L64 Inlagd Juli 16, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2012 Imponerande häng på vingen(TG-s 380) Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 18, 2012 Dela Inlagd Juli 18, 2012 Är riktigt sugen på den här resan, 11700;- T/R 3 veckor, bara 2 tusen mer än direkt arn/bkk SERVICE FROM TO DEPART ARRIVE -------------- ------------------- --------------------- -------- ------- LUFTHANSA - LH 801 TUE 15JAN STOCKHOLM SE FRANKFURT DE 1005 1230 NON STOP ARLANDA FRANKFURT INTL EQUIPMENT: AIRBUS INDUSTRIE A320-100/200 RESERVATION CONFIRMED - ECONOMY LUFTHANSA - LH 9714 TUE 15JAN FRANKFURT DE Bangkok TH 1410 0620 NON STOP FRANKFURT INTL SUVARNABHUMI INTL 16JAN EQUIPMENT: AIRBUS INDUSTRIE A380 TG 0921 FLIGHT OPERATED BY TG THAI AIRWAYS INTERNATI RESERVATION CONFIRMED - ECONOMY Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 18, 2012 Dela Inlagd Juli 18, 2012 Är riktigt sugen på den här resan, 11700;- T/R 3 veckor, bara 2 tusen mer än direkt arn/bkk SERVICE FROM TO DEPART ARRIVE -------------- ------------------- --------------------- -------- ------- LUFTHANSA - LH 801 TUE 15JAN STOCKHOLM SE FRANKFURT DE 1005 1230 NON STOP ARLANDA FRANKFURT INTL EQUIPMENT: AIRBUS INDUSTRIE A320-100/200 RESERVATION CONFIRMED - ECONOMY LUFTHANSA - LH 9714 TUE 15JAN FRANKFURT DE Bangkok TH 1410 0620 NON STOP FRANKFURT INTL SUVARNABHUMI INTL 16JAN EQUIPMENT: AIRBUS INDUSTRIE A380 TG 0921 FLIGHT OPERATED BY TG THAI AIRWAYS INTERNATI RESERVATION CONFIRMED - ECONOMY Nice, via vilken site har du hittat den, har suttit och sökt samma färdväg för en resa till våren -13...nästa två i år redan bokade 24/7 och 16/12 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Juli 18, 2012 Dela Inlagd Juli 18, 2012 Är 747:an som går på Arlanda färdigrenoverad nu? Någon som hunnit åkt med den isf och kan berätta vad som gjorts? Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 18, 2012 Dela Inlagd Juli 18, 2012 Är 747:an som går på Arlanda färdigrenoverad nu? Någon som hunnit åkt med den isf och kan berätta vad som gjorts? Vissa tydligen, men inte generellt alla tror jag. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Juli 18, 2012 Dela Inlagd Juli 18, 2012 Är nog svårt att på bra pris över jul och nyår om man vill åka efter Lucia. Hade själv tänkt åka kring 22/12, men det blev alldeles för dyrt, så det fick bli på nyårsafton i stället. Får skåla i champagne på 10000 meters höjd /GSt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Juli 18, 2012 Dela Inlagd Juli 18, 2012 Vissa tydligen, men inte generellt alla tror jag. Kör Thai med flera olika på Arlanda? Jag trodde det var en och samma hela tiden? Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Juli 18, 2012 Dela Inlagd Juli 18, 2012 Är nog svårt att på bra pris över jul och nyår om man vill åka efter Lucia. Hade själv tänkt åka kring 22/12, men det blev alldeles för dyrt, så det fick bli på nyårsafton i stället. Får skåla i champagne på 10000 meters höjd /GSt Du får se ner på fyrverkerierrna istället Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 18, 2012 Dela Inlagd Juli 18, 2012 Kör Thai med flera olika på Arlanda? Jag trodde det var en och samma hela tiden? Nej de blandar en del, följ lite på tex Flightradar24 så ser du att det under en vecka är flera olika registreringsbokstäver på kärrorna. Googla sen på respektive kärra så får du svar på dina funderingar. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Juli 18, 2012 Dela Inlagd Juli 18, 2012 Kör Thai med flera olika på Arlanda? Jag trodde det var en och samma hela tiden? Det blir lite svårt. Dagligen på Bangkok "BKK" och 2 turer till Phuket. dom flyger 9 gånger i veckan från BKK, Ingen retur från Phuket Minst 3 plan. Annars funkar det inte. Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 18, 2012 Dela Inlagd Juli 18, 2012 (ändrad) Jorden resor Hornsgatan 122, 117 28 Stockholm, Sweden Tel +46 8 720 86 50, Fax +46-8-720 15 60 Nice, via vilken site har du hittat den, har suttit och sökt samma färdväg för en resa till våren -13...nästa två i år redan bokade 24/7 och 16/12 Ändrades Juli 18, 2012 av husse Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juli 18, 2012 Dela Inlagd Juli 18, 2012 Nice, via vilken site har du hittat den, har suttit och sökt samma färdväg för en resa till våren -13...nästa två i år redan bokade 24/7 och 16/12 Sökning på ARN-BKK avresa 15/1- 2013 - 3 veckor (5/2) ger många bra resultat. T.ex. Finnair for 6700 - restid 13 timmar varje väg. Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 18, 2012 Dela Inlagd Juli 18, 2012 Sökning på ARN-BKK avresa 15/1- 2013 - 3 veckor (5/2) ger många bra resultat. T.ex. Finnair for 6700 - restid 13 timmar varje väg. Jo det vet jag, men vill åka via Frankfurt, A380.det var det som var poängen här. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juli 18, 2012 Dela Inlagd Juli 18, 2012 Jo det vet jag, men vill åka via Frankfurt, A380.det var det som var poängen här. Det missade jag. En annan lösning är då Emirates som vi nyttjade förra december/januari. De flyger 380 mellan Dubai och BKK / Hongkong. Härligt flyg, inte minst för att all inredning är ny. Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 18, 2012 Dela Inlagd Juli 18, 2012 Det missade jag. En annan lösning är då Emirates som vi nyttjade förra december/januari. De flyger 380 mellan Dubai och BKK / Hongkong. Härligt flyg, inte minst för att all inredning är ny. Man får väl hoppas att inredningen är ny på alla A380 som börjar köra nu manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 18, 2012 Dela Inlagd Juli 18, 2012 Jo det vet jag, men vill åka via Frankfurt, A380.det var det som var poängen här. Finns ledigt 15 jan och 21 januari, däremot börjar det bli trångt med hemresorna i febr. Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juli 18, 2012 Dela Inlagd Juli 18, 2012 (ändrad) Man får väl hoppas att inredningen är ny på alla A380 som börjar köra nu ... och att sprickorna i vingarna är fixade på de planen som varit i drift ett tag. Ändrades Juli 18, 2012 av GammalDansken Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
challenger98 Inlagd Juli 18, 2012 Dela Inlagd Juli 18, 2012 Finns ett bra pris med Jordanien Airlines från Frankfurt pris SEK 5.974:- totalpris. Avresa - torsdag 20 december Detta flyg går ej att kombinera med vald avresa 15:40 toFrankfurt International, Frankfurt (Tyskland)20:50 toQueen Alia International, Amman (Jordanien)Royal Jordanianinfo » 16h 45min 01:05 frQueen Alia International, Amman (Jordanien)14:25 frSuvarnabhumi International Airport, Bangkok (Thailand)Royal Jordanianinfo » Hemresa - söndag 20 januari Detta flyg går ej att kombinera med vald avresa00:30 söSuvarnabhumi International Airport, Bangkok (Thailand)05:15 söQueen Alia International, Amman (Jordanien)Royal Jordanianinfo » 18h 25min 09:10 söQueen Alia International, Amman (Jordanien)12:55 söFrankfurt International, Frankfurt (Tyskland)Royal Jordanianinfo » Observera att flygplansbytet innebär väntan nattetid. Hotell ingår ej i resans pris Kan bokas via www.travellink.se men man måste ta sig till Frankfurt. mvh Challenger98 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juli 18, 2012 Dela Inlagd Juli 18, 2012 fan Husse nu gick jag igång din jävel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 18, 2012 Dela Inlagd Juli 18, 2012 Kör Thai med flera olika på Arlanda? Jag trodde det var en och samma hela tiden? Nä inte ens Thai klarar av det omöjliga att avgå från BKK 01.10 och flyga fram å tillbaka till ARN för att landa lite drygt 4 1/2 timme senare igen i BKK 05.50 med samma plan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juli 18, 2012 Dela Inlagd Juli 18, 2012 kärrorna går tror jag ARN-BKK-CHP osv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juli 18, 2012 Dela Inlagd Juli 18, 2012 Finns ett bra pris med Jordanien Airlines från Frankfurt pris SEK 5.974:- totalpris. Avresa - torsdag 20 december .. cut ... Hemresa - söndag 20 januari 00:30 söSuvarnabhumi International Airport, Bangkok (Thailand)05:15 söQueen Alia International, Amman (Jordanien)Royal Jordanian info » 18h 25min Kan bokas via www.travellink.se men man måste ta sig till Frankfurt. mvh Challenger98 Hemresan kan bli seg. > 18 timmar plus vänta i Frankfurt på SAS 17:45-19:50 (á billiga 662 kr) Å andra sidan är Frankfurt så stor så väntetiden både krävs och går fort Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 18, 2012 Dela Inlagd Juli 18, 2012 (ändrad) Nä inte ens Thai klarar av det omöjliga. men Finnair gör det? avgång HEL 17:10 Bangkok ankomst 07.15 avgång BKK 08:55 Helsinki ankomst 15:20 Ändrades Juli 18, 2012 av Lemoni Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iggy Inlagd Juli 18, 2012 Dela Inlagd Juli 18, 2012 Är 747:an som går på Arlanda färdigrenoverad nu? Någon som hunnit åkt med den isf och kan berätta vad som gjorts? En kompis med familj flög i slutet av juni och de åkte orenoverat ARN-BKK och renoverat BKK-ARN. Verkar vara lite slumpen som avgör vilket plan man får. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Juli 18, 2012 Dela Inlagd Juli 18, 2012 Till i dec skall alla vara "renoverade", om schemat håller. Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu