Khemmarat Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 inte så dyrt man ska sitta däruppe i komfort inte beblanda sig med pöbeln på nedre plan. Världsklass Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Lufthansa kör inte 380 till Bangkok ännu. Men nästan på dagen om 5 månader gör TG det om tidsplanen håller Min resa gick från SFO till FRA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 (ändrad) ja jag hoppas på ett bra pris på PE nästa gång innan jag åkte låg det på 17 000, för mycket tycker jag Tror vi åkte på samma datum (till BKK).. PE kostade 8800 med det avresedatumet om man bokade i tid... Men jag har annat hemresedatum vilket kanske kan ge olika priser.. Själv betalade jag Economy och satt i PE.. Mvh Med vänlig hälsning, Ändrades Juli 14, 2012 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Kan man byta upp sig från economy till PE Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 14, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 14, 2012 Kan man byta upp sig från economy till PE Med poäng eller betala så går det bra.Dock inte på vissa kampanjbiljetter. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
challenger98 Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 min resa med A380 gick med LH mellan FRA och SIN... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Med poäng eller betala så går det bra.Dock inte på vissa kampanjbiljetter. Kan man köpa upp sig med poäng från valfri (Sas) Star alliance? Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 14, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 14, 2012 Kan man köpa upp sig med poäng från valfri (Sas) Star alliance? Det skall gå.Vet inget om tex SAS men det går ju att köpa upp sig med TG-miles på dom andra bolagen inom Star så det borde ju funka samma med SAS. Dock återigen så är inte alla bokningsklasser godkända att uppgradera. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 (ändrad) Med poäng eller betala så går det bra.Dock inte på vissa kampanjbiljetter. Har blivit "uppgraderad" till 1:a klass en gång när planet var fullt och någon familj ville sitta nära varandra. Vilken röta, eller hur? Äntligen händer det och dessutom helt gratis. Givetvis på en 1-timmas flygning i ett gammalt Malev-plan med nersuttna säten i alla avdelningar :-( Var iaf på den fina sidan om gardinet även om det vid närmare eftertanke nog aldrig drogs för. Nåja man satt i alla fall med ryggen till "apklassen" och det fanns goda chanser att komma av planet tidigt. Ändrades Juli 15, 2012 av GammalDansken Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Har också bara hänt mig en gång. Men det var från Chicago till Arlanda med SAS så det var helt OK i första klass Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Vi ska åka över jul o nyår och Thai Airways priser nu är ju inte så kul. Kommer de att gå ner eller ligger de kvar på cirka 15 000 kr per biljett? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Tror nog snarare att dom går upp Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 kolla med Jordenresor på Hornsgatan i Stockholm, dom brukar ha schyssta priser Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Vi ska åka över jul o nyår och Thai Airways priser nu är ju inte så kul. Kommer de att gå ner eller ligger de kvar på cirka 15 000 kr per biljett? Det är olika år till år. Förra året var det en kampanj över jul - nyår. Året innan så var det utresa innan 15/12 30 dagar Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Det är olika år till år. Förra året var det en kampanj över jul - nyår. Året innan så var det utresa innan 15/12 30 dagar Hälsar pigge01 Ok. Men då är frågan om man vågar vänta eller om man ska köpa av ett annat bolag. Finn Air har rätt bra priser för att vara jultider, runt 10 000 kr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Ok. Men då är frågan om man vågar vänta eller om man ska köpa av ett annat bolag. Finn Air har rätt bra priser för att vara jultider, runt 10 000 kr. Det är alltid ett lotteri. Jag ska själva åka den 8/12 till Manila. Men det blir nog thai p.g.a flygtiden. Qatar eller Emirates är ett alternativ. Finnair är det inte. kalt ätt byta i där. Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Det är alltid ett lotteri. Jag ska själva åka den 8/12 till Manila. Men det blir nog thai p.g.a flygtiden. Qatar eller Emirates är ett alternativ. Finnair är det inte. kalt ätt byta i där. Hälsar pigge01 En snabb sökning på Qatar airways så fick jag ungefär samma pris som Finnarna. 19 dec-17 jan 18000 kr för två personer. Låter helt klart intessant! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Ok. Men då är frågan om man vågar vänta eller om man ska köpa av ett annat bolag. Finn Air har rätt bra priser för att vara jultider, runt 10 000 kr. Som vanligt hänger de ju på hur flexibel man är på resdagar. Om du inte måste flyga direkt så kan du nog få ner priset en hel del. Turkarna och Air China har rätt bra priser Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Som vanligt hänger de ju på hur flexibel man är på resdagar. Om du inte måste flyga direkt så kan du nog få ner priset en hel del. Turkarna och Air China har rätt bra priser Är rätt flexibel men det finns ju en gräns hur länge man orkar vänta på en flygplats. Första gången jag flög ner till Thailand så flög jag med Malev och då satt jag 9 timmar i Budapest och vänta. Det var inget kul precis... Men några timmar går ju om priset är bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Man får göra många sökningar för att få ett bra pris. Flytta dagar åt olika håll. Senast blev det Air China ner..Vänta 3.45 i Peking Aerosweet hem..Vänta 2 tim i Kiev. Pris 5865kr Jag höll på och letade i ca 2 veckor innan allt var på plats. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Hult Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Resor till Thailand - Jul och Nyår 2012 Just nu har vi bra priser på flygstolar med olika avresedatum till Bangkok under jul och nyår 2012. Avresor från Stockholm och Göteborg Priser från 8 495:- för vuxen, gäller två eller tre veckors resor. Barn och infant har rabatter. Du flyger med Turkish Airlines - vald till Europas bästa flygbolag - Skytrax Award 2011. Begränsat antal platser. Kontakta oss så berättar vi mer. Boka direkt!08-654 19 00031-743 43 80 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Hult Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Eller före den 14/12 Stockholm Bangkok fr. 6 110:- 01maj12 - 14dec12 http://www.odenresor.se/flygkampanjer/thai-promo/?fromId=1216 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Eller före den 14/12 Stockholm Bangkok fr. 6 110:- 01maj12 - 14dec12 http://www.odenresor...mo/?fromId=1216 Bra priser men tyvärr så åker vi fel datum. Vi åker runt 20 december till 20 januari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Ha is i magen. Bästa priset ofta 8-12 veckor innan avgång. Om man kollar varje dag ser man när det vänder. Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Eller före den 14/12 Stockholm Bangkok fr. 6 110:- 01maj12 - 14dec12 http://www.odenresor...mo/?fromId=1216 Alla dessa kampanjresor blev snabbt slut, för att avresa i december och kunna stanna över jul och nyår. Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu