L64 Inlagd Juli 31, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 31, 2012 Nu ser det ut som att CPH/ARN har förlorat ännu en kärra. HS-TGZ tog en sväng från Suvvan till Don Muang så det luktar ny inredning till den också. Man kan ju alltid hoppas iaf! http://www.flightrad...6/02:22/THA8416 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 31, 2012 Dela Inlagd Juli 31, 2012 Här står tvåan http://www.airliners.net/photo/Emirates/Airbus-A380-861/2140734/L/&sid=21818b124ee564a47cb5c328ebad526c manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 2, 2012 Dela Inlagd Augusti 2, 2012 Just landat med TG960, lika risig kärra hem som dit. Tur att jag kunde sova. Avdelningen längst fram, framför economy, är det PE? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 2, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 2, 2012 Just landat med TG960, lika risig kärra hem som dit. Tur att jag kunde sova. Avdelningen längst fram, framför economy, är det PE? Allra längst fram är biz och mellan den o ekonomi är det PE som även finns en trappa upp. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Augusti 2, 2012 Dela Inlagd Augusti 2, 2012 hmm, sedan Amelia var 3 månader har vi åkt PE flertalet gånger med henne som liten palting. Nu senast i veckan fanns det spädbarn i PE när vi flög hem. Om det är en regel Thai Airways har så implementeras den ungefär lika effektivt som andra regler i Thailand. Vi har åkt med Atom sedan hon var ett halvår och senast förra veckan, totalt runt 10 resor och alltid i PE utan några frågor. Man såg tidigare ibland medpassagerare som inte såg helt nöjda ut vid boarding att hamna bredvid ett småbarn men hon har alltid suttit/legat stilla och är fortfarande inte så hård på spriten så jag tror alla varit nöjda. Vi satt bredvid Pigge med ex-fru till Köpenhamn för 3 år sedan, även om han inte visste det då, och han kan nog intyga att det gick smärtfritt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 2, 2012 Dela Inlagd Augusti 2, 2012 (ändrad) Vi har åkt med Atom sedan hon var ett halvår och senast förra veckan, totalt runt 10 resor och alltid i PE utan några frågor. Man såg tidigare ibland medpassagerare som inte såg helt nöjda ut vid boarding att hamna bredvid ett småbarn men hon har alltid suttit/legat stilla och är fortfarande inte så hård på spriten så jag tror alla varit nöjda. Vi satt bredvid Pigge med ex-fru till Köpenhamn för 3 år sedan, även om han inte visste det då, och han kan nog intyga att det gick smärtfritt. Gör man det bara klart för barnen att deet inte är Leos Lekland dom kommit till så går det nog som regel ganska bra. Var Pigge jobbig eller skötte han sig? Ändrades Augusti 2, 2012 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Augusti 2, 2012 Dela Inlagd Augusti 2, 2012 Gör man det bara klart för barnen att deet inte är Leos Lekland dom kommit till så går det nog som regel ganska bra. Var Pigge jobbig eller skötte han sig? Jora, tyckte att han skotte sig val. Man har ju last att en del svenska man I ovre medelaldern kan bli lite stokiga efter gratis sprit men jag ger Pigge Med Berom Godkannt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 9, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 9, 2012 HS-TGY, en av våra gamla kärror blänker så fint nu... kan knappt bärga mig tills man förhoppningsvis får stiga in i den! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 Nice vinner jag på lotto så blir det en first class resa Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 Vi har åkt med Atom sedan hon var ett halvår och senast förra veckan, totalt runt 10 resor och alltid i PE utan några frågor. Man såg tidigare ibland medpassagerare som inte såg helt nöjda ut vid boarding att hamna bredvid ett småbarn men hon har alltid suttit/legat stilla och är fortfarande inte så hård på spriten så jag tror alla varit nöjda. Vi satt bredvid Pigge med ex-fru till Köpenhamn för 3 år sedan, även om han inte visste det då, och han kan nog intyga att det gick smärtfritt. Nej hon fick klart godkänt! Jag o exet satt på 19A o 19B Det är så att barn stör mig inte. Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 Gör man det bara klart för barnen att deet inte är Leos Lekland dom kommit till så går det nog som regel ganska bra. Var Pigge jobbig eller skötte han sig? Det slank ner lite på den resan också Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 14, 2012 Dela Inlagd Augusti 14, 2012 Är det nån som vet varför Thai ändrar sin avgångstid från BKK-ARN till 13.20 amkomst ARN 18.40 och får TG 962 istället för TG 960? det här gäller i slutet på januari när jag tänkt boka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 14, 2012 Dela Inlagd Augusti 14, 2012 (ändrad) Är det nån som vet varför Thai ändrar sin avgångstid från BKK-ARN till 13.20 amkomst ARN 18.40 och får TG 962 istället för TG 960? det här gäller i slutet på januari när jag tänkt boka Det kanske är phuket kärran ? den går tillbaka från bkk Ändrades Augusti 14, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Repe Inlagd Augusti 14, 2012 Dela Inlagd Augusti 14, 2012 Det är kvällsplanet som ska gå ARN-HKT-BKK på tillbaka vägen med avggång 21.40 på ARN. mvh Repe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 14, 2012 Dela Inlagd Augusti 14, 2012 nope bkk-kärran. Husse tipsade mig om ändringen men det är bkk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 14, 2012 Dela Inlagd Augusti 14, 2012 har kollat 2 stället ARN-BKK-ARN den visar 13.40 ner och 13.20 hem med avgång den 25/1-2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 14, 2012 Dela Inlagd Augusti 14, 2012 nope bkk-kärran. Husse tipsade mig om ändringen men det är bkk Det är phuket kärran som går tillbaka från bkk ,dom kan inte starta fullastade från phuket så hemresan går via bkk Följande tidtabell för för THAI gäller från och med 28 oktober 2012 med flygplans typ Boeing 747: Arlanda-Bangkok Dagligen sommartidtabell avresa kl 14:30 - landar kl 05:50 dagen efter Arlanda-Bangkok Dagligen vintertidtabell avresa kl 13:50 - landar kl 05:55 dagen efter Arlanda-Phuket torsdag/lördag avresa kl 20:45 – landar kl 13:20 dagen efter Bangkok-Arlanda Dagligen sommartidtabell avresa kl 01:10 - landar kl 07:00 samma dag Bangkok-Arlanda Dagligen vintertidtabell avresa kl 00:45 - landar kl 06:05 samma dag Bangkok-Arlanda torsdag/lördag avresa kl 13:00 - landar kl 18:50 samma dag Följande tidtabell för för THAI gäller från och med 28 oktober 2012 med flygplans typ Boeing 747: Köpenhamn-Bangkok Dagligen sommartidtabell avresa kl 14:25 -landar kl 06:00 dagen efter Köpenhamn-Bangkok Dagligen vintertidtabell kl14:00 - landar kl 06:30 dagen efter Köpenhamn-Phuket fredag/söndag avresa kl 20:45 -landar kl 13:20 dagen efter Bangkok-Köpenhamn Dagligen sommartidtabell avresa kl 01:20 - landar kl 07:40 samma dag Bangkok-Köpenhamn Dagligen vintertidtabell avresa kl 00:50 - landar kl 06:35 samma dag Bangkok-Köpenhamn fredag/söndag avresa kl 13:00 -landar kl 18:45 samma dag Följande tidtabell för för THAI gäller från och med 28 oktober 2012 med flygplans typ Boeing 777 Oslo-Bangkok Dagligen sommartidtabell avresa kl 14:15 - landar kl 06:15 dagen efter Oslo-Bangkok Dagligen vintertidtabell avresa kl 13.30 - landar kl 06:20 dagen efter Bangkok-Oslo Dagligen sommartidtabell avresa kl 00:55 - landar kl 07:25 samma dag Bangkok-Oslo Dagligen vintertidtabell avresa kl 00:40 - landar kl 06:50 samma dag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Repe Inlagd Augusti 14, 2012 Dela Inlagd Augusti 14, 2012 Det är den nya flighten från ARN-HKT. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 14, 2012 Dela Inlagd Augusti 14, 2012 å Fan pissigt med ändringen tycker jag, för mig känns det bättre med hemkomst på morgonen. Men hittils har dom kört både till HKT och Bkk med olika plan, fast det kanske blev för dyrt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 14, 2012 Dela Inlagd Augusti 14, 2012 (ändrad) å Fan pissigt med ändringen tycker jag, för mig känns det bättre med hemkomst på morgonen. Men hittils har dom kört både till HKT och Bkk med olika plan, fast det kanske blev för dyrt Dom har inte kört hkt direkt från arlanda förut det är nytt och det vanliga TG 960 går varje dag från bkk som vanligt i vinter ,men säkert fullbokat på ditt datum Ändrades Augusti 14, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 14, 2012 Dela Inlagd Augusti 14, 2012 Fick precis mail från Thai´s kontor, som du skrev går som vanligt en kvällstur 0045 oxå, tack för det. Den tar vi sa Polisen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 14, 2012 Dela Inlagd Augusti 14, 2012 Konstigt i så fall med 2 kärror i retur till arn, men bara 1 tbks till bkk och 1 till hkt Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 14, 2012 Dela Inlagd Augusti 14, 2012 Så HKT-kärran gick via BKK ner? Det visste jag inte. trodde den öste på direkt. Men skönt kvällsturen fanns kvar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 14, 2012 Dela Inlagd Augusti 14, 2012 Från 1 nov ska det gå 2 kärror till ner dagtid, torsdag och Lördag sa Thai i mailet oxå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 14, 2012 Dela Inlagd Augusti 14, 2012 Så HKT-kärran gick via BKK ner? Det visste jag inte. trodde den öste på direkt. Men skönt kvällsturen fanns kvar Nej fel lilla vän HKT - BKK--ARN går den hemvägen men ARN -- HKT bort Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu