swedenfarang Inlagd Juli 2, 2012 Dela Inlagd Juli 2, 2012 Restless: Om man tittar på historiken så används inte detta flyg nästan alls på vår rutt. Idag kör de ouppgraderade igen (om jag jag har läst rätt). Verkar vara nån anledning till att just detta flyg fick ta rutten. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Juli 2, 2012 Dela Inlagd Juli 2, 2012 (ändrad) hehe... utan att läst alla inlägg...detta tar emot men jag hade faktiskt delvis fel eller Towe delvis rätt men Thai ska tydligen börja flyga Bkk-cph-Bkk med splitter nya 773:or från April -13 medans Bkk-Arn-Bkk snurrar på i sina uppgraderade 744 tillsvidare. Vad som är uppgradering eller inte lämnar jag där hän men jag har ju min uppfattning om det hela ... Hej å hå... Tyvärr så tyder allt, på att det blir denna försämring! Sämre stolsavstånd i dessa plan! I ekonomi klass. Samt ingen PE-Klass. Fy fan Thai!! B747 är ert bästa plan. Halsar pigge01 Ändrades Juli 2, 2012 av pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 2, 2012 Dela Inlagd Juli 2, 2012 Fick flyga denna 380 sist Tog en stund innan jag fattade vad jag satt i för nåt, efter stund började jag tänka att detta måste ju vara en 380, fram med säkerhetsbroschyren och kolla. På arlanda. Finns 9st i LH flottan enl deras tidning i sätet. Bra ben-utrymme. Snabba och kompetenta spel-dosor. Kameror utifrån planet i 3 vinklar och en animerad position i "3d" Saknas bara internet då men det kanske fanns, glömde kolla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juli 2, 2012 Dela Inlagd Juli 2, 2012 Ser ut som bullen på taket är till för internet. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juli 2, 2012 Dela Inlagd Juli 2, 2012 På arlanda. Arlanda? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 2, 2012 Dela Inlagd Juli 2, 2012 Arlanda? Hans trovärdighet har tyvärr dalat kraftigt idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 2, 2012 Dela Inlagd Juli 2, 2012 Arlanda? Nej Frankfurt Fort och fel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
StefanJ Inlagd Juli 3, 2012 Dela Inlagd Juli 3, 2012 Sorry att jag inte har scrollat alla 48 sidorna.. Jag har istortsett bestämt för att det blir TG till BKK nästa resa (feb 2013) Men det verkar vara ett lotteri om man kommer att få åka ett uppgraderat plan eller det gamla vanliga kärrorna. Nån eller några som har åkt senaste tiden.. och fått åka med uppgraderad inredning? MVH Stef Vill du gå med i Vattenskallarnas förening? - JätteHjärna ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Åkte med Thai till Bkk den 29 juni och helt plötsligt runt midnatt så slutade man servera alkohol, bara vatten och läsk. Men ska inte det ingå hela resan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Beror nog lite på fyllenivån tror jag,är det gamla haggor så är orken slut snabbt .De måste sova så de är utvilade när de ska gå av sitt pass. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 men det var tyst och lugnt ingen fylla alls, alla sov utom jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 (ändrad) Beror nog lite på fyllenivån tror jag,är det gamla haggor så är orken slut snabbt .De måste sova så de är utvilade när de ska gå av sitt pass. men det var tyst och lugnt ingen fylla alls, alla sov utom jag Och vad kan man lära av det här? Ändrades Juli 14, 2012 av Khemmarat Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aasoiskawbeach Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Thai Airways e alltid känsliga att servera oss Bajare, vet fan inte varför Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Beror nog lite på fyllenivån tror jag,är det gamla haggor så är orken slut snabbt .De måste sova så de är utvilade när de ska gå av sitt pass. Har en kompis som åkte med thai häromdagen till Bkk.När han kom fram ringde jag till honom och frågade om flygresan.Då sa han att det fanns inte en enda ung sexig flygvärdinna.Bara gamm kärringar som va så snål med drickat att han blev förvånad. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 ja på hemresan inatt fanns det blandad kompott vad gäller tjusiga flygvärdinnor, uppe hos oss hade 1 gamtant 2 lite äldre herrar och en helt underbart vacker och serviceminded yngre tjej med perfekt engelska och inga problem att få dricka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Åkte med Thai till Bkk den 29 juni och helt plötsligt runt midnatt så slutade man servera alkohol, bara vatten och läsk. Men ska inte det ingå hela resan? Det var (lokal-) val i Thailand nyligen, vill jag minnas och alkohol fick inte säljas någonstans. Undrar om det var just då och om förbudet även gäller på flygplan till o från. Vad jag minns var att seven-'eleven personalen i en butik på Koh Tau höll på att träna högljudd på orden "Election today" så "l" inte skulle låta som "r" vilket de visste de hade problem med. Tydligen var de fullt medvetna om att r i stället för l i just den meningen inte skulle vara ändamålsenligt att föra fram Speciellt inte om meningen skulle uppfattas som en fråga till en farang Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 ja på hemresan inatt fanns det blandad kompott vad gäller tjusiga flygvärdinnor, uppe hos oss hade 1 gamtant 2 lite äldre herrar och en helt underbart vacker och serviceminded yngre tjej med perfekt engelska och inga problem att få dricka Hur var det att åka PE? Värt pengarna? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 ja det var helt ok, bra benutrymme och schyssta stolar. Kanonservice. Om det är bra pris nästa resa så kanske PE igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Hur var det att åka PE? Värt pengarna? Prisskillnaden varierar beroende på säsong och efterfrågan. Jag har åkt PE en gång och då betalade jag ca 2500 extra och det var det absolut värt. Senaste gångerna jag rest så skulle det kosta ca 10000 extra och den kostnaden är det absolut inte värt, i alla fall inte enligt mig och min plånbok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iggy Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Fick flyga denna 380 sist Tog en stund innan jag fattade vad jag satt i för nåt, efter stund började jag tänka att detta måste ju vara en 380, fram med säkerhetsbroschyren och kolla. På arlanda. Finns 9st i LH flottan enl deras tidning i sätet. Bra ben-utrymme. Snabba och kompetenta spel-dosor. Kameror utifrån planet i 3 vinklar och en animerad position i "3d" Saknas bara internet då men det kanske fanns, glömde kolla. Gammalt inlägg, men måste fråga: Kör Lufthansa A380 mellan Frankfurt och Bangkok som standard? Har alltid velat testa A380 och då skulle man kunna få chansen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 14, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 14, 2012 ja det var helt ok, bra benutrymme och schyssta stolar. Kanonservice. Om det är bra pris nästa resa så kanske PE igen Om du inte kör båda vägarna så prova nedvägen istället för då är det ljust i kabinen skapligt länge och man kan "utnyttja" servicen på ett helt annat sätt än nattflyget. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 ja jag hoppas på ett bra pris på PE nästa gång innan jag åkte låg det på 17 000, för mycket tycker jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 14, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 14, 2012 Gammalt inlägg, men måste fråga: Kör Lufthansa A380 mellan Frankfurt och Bangkok som standard? Har alltid velat testa A380 och då skulle man kunna få chansen. Lufthansa kör inte 380 till Bangkok ännu. Men nästan på dagen om 5 månader gör TG det om tidsplanen håller Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nikkala Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 ja jag hoppas på ett bra pris på PE nästa gång innan jag åkte låg det på 17 000, för mycket tycker jag inte så dyrt man ska sitta däruppe i komfort inte beblanda sig med pöbeln på nedre plan. huvet ner i sanden och rumpan upp i skyn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aasoiskawbeach Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 PÅ hemvägen har jag bokat 2 biljetter på premium economy, ska ge en biljett till min grabb 3 år, hoppas han för ett helvete där uppe... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu