Jump to content

IGNORERAD

Thai Airways

L64

Recommended Posts

Nu ser det ut som att CPH/ARN har förlorat ännu en kärra.

HS-TGZ tog en sväng från Suvvan till Don Muang så det luktar ny inredning till den också.

Man kan ju alltid hoppas iaf!

http://www.flightrad...6/02:22/THA8416

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

• Svar 5,9k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Soengsang

425

• pigge01

326

• L64

257

• Sam sip sam

206

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Oregistrerad

Just landat med TG960, lika risig kärra hem som dit. Tur att jag kunde sova. Avdelningen längst fram, framför economy, är det PE?

Dela på andra sajter

Just landat med TG960, lika risig kärra hem som dit. Tur att jag kunde sova. Avdelningen längst fram, framför economy, är det PE?

Allra längst fram är biz och mellan den o ekonomi är det PE som även finns en trappa upp.

Dela på andra sajter

hmm, sedan Amelia var 3 månader har vi åkt PE flertalet gånger med henne som liten palting. Nu senast i veckan fanns det spädbarn i PE när vi flög hem. Om det är en regel Thai Airways har så implementeras den ungefär lika effektivt som andra regler i Thailand.

Vi har åkt med Atom sedan hon var ett halvår och senast förra veckan, totalt runt 10 resor och alltid i PE utan några frågor. Man såg tidigare ibland medpassagerare som inte såg helt nöjda ut vid boarding att hamna bredvid ett småbarn men hon har alltid suttit/legat stilla och är fortfarande inte så hård på spriten så jag tror alla varit nöjda. Vi satt bredvid Pigge med ex-fru till Köpenhamn för 3 år sedan, även om han inte visste det då, och han kan nog intyga att det gick smärtfritt.

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Vi har åkt med Atom sedan hon var ett halvår och senast förra veckan, totalt runt 10 resor och alltid i PE utan några frågor. Man såg tidigare ibland medpassagerare som inte såg helt nöjda ut vid boarding att hamna bredvid ett småbarn men hon har alltid suttit/legat stilla och är fortfarande inte så hård på spriten så jag tror alla varit nöjda. Vi satt bredvid Pigge med ex-fru till Köpenhamn för 3 år sedan, även om han inte visste det då, och han kan nog intyga att det gick smärtfritt.

Gör man det bara klart för barnen att deet inte är Leos Lekland dom kommit till så går det nog som regel ganska bra.

Var Pigge jobbig eller skötte han sig?

Ändrades av andrejsdenruskige
Dela på andra sajter

Gör man det bara klart för barnen att deet inte är Leos Lekland dom kommit till så går det nog som regel ganska bra.

Jora, tyckte att han skotte sig val. Man har ju last att en del svenska man I ovre medelaldern kan bli lite stokiga efter gratis sprit men jag ger Pigge Med Berom Godkannt.

Dela på andra sajter

HS-TGY, en av våra gamla kärror blänker så fint nu... kan knappt bärga mig tills man förhoppningsvis får stiga in i den!

Dela på andra sajter

Nej hon fick klart godkänt!

Jag o exet satt på 19A o 19B

Det är så att barn stör mig inte.

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Dela på andra sajter

Det slank ner lite på den resan också

Hälsar pigge01

post-3148-0-20140900-1344579046_thumb.jp

post-3148-0-44002000-1344579076_thumb.jp

post-3148-0-25645700-1344579096_thumb.jp

post-3148-0-78131400-1344579146_thumb.jp

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Dela på andra sajter

Är det nån som vet varför Thai ändrar sin avgångstid från BKK-ARN till 13.20 amkomst ARN 18.40 och får TG 962 istället för TG 960? det här gäller i slutet på januari när jag tänkt boka

Dela på andra sajter

Är det nån som vet varför Thai ändrar sin avgångstid från BKK-ARN till 13.20 amkomst ARN 18.40 och får TG 962 istället för TG 960? det här gäller i slutet på januari när jag tänkt boka

Det kanske är phuket kärran ?

den går tillbaka från bkk

Ändrades av Sam sip sam
Dela på andra sajter

nope bkk-kärran. Husse tipsade mig om ändringen men det är bkk

Det är phuket kärran som går tillbaka från bkk ,dom kan inte starta fullastade från phuket så hemresan går via bkk

Följande tidtabell för för THAI gäller från och med 28 oktober 2012 med flygplans typ Boeing 747:

Arlanda-Bangkok Dagligen sommartidtabell avresa kl 14:30 - landar kl 05:50 dagen efter

Arlanda-Bangkok Dagligen vintertidtabell avresa kl 13:50 - landar kl 05:55 dagen efter

Arlanda-Phuket torsdag/lördag avresa kl 20:45 – landar kl 13:20 dagen efter

Bangkok-Arlanda Dagligen sommartidtabell avresa kl 01:10 - landar kl 07:00 samma dag

Bangkok-Arlanda Dagligen vintertidtabell avresa kl 00:45 - landar kl 06:05 samma dag

Bangkok-Arlanda torsdag/lördag avresa kl 13:00 - landar kl 18:50 samma dag

Följande tidtabell för för THAI gäller från och med 28 oktober 2012 med flygplans typ Boeing 747:

Köpenhamn-Bangkok Dagligen sommartidtabell avresa kl 14:25 -landar kl 06:00 dagen efter

Köpenhamn-Bangkok Dagligen vintertidtabell kl14:00 - landar kl 06:30 dagen efter

Köpenhamn-Phuket fredag/söndag avresa kl 20:45 -landar kl 13:20 dagen efter

Bangkok-Köpenhamn Dagligen sommartidtabell avresa kl 01:20 - landar kl 07:40 samma dag

Bangkok-Köpenhamn Dagligen vintertidtabell avresa kl 00:50 - landar kl 06:35 samma dag

Bangkok-Köpenhamn fredag/söndag avresa kl 13:00 -landar kl 18:45 samma dag

Följande tidtabell för för THAI gäller från och med 28 oktober 2012 med flygplans typ Boeing 777

Oslo-Bangkok Dagligen sommartidtabell avresa kl 14:15 - landar kl 06:15 dagen efter

Oslo-Bangkok Dagligen vintertidtabell avresa kl 13.30 - landar kl 06:20 dagen efter

Bangkok-Oslo Dagligen sommartidtabell avresa kl 00:55 - landar kl 07:25 samma dag

Bangkok-Oslo Dagligen vintertidtabell avresa kl 00:40 - landar kl 06:50 samma dag

Dela på andra sajter

å Fan pissigt med ändringen tycker jag, för mig känns det bättre med hemkomst på morgonen. Men hittils har dom kört både till HKT och Bkk med olika plan, fast det kanske blev för dyrt

Dela på andra sajter

å Fan pissigt med ändringen tycker jag, för mig känns det bättre med hemkomst på morgonen. Men hittils har dom kört både till HKT och Bkk med olika plan, fast det kanske blev för dyrt

Dom har inte kört hkt direkt från arlanda förut

det är nytt och det vanliga TG 960 går varje dag från bkk som vanligt i vinter ,men säkert fullbokat på ditt datum

Ändrades av Sam sip sam
Dela på andra sajter

Fick precis mail från Thai´s kontor, som du skrev går som vanligt en kvällstur 0045 oxå, tack för det. Den tar vi sa Polisen.

Dela på andra sajter

Konstigt i så fall med 2 kärror i retur till arn, men bara 1 tbks till bkk och 1 till hkt

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Så HKT-kärran gick via BKK ner? Det visste jag inte. trodde den öste på direkt. Men skönt kvällsturen fanns kvar

Dela på andra sajter

Så HKT-kärran gick via BKK ner? Det visste jag inte. trodde den öste på direkt. Men skönt kvällsturen fanns kvar

Nej fel lilla vän

HKT - BKK--ARN går den hemvägen men ARN -- HKT bort

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...