Guest Lappen Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 Jag har också stått bredvid en helikopter men det betyder inte att jag har flugit en!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 (ändrad) Jag har också stått bredvid en helikopter men det betyder inte att jag har flugit en!!! Seriös i dina svar som vanligt ser jag Bilden nedan är tagen på ca 1000 fots höjd en bit utanför Nynäshamn när vi demade MARIL 920 för några direktörer på FMV och SAAB inför moderniseringsprogrammet på HKP4 Ändrades Juni 23, 2012 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 För er som tvivlar om min flygarbakgrund.. Får du alltid sparken från dina tidigare jobb eller väljer du bara fel typ av jobb? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 Jag har också stått bredvid en helikopter men det betyder inte att jag har flugit en!!! Seriös i dina svar som vanligt ser jag :wistle: Tycker det var ett ganska bra inlägg.att stå bredvid en helikopter bevisar just ingenting. Jag har också stått bredvid div luftfarkoster... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 Får du alltid sparken från dina tidigare jobb eller väljer du bara fel typ av jobb? Nej. Jag brukar byta för att gå framåt uppåt i karriären Hur gör du själv ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 Nej. Jag brukar byta för att gå framåt uppåt i karriären Hur gör du själv ? Jag byter mest för bytandes skull. Titlar eller uniformer är inte så viktigt för min del. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 Inte lika vital del som en fönsterruta men här har thai också klippt och klistrat med silvertejp. Flyg mellan bkk och seoul förra året. Sent from a Samsung, the mother and original of all smartphones. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 Jag byter mest för bytandes skull. Titlar eller uniformer är inte så viktigt för min del. Det är inte kläderna som gör mannen. Uniform, kostym, skitig overall, torrdräkt etc etc är alla olika former av uniformer. Uni-form = likadana kläder för alla anställda Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 Inte lika vital del som en fönsterruta men här har thai också klippt och klistrat med silvertejp. Flyg mellan bkk och seoul förra året. Sent from a Samsung, the mother and original of all smartphones. Ser ju rent fint ut också.hygien va e de? Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 Det är inte kläderna som gör mannen. Uniform, kostym, skitig overall, torrdräkt etc etc är alla olika former av uniformer. Uni-form = likadana kläder för alla anställda Mmm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 Seriös i dina svar som vanligt ser jag Jag var 100% seriös för den bilden bevisar lika mycket som BTT´s berömda bild. Om du inte vore så högfärdig och pompös skulle du vara uthärdlig att umgås med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 OT: Vad hände med BTT? Saknar honom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 OT: Vad hände med BTT? Saknar honom. Bara genom att du saknar honom har du diskvalificerat dig själv. Du kan regga dig på hans egna forum om det är så viktigt att höra hans floskler. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 Bara genom att du saknar honom har du diskvalificerat dig själv. Du kan regga dig på hans egna forum om det är så viktigt att höra hans floskler. Nej, bättre och stanna här och läsa dina istället. Visserligen utesluter det ena inte det andra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 (ändrad) Tjejen på min resebyrå sa till mig i veckan att from 16/8 så byts flygplanstypen ut ARN-BKK dom flyttar planet från London-Bkk till stockholmsrutten. tydligen airbus A340. Prova att köpa en resa den 18/ 8 hem 27/8 på Thais hemsida Då blev det B747-400 Någon har fel!! Hälsar pigge01 http://www.thaiairways.com/ Review your flight detailsLegend:e = e-ticket option,SEK = Swedish Krona Stockholm to Bangkok Flight 1 Saturday, August 18, 2012 Departure: 14:30 Stockholm, Sweden - Arlanda, terminal 5 Arrival: 05:50 +1 day(s) Bangkok, Thailand - Suvarnabhumi International Airline: Thai Airways Intl TG961 e Aircraft: Boeing 747-400 Fare type: Economy Restricted Bangkok to Stockholm Flight 1 Monday, August 27, 2012 Departure: 01:10 Bangkok, Thailand - Suvarnabhumi International Arrival: 07:00 Stockholm, Sweden - Arlanda, terminal 5 Airline: Thai Airways Intl TG960 e Aircraft: Boeing 747-400 Fare type: Economy Restricted Legend:e = e-ticket option,SEK = Swedish Krona Price Travellers Flights Fare conditions Additional collection Convert displayed currency Checked Baggage Policy & Allowance Ändrades Juni 23, 2012 av pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 Bara genom att du saknar honom har du diskvalificerat dig själv. Du kan regga dig på hans egna forum om det är så viktigt att höra hans floskler. Tycker inte hans floskler var värre än vissa smartphone/dator-tillverkar-fanatiska-floskler som går att läsa här stup i kvarten, bara så mkt roligare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 Tycker inte hans floskler var värre än vissa smartphone/dator-tillverkar-fanatiska-floskler som går att läsa här stup i kvarten, bara så mkt roligare Men att förtala våra thaifruar och kopiera reseberättelser för att lägga upp på sitt forum är ok alltså? Lägg av för fan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 Men att förtala våra thaifruar och kopiera reseberättelser för att lägga upp på sitt forum är ok alltså? Lägg av för fan Lägg av med vad? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 Lägg av med vad? Du vet vad jag menar och om du är osäker ställ frågan genom PM Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 Du vet vad jag menar och om du är osäker ställ frågan genom PM Hmm, du ska alltså "tillrättavisa" mig offentligt medan jag ska ställa frågor via pm Nu har det nog snurrat till ordenligt av midsommar-drickat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 (ändrad) Hmm, du ska alltså "tillrättavisa" mig offentligt medan jag ska ställa frågor via pm Nu har det nog snurrat till ordenligt av midsommar-drickat Nej jag vill bara inte förstöra tråden mer än vad vi redan gjort. Det jag har att skriva om hans floskler passar sig inte i denna tråd därför vill jag ta det per PM. Men jag tolkar ditt uttalande "bara så mkt roligare" är att du tycker hans floskler om våra fruar är helt ok. Samt att hans skapande av ett eget forum med stulna berättelser är också ok. För mig är det inte därav mitt ordval "lägg av" Ändrades Juni 23, 2012 av Lappen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 (ändrad) OT: Vad hände med BTT? Saknar honom. Du är inte ensam, han är en klassiker! MVH Tommy Ändrades Juni 23, 2012 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 Nej jag vill bara inte förstöra tråden mer än vad vi redan gjort. Det jag har att skriva om hans floskler passar sig inte i denna tråd därför vill jag ta det per PM. Men jag tolkar ditt uttalande "bara så mkt roligare" är att du tycker hans floskler om våra fruar är helt ok. Samt att hans skapande av ett eget forum med stulna berättelser är också ok. För mig är det inte därav mitt ordval "lägg av" Och du vet vilka floskler jag avser då? Ditt inlägg jag citerade angående floskler innehöll inget specifikt om fruar, den karln spottar ju ur sig floskler i många ämnen. Sen tror jag inte alls att han har skapat något forum, att han senare fick adminrättigheter är en annan sak, men bevisar inte att det är han som har stulit reseberättelser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 (ändrad) Och du vet vilka floskler jag avser då? Ditt inlägg jag citerade angående floskler innehöll inget specifikt om fruar, den karln spottar ju ur sig floskler i många ämnen. Sen tror jag inte alls att han har skapat något forum, att han senare fick adminrättigheter är en annan sak, men bevisar inte att det är han som har stulit reseberättelser. Nej det var inte han som skapade forumet utan det var Caveman men eftersom han blev admin och tog över forumet ser jag han som ansvarig och som ägare. Beviset att det var han som kopierade berättelserna och la upp dom är han berättade det själv för mig i PM på Noniks forum. Ändrades Juni 23, 2012 av Lappen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 Nej det var inte han som skapade forumet utan det var Caveman men eftersom han blev admin och tog över forumet ser jag han som ansvarig och som ägare. Beviset att det var han som kopierade berättelserna och la upp dom är han berättade det själv för mig i PM på Noniks forum. Nu diskvalificerade du dig själv Man får väl inte skriva öppet om vad som skrivs i pm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu