Bibben Inlagd Juni 26, 2012 Dela Inlagd Juni 26, 2012 oj ja den vill gärna åka med Bara att boka då. L64 "missade" ju vinterviken och ryktet säger att han gärna vill ha en date med sig på Thai's 380 maiden flight manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 26, 2012 Dela Inlagd Juni 26, 2012 då hittar han nog nått raffigare än moi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 26, 2012 Dela Inlagd Juni 26, 2012 då hittar han nog nått raffigare än moi Han kanske är lite flygrädd och vill ha en stadig hand att hålla i som är van att styra ett stort fordon? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Juni 26, 2012 Dela Inlagd Juni 26, 2012 oj ja den vill gärna åka med Det får bli en trip via Frankfurt. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 26, 2012 Dela Inlagd Juni 26, 2012 Det får bli en trip via Frankfurt. //Broskan Ja det verkar inte bättre, skulle vara nice Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juni 26, 2012 Dela Inlagd Juni 26, 2012 Om man åker via Hongkong till Dubai (tror jag det är) med Emirates så kan man hoppa av under mellanlandningen i Bangkok. Fintfint flygplan den däringar 380'a och Emirates service är på topp. Checkade in on-line och valde säte och även om det var ganska fullbokad så märktes det inte i kabinen. Pigge har säkert koll på avstånden mellan säten i tum - en okunnig som jag nöjer sig med att det verkade luftigt och bra. En aning tystare än Boeing 747 men inte så mycket som jag räknat med. Däremot en mycket jämn färd. Ser fram emot att testa Dreamliner när den dyker upp. Tror det är flygvärldens Samsung Galaxy S3 Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 26, 2012 Dela Inlagd Juni 26, 2012 Gud så fin den ser ut, nu gäller de bara o komma hem o få boka nåra turer! ja skynda dig hem å fixa en 7 rätters på V 75 så kan du åka igen sen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 26, 2012 Dela Inlagd Juni 26, 2012 ja fan måste nog lägga in en rad till helgen, vem vet jag kanske e miljonär när jag kommer hem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 26, 2012 Dela Inlagd Juni 26, 2012 ja dreamlinern ja, den e grymt snygg. den vill jag oxå åka med. Norweigan sägs sätta in en sån till BKK till våren men den som lever får se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 26, 2012 Dela Inlagd Juni 26, 2012 Hur funkar det när man flyger Thai från ARN via BB till HKT. Kan man checka in hemifrån då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Juni 26, 2012 Dela Inlagd Juni 26, 2012 Hur funkar det när man flyger Thai från ARN via BB till HKT. Kan man checka in hemifrån då? Jag misstänker att du vill byta i Bangkok "BKK" Om de är byte samma dag så checkas hela resan in på Arlanda. Du får gå med ditt handbagage via transfer i Bangkok "BKK". Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
StefanJ Inlagd Juni 26, 2012 Dela Inlagd Juni 26, 2012 För förrymda stenbordsexperter är nog aisle att föredra så att de inte riskerar missa något lämpligt offer som knallar förbi. Själv vill jag bara sova och föredrar fönsterplats så att man slipper bli störd när någon på samma rad ska på toaletten eller upp och röra på sig. Men då kommer du ju störa mig som sitter vid Aisle sätet.. när du ska pissa.. hehehe Vill du gå med i Vattenskallarnas förening? - JätteHjärna ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
StefanJ Inlagd Juni 26, 2012 Dela Inlagd Juni 26, 2012 Jag sitter helst vid gång, i mittenavdelningen med 4 säten, då kan man resa sig när man vill utan att störa nån, och flytta på sig endast för 1 pers på E-sätet,. den som sitter på F går ju åt andra hållet. Sån e jag Vill du gå med i Vattenskallarnas förening? - JätteHjärna ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juni 26, 2012 Dela Inlagd Juni 26, 2012 ja dreamlinern ja, den e grymt snygg. den vill jag oxå åka med. Norweigan sägs sätta in en sån till BKK till våren men den som lever får se http://www.svd.se/na...onbladet]-[]-[] Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 26, 2012 Dela Inlagd Juni 26, 2012 låter bra, NOT. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 26, 2012 Dela Inlagd Juni 26, 2012 En kul grej på Dreamlinern är större fönster Kockens kontor é fint också “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd Juni 28, 2012 Dela Inlagd Juni 28, 2012 (ändrad) knasen, den 25 juni 2012 - 04:54 , sade: För förrymda stenbordsexperter är nog aisle att föredra så att de inte riskerar missa något lämpligt offer som knallar förbi. Själv vill jag bara sova och föredrar fönsterplats så att man slipper bli störd när någon på samma rad ska på toaletten eller upp och röra på sig. Men då kommer du ju störa mig som sitter vid Aisle sätet.. när du ska pissa.. hehehe Han har inte nämnt nåt om att pissa, han skulle ju bara slagga! Ändrades Juni 28, 2012 av THAISWEDE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 29, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juni 29, 2012 Hmm... Lika tjock som kärringen som säljer flygbiljetter på Honungsgatan. hehe, men den andre lösa var fin som fan! hm 16 augusti experter? 15 December från BKK till FRA och dagen efter FRA-BKK. Början November går fettot på SIN o HKG Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 hehe... utan att läst alla inlägg...detta tar emot men jag hade faktiskt delvis fel eller Towe delvis rätt men Thai ska tydligen börja flyga Bkk-cph-Bkk med splitter nya 773:or från April -13 medans Bkk-Arn-Bkk snurrar på i sina uppgraderade 744 tillsvidare. Vad som är uppgradering eller inte lämnar jag där hän men jag har ju min uppfattning om det hela ... Hej å hå... BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 hehe... utan att läst alla inlägg...detta tar emot men jag hade faktiskt delvis fel eller Towe delvis rätt men Thai ska tydligen börja flyga Bkk-cph-Bkk med splitter nya 773:or från April -13 medans Bkk-Arn-Bkk snurrar på i sina uppgraderade 744 tillsvidare. Vad som är uppgradering eller inte lämnar jag där hän men jag har ju min uppfattning om det hela ... Hej å hå... Gott att vi fick ha dom kvar på Arlanda jippi ,synd om cph Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Preecha Inlagd Juli 2, 2012 Dela Inlagd Juli 2, 2012 Flög hem med HS-TGX igår , helt ok stolar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juli 2, 2012 Dela Inlagd Juli 2, 2012 Tjena! För några år sedan flög jag Göteborg-Köpenhamn-Bangkok. Thai från Köpenhamn. När jag kom till Köpenhamn hade jag ca 2 timmars väntan. Satte mig ibaren, Träffade ett gäng goa Stockholmare som skulle till USA. Blev ett gott gäng med GT och kalla bärs. Glömde bort tid och rum. Plötsligt hör jag mitt namn i högtalarna. Mr Thomas ... go imeditely to gaten, final call for Mr Thomas. Tar mitt handbagage och springer som jag har eld i röven. Har säkert tio min. väg till gaten. Hör mitt namn igen i högtalarna. Kommer fram,känner mig som ett fån samt att jag är full. Kommer in i planet...ser hur alla kollar vad det är för en filur som kommer så sent. Har tydligen lyckats försena planet lite. En Thai.flygvärdinna står vid min stol och väntar: WelcomeMister. Sit down,please fasten yours seatbelt. We serve you food,water but no alcohol on this flight.is that ok? Skämdes som ett litet barn...och bara nickade ja. Tack THAI för att jag fick flyga med er Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Juli 2, 2012 Dela Inlagd Juli 2, 2012 (ändrad) Flög hem med HS-TGX igår , helt ok stolar. Till vilken destination reste du hem? BKK-FRA? Ändrades Juli 2, 2012 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Preecha Inlagd Juli 2, 2012 Dela Inlagd Juli 2, 2012 (ändrad) Till vilken destination reste du hem? BKK-FRA? nej, Bangkok-arlanda. TG960 was flown on 2012-07-01 by HS-TGX (B744). Watch on Flightradar24 Ändrades Juli 2, 2012 av Preecha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 2, 2012 Dela Inlagd Juli 2, 2012 Det ser ju riktigt bra ut, Preecha. Då har de alltså uppgraderat planen invändigt? Då ser jag fram mot sommarens resa än mer. Tack för bilderna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu