? Blir det för bökigt och för dyrt att ta sig till Samui så får jag tänka om och rikta blicken någon annanstans. Det väl väl ändå inga astronomiska summor det kostar att flyga med Bangkok Air till Samui. Brukar väl ligga runt 3-4000 Baht enkel resa. Det är väl inte så mycket pengar att du behöver ändra dina resplaner. mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Det väl väl ändå inga astronomiska summor det kostar att flyga med Bangkok Air till Samui. Brukar väl ligga runt 3-4000 Baht enkel resa. Det är väl inte så mycket pengar att du behöver ändra dina resplaner. mvh Jag bokade nyss och det kostade 9200 t&r Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandic Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Jag bokade nyss och det kostade 9200 t&r Ok, Ja det är några år sedan sist jag åkte dit. 7 år sedan vid närmare eftertanke. mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd September 1, 2012 Dela Inlagd September 1, 2012 (ändrad) Betydligt billigare (men drygare) att flyga till Surat Thani och sen färjan över. Ändrades September 1, 2012 av THAISWEDE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 1, 2012 Dela Inlagd September 1, 2012 Thai Airways direkt Arlanda - Phuket Samma flight – men 3500 kr skillnad i pris http://www.aftonbladet.se/resa/flyg/article15337435.ab Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 1, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 1, 2012 Berjaya Air. ? Det väl väl ändå inga astronomiska summor det kostar att flyga med Bangkok Air till Samui. Brukar väl ligga runt 3-4000 Baht enkel resa. Det är väl inte så mycket pengar att du behöver ändra dina resplaner. mvh Tar man första/sista avgången så hamnar man oftast strax under 7000 bahtingar Och så några färska bilder på den lilla hängbuken Och en ny video finns på länken nedan http://www.aviation-...7b/aib087b.html Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 1, 2012 Dela Inlagd September 1, 2012 Thai Airways direkt Arlanda - Phuket Samma flight – men 3500 kr skillnad i pris http://www.aftonbladet.se/resa/flyg/article15337435.ab Inget nytt så har det alltid varit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Fortfarande gamla inredningen i ekonomi på lördagskärran, TS-TGB.... Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 2, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 2, 2012 Testflygning runt Hamburg Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Fin fet kärra men jag föredrar BOEING!!! PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Bekräftat att Thai upphör med flygningar till Samui 15 januari. http://travel.usatoday.com/alliance/flights/boardingarea/post/2012/09/One-Mile-at-a-Time---Thai-Airways-cutting-Koh-Samui-service-as-of-January-15-2013/837284/1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu