andrejsdenruskige Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 En tusing är det värt. Om det blir mera så ska väntetiden vara minimal. Annars kan du lägga på en tusing till Men om man knappt har några pengar då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 Men om man knappt har några pengar då? Då plockar man bär istället Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 (ändrad) Det beror på vistelsens längd. Ska man vara borta länge så kan man ta vilket flyg som helst . Aerosvit t.ex. Det är bara att planera sin tid så överlever man även dom. Många trogna resare föredrar turkarna. Men för mig som sällan kan vara borta långa tider så föredrar jag thai. Ändrades Juli 23, 2012 av Jonasn Tagit bort "Underline". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 Har dom PE-klass i skogen? Vad kostar det? Kostnaden är inget problem den tar staten Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 Men om man knappt har några pengar då? då får man stanna hemma /Tom peng pung "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Kom ner till HKT med TG961 & TG201 idag, och jag är både förvånad och besviken. Gammalt, trångt i sidled och nedsuttet. Ingen underhållning i stilen framför. Särskilt sista sträckan. Servicen var okej, och flygvärdinnorna vackra. Hade hört att thai skulle vara lite bättre, snarare tvärtom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Kom ner till HKT med TG961 & TG201 idag, och jag är både förvånad och besviken. Gammalt, trångt i sidled och nedsuttet. Ingen underhållning i stilen framför. Särskilt sista sträckan. Servicen var okej, och flygvärdinnorna vackra. Hade hört att thai skulle vara lite bättre, snarare tvärtom. Då till hör du den skaran som säkert inser att inte allt med Thailand är rosa moln. Vissa har den uppfattningen att så länge det står Thai eller Thailand på något så måste det vara det optimala här i livet. Dom blir lite utlands-nationalistiska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 De enda flygbolagen jag har fördomar emot är de ryska och kinesiska. Alla andra är tillräckligt bra om de är billiga eller om man kan spara mycket tid. Åkte inrikes i Egypten vid något tillfälle och trodde att här skulle det bli åka och röka av utan säkerhetsbälte och att den enda garantin för att komma fram i ett stycke skulle vara talrika offergåvor till samtliga gudar som kunde tänkas ha med flygning att göra. Ack vad jag bedrog mig. Det var det nyaste och finaste planet jag nångång åkt med. Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Den enda fördel jag kan se med Thaiair är direktflyget. Resten är same same. Jag flyger ju i de som många kallar "apklassen" å kan inte uttala mig om nåt annat. Jag rangordnar dom jag åkt med såhär. 1 Air China 2 Thaiair 3 SAS 4 Aerosweet. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Kom ner till HKT med TG961 & TG201 idag, och jag är både förvånad och besviken. Gammalt, trångt i sidled och nedsuttet. Ingen underhållning i stilen framför. Särskilt sista sträckan. Servicen var okej, och flygvärdinnorna vackra. Hade hört att thai skulle vara lite bättre, snarare tvärtom. Då har du haft otur. Det brukar vara 747-400 på båda dessa flyg. "Det är allmänt att Rom inte byggdes på en dag." Att gnälla på att det saknas speldosa i stolsryggen framför är gammal skåpmat. Det kommer. Själva andvänder jag min egen Dator! Njut av stolsavståndet i stället. KLM har 31" Thai är ensamma om 34"!! Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Det var 747-400 båda gångerna. Tyvärr hade jag haft större glädje av bredare säten än mer benutrymme, kort och tjock som jag är... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Den enda fördel jag kan se med Thaiair är direktflyget. Resten är same same. Jag flyger ju i de som många kallar "apklassen" å kan inte uttala mig om nåt annat. Jag rangordnar dom jag åkt med såhär. 1 Air China 2 Thaiair 3 SAS 4 Aerosweet. Själv rangordnar jag så här: 1 Swiss 2 Lufthansa 3 BA 4 Thai 5 Finnair 6 Turkish 678 Aeroshit http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 (ändrad) Njae får nog bli 1 thai 2 thai 3 thai Helt enkelt suveränt eller hur Lameo Och Pigge Ändrades Juli 23, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Nu var resan beställd o betald! Premium economy class på ditresan o vanlig economy hem. Vi köpte även biljetter BKK-Udon Thani och då blev det Business Class dit! Bara hoppas att Thai hinner fixa speldoser o ny inredning till jul... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Nu var resan beställd o betald! Premium economy class på ditresan o vanlig economy hem. Vi köpte även biljetter BKK-Udon Thani och då blev det Business Class dit! Bara hoppas att Thai hinner fixa speldoser o ny inredning till jul... I pe finns det skärm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 I pe finns det skärm Låter gott det! Tjejen på resebyrån sa att till jul så ska alla 747 ha ny inredning. Stämmer det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Låter gott det! Tjejen på resebyrån sa att till jul så ska alla 747 ha ny inredning. Stämmer det? Hoppas inte ,duger bra med den befintliga sover som e stock he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Hoppas inte ,duger bra med den befintliga sover som e stock he he Det återstå att se imorgon. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 27, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 27, 2012 En av "våra" gamla kärror HS-TGY verkar nu ha fått nytt innanmäte(och även makeup på utsidan) och gjorde sin första testflygning häromdagen. Dök upp ett par småbilder och det ser ju fint ut.Men bara lugn, den kommer garanterat inte gå på ARN/CPH... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 27, 2012 Dela Inlagd Juli 27, 2012 I pe finns det skärm Men det går inte att starta och stoppa filmer enl eget tycke. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 27, 2012 Dela Inlagd Juli 27, 2012 Men det går inte att starta och stoppa filmer enl eget tycke. Filmer ? Du ska sova för tusan he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 28, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 28, 2012 Episode III Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juli 28, 2012 Dela Inlagd Juli 28, 2012 Sova på flyg, nä det går inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juli 28, 2012 Dela Inlagd Juli 28, 2012 Tycker det är helt rätt att barn upp till en viss ålder inte tillåts i PE. Har man betalt så pass mycket extra ska man inte behöva bli störd av barn som skriker hela resan! // mrco hmm, sedan Amelia var 3 månader har vi åkt PE flertalet gånger med henne som liten palting. Nu senast i veckan fanns det spädbarn i PE när vi flög hem. Om det är en regel Thai Airways har så implementeras den ungefär lika effektivt som andra regler i Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lostinisaan Inlagd Juli 28, 2012 Dela Inlagd Juli 28, 2012 Episode III Tråkig inredning: 1:a klass (eller vad det är för bås) ser ju ut som ett kontorslandskap boskapsklass ser ju ut som de har hämtat stolarna från nån slaktat kärra med 25 år på nacken. 2 Thessalonikerbrevet 3:10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu